چه زمانی مناسب برای استخدام یک شرکت سئو برای خدمات سئو حرفه ای است؟

گزارش بازرگانی،   4000915103

اگر کسب و کارمان از نظر زمان بندی برای پیشرفت و گسترش در حوزه خودش را به قسمت های مختلفی تقسیم کنیم بنابراین چگونه می دانید که چه زمانی مناسب برای استخدام یک شرکت سئو سایت است؟همچنین چطور متوجه بشویم که وقت آن است به فکر تقسیم بودجه خود برای سرمایه گذاری روی سئو و دنبال قیمت سئو مناسب برای کسب و کار خود باشیم.
این مقاله را برای فهمیدن 6 نشانه برای آن که زمان مناسب یک شرکت سئو را برای خدمات سئو حرفه ای استخدام کنید، مطالعه کنید.

شما در حال عقب افتادن از رقبای خود هستید

یک استراتژی سئو خوب فقط انجام سئوی درون صفحه یا آن پیج نیست. همچنین در مورد رتبه بندی در بین 75000 عبارت جستجو است که گوگل در هر ثانیه آنها را بررسی می کند.
شما باید چشم انداز موتور جستجوی گوگل را درک کنید تا بدانید چگونه جلوتر از رقبا حرکت کنید. همچنین باید استراتژی های مورد استفاده رقیب خود را درک کنید و آن را بهتر انجام دهید. برای این کار، باید درباره رقبا تحقیق کنید، استراتژی سئوی آنها را تجزیه و تحلیل کنید. پروفایل بک لینک آنها را شناسایی کنید و آن را بهبود ببخشید. انجام این کار نیاز به کار و تخصص زیادی دارد.
اگر از رقبای خود عقب افتاده اید، استخدام یک شرکت سئو می تواند به شما کمک کند نسبت به آنها برتری پیدا کنید. هدف این است که خود را به عنوان یک مرجع در جایگاه خود معرفی کنید و یک آژانس سئو می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند.
از جمله کارهایی که یک آژانس سئو می تواند برای شما انجام دهد:
یک مطالعه موردی سئو برای کسب و کار و جایگاه شما تهیه کنند.
ایده های محتوا برای جستجوی محلی تولید و اجرا کنند.
آنالیز رقبا را برای شما انجام دهند و رشدتان را ردیابی و مقیاس کنند.
شما را در جریان آخرین روندها و نحوه استفاده حداکثری از آن قرار دهند.
اقدامات ماهانه سئو را گزارش می دهند و مدل سئوی را که برای شما مناسب است شناسایی کنند.

شما به جای رشد کسب و کار، وقت خود را بر روی سئو اولیه تلف می کنید

اگر شما، یک صاحب کسب و کار هستید، شخصاً به جای محول کردن این کار به متخصصان سئو که دارای تخصص مرتبط هستند، برای انجام سئو اولیه وقت می گذارید، احتمالا اشتباه می‌کنید. شما در حال هدر دادن زمان ارزشمند برای چیزی هستید که احتمالاً در وهله اول حتی در آن مهارت ندارید.
متأسفانه، انجام سئوی اولیه به شما در رتبه بندی در موتورهای جستجو کمک نمی کند. حتی اگر درک اولیه ای از سئو دارید، باید آن را به متخصصانی بسپارید که می توانند برنامه جامع تری ارائه دهند.
همکاری با یک شرکت سئو می تواند کمک کننده باشد. در اینجا به برخی از مزایای آن اشاره می کنیم:
آن‌ها به شما کمک می‌کنند در زمان زیادی صرفه ‌جویی کنید که می‌توانید از آن برای تمرکز روی چیزهایی که ممکن است در این مرحله برای نیازهای کسب‌ و کار شما حیاتی‌ تر باشند، استفاده کنید.
در یک شرکت سئو، تیمی از متخصصان حضور دارند که برای رسیدن به اهداف تجاری شما کار می کنند و استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما را برای شما برنامه ریزی و اجرا می کنند.

استراتژی سئو داخلی شما در حال شکست است

اگر کلمات کلیدی شما نتیجه نمی گیرند، به این معنی است که استراتژی سئو داخلی شما صحیح نیست. در واقع این یک مثال از یک استراتژی شکست خورده در سئو داخلی است. زیرا به این معنی است که شما از کلمات کلیدی مناسب استفاده نمی کنید یا به درستی از آنها استفاده نمی کنید.
به این دلیل که شما یک استراتژی سئو در اختیار دارید، این موفقیت شما را لزوما تضمین نمی کند. به این منظور که از کلمات کلیدی استفاده می کنید به این معنی نیست که از آنها به درستی استفاده می کنید.
بنابراین اگر پس از یک سال فعالیت مستمر در سئو، نتایج ملموسی را در ترافیک یا دیده شدن در موتورهای جستجو مشاهده نکردید، به کمک یک حرفه ای نیاز دارید.
در این سناریو می توانید یکی از این دو کار را انجام دهید:
شما می توانید متخصصان سئو را برای پیوستن به تیم داخلی خود استخدام کنید.
شما می توانید یک شرکت سئو با سابقه اثبات شده در کسب موفقیت در سئو استخدام کنید.
اولین گزینه یک قمار است زیرا تقریباً همه کسانی که امروزه می شناسید ادعا می کنند که متخصص سئو با دانش اولیه سئو هستند. برای به دست آوردن پاداش یک استراتژی موثر بهینه سازی موتور جستجو، بهتر است به سراغ آژانس هایی بروید که تجربه ثابت شده موفق در سئو دارند.
بالاتر از همه این موارد، سئو یک سرمایه گذاری بزرگ است. اگر در حال سرمایه‌ گذاری پول هستید، می‌توانید آن را در یک آژانس سئو  نیز سرمایه ‌گذاری کنید. زیرا آن‌ها تجربه غنی در انجام سئو برای بخش‌های مختلف و مجموعه مهارت‌ها و منابعی برای کمک به شما در ابتکارات سئو دارند.
علاوه بر این، متخصصان آژانس سئو متخصص کلمات کلیدی هستند و تسلط زیادی بر آن دارند. آنها می توانند کلمات کلیدی مناسب را شناسایی کرده و به شما در رتبه بندی آنها کمک کنند.

شما منابع لازم برای استخدام یک تیم سئو را ندارید

متأسفانه، انجام سئو و بهینه سازی با مجموعه ای از چالش های خاص خود همراه است.برای مثال ، شما باید یک تیم سئو داخلی استخدام کنید و بدون اطمینان از موفقیت سئو، مبلغ هنگفتی را برای حقوق و مزایای دیگر خرج کنید.
با وجود این سرمایه گذاری قابل توجه، هیچ تضمینی وجود ندارد که تیم سئو داخلی شما بتواند رشد سئو را ارائه دهد و به اهداف شما دست یابد.
بنابراین وقتی همه اینها را در نظر بگیرید، استخدام یک آژانس سئو بسیار مقرون به صرفه تر و کارآمدتر از ساخت تیم داخلی شما است. آنها می توانند به شما کمک کنند با مبلغ نسبتاً کمتری از سرمایه گذاری خود نهایت استفاده را ببرید.

شما یک جریمه از گوگل دریافت کرده اید و نمی دانید چه کاری انجام دهید!

دو نوع جریمه وجود دارد که گوگل می تواند علیه شما استفاده کند:
جریمه های دستی :جریمه دستی توسط تیم بررسی هرزنامه داخلی گوگل انجام می شود. آن‌ها وب‌ سایت‌ها را بررسی می‌کنند و هر وب‌سایتی را که ممکن است متخلف شناخته شود، علامت‌گذاری و جریمه می‌کنند.
جریمه های الگوریتمی: الگوریتم گوگل به صورت دائم کار می کند، وب سایت ها را اسکن می کند و لینک هایی را که به آنها اعتماد ندارد حذف می کند. آنها خزنده ها یا ربات هایی دارند که وب سایت شما را می خزند و کسانی را که در فعالیت های مشکوک شرکت می کنند جریمه می کنند. اگر تعجب می کنید که چرا رتبه جستجوی شما دچار افت قابل توجهی شده است، وقت آن است که یک قدم به عقب بردارید و آنچه را که اشتباه انجام می دهید بررسی کنید.
اگر گوگل مشکوک باشد که شما درگیر فعالیت های سئو مشکوک هستید (حتی اگر اینطور نیستید)، تا زمانی که به این مشکل رسیدگی نکنید، از کاهش مصنوعی رتبه شما جلوگیری نخواهد کرد. ممکن است بدون اینکه متوجه باشید یک قانون طلایی سئو را زیر پا گذاشته باشید.

شما در سئو داخلی و خارج از صفحه مهارت ندارید

سئو یک پیشرفت مداوم است. شما نمی توانید فقط یک صفحه یا یک وبلاگ را بهینه کنید و همه چیز را کنار بگذارید. علاوه بر این، بهینه سازی صفحه شما برای سئو آن پیج کافی نیست. شما باید برای سئو خارج از صفحه نیز تلاش کنید و در آن شرکت کنید.
سئوی خارج از صفحه یک عمل سئو است که خارج از وب سایت یا وبلاگ شما اتفاق می افتد. در اینجا چند نمونه از سئوی خارج از صفحه وجود دارد که می توانید انجام دهید:
1.اشتراک گذاری پست های وبلاگ یا وب سایت در رسانه های اجتماعی برای بازگرداندن ترافیک به سایت شما
2.دریافت بک لینک از طریق پست های مهمان و استفاده از انکر تکست ها برای رتبه بندی وبلاگ خود برای کلمات کلیدی خاص
3.درگیر شدن در شیوه های بازاریابی محتوا
بنابراین اگر در سئو داخلی و خارجی مهارت ندارید، ممکن است نیاز به استخدام شرکت‌های سئو داشته باشید.
آیا می دانستید شرکت نبض مارکتینگ خدمات کاملی برای سئو داخلی و سئو خارج از صفحه ارائه می دهد.

نتیجه گیری

اگر بیزینسی دارید که به مرحله ای از پختگی یا فروش و خدمت رسیده یا در سر دارید از ابتدا کسب و کاری در فضای دیجیتال راه اندازی کنید.باید متوجه باشید که در کدام مسیر قدم بگذارید و به چه متخصصانی مراجعه کنید.پس زمانی که این نشانه ها را در کسب و کار خود دیدید،احتمالا زمان آن است که به فکر آن بیافتید که با شرکت هایی کسب و کار خود را دیجیتال کنید.شرکت نبض مارکتینگ یکی از شرکت هایی است که با سابقه مثبت طی چندین سال می‌تواند شروع این مسیر را برای شما آغاز کند.