جزئیاتی از حادثه مرگبار اتوبوس در محور کاشان_اصفهان

گروه حوادث الف،   4000916016

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در بررسی‌های دقیق صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه، مشخص شد خودروی تریلر به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده از مسیر خود منحرف و وارد لاین مخالف شده و با اتوبوس مسافربری که در حال عبور از این مسیر بود برخورد می‌کند.

جزئیاتی از حادثه مرگبار اتوبوس در محور کاشان_اصفهان

اصغر زارع، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در ساعت ۳ و ۲۵ دقیقه بامداد امروز خبر وقوع تصادف بین یک دستگاه تریلر و اتوبوس مسافربری در محور کاشان _ اصفهان به اطلاع مأموران پلیس راه استان اصفهان رسید و بلافاصله مأموران به منظور بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه اتوبوس مسافربری از دهدشت به سمت تهران در حرکت بود، افزود: در این حادثه دلخراش یک نفر از سرنشینان تریلر و ۷ نفر از سرنشینان اتوبوس مسافربری جان باخته و ۱۱ نفر نیز مجروح شدند که مجروحان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

زارع با اشاره به علت این حادثه گفت: در بررسی‌های دقیق صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه، مشخص شد خودروی تریلر به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده از مسیر خود منحرف و وارد لاین مخالف شده و با اتوبوس مسافربری که در حال عبور از این مسیر بود، برخورد می‌کند.