دوره مدیریت کسب و کار با گرایشات تخصصی دانشگاه تهران

گزارش بازرگانی،   4000915020

 

دوره های مدیریت کسب و کار DBA دانشگاه تهران با ارائه پنج گرایش ویژه در حوزه های مدیریت مالی و سرمایه گذاری، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، مدیریت پروژه، مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال، برگزار می‌شوند.

پيرو برنامه ريزي انجام شده در دانشکده فنی دانشگاه تهران جهت ارتقای کیفیت و كاهش هزينه‌ دوره‌هاي مديريت كسب و كار MBA و DBA این دوره‌ها با نگاه تخصصی و در دوبخش حضوری و آنلاین برگزار خواهند شد که گواهي پايان دوره نيز مطابق ضوابط از سوي دانشگاه تهران اعطاء می‌گردد. علاقه مندان به فعالیت حرفه ای در فضای کسب و کار فرصت این را دارند تا از موقعیت ایجاد شده برای بروز رسانی اطلاعات و دانش خود استفاده نمایند.



اطلاعات دوره های MBA و DBA

با توجه به نیازمندی‌های امروز کسب‌وکارها و شایستگی‌های لازم برای کامیابی در عرصه رهبری سازمان‌ها، و نیز با درنظرگیری نیاز توسعه‌ای کشور در میسر توسعه پایدار و بهره‌ور، پرورش مدیرانی صاحب سبک با افق دید مناسب جهت خلق آینده امری لازم و ضروری به نظر می‌رسد. در همین راستا دوره‌هاي MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران با ارائه مهمترین سطوح دانشی مدیران سعی برآن دارد که ارزش آفرینی و رقابت در فضای جهانی امروز را برای علاقه مندان و فعالان حوزه مدیریت به شیوه‌ای کاربردی تبیین سازد.

مقرر است درپایان این دوره‌ها، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه و ریز نمرات معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند توانمندی علمی و اجرایی کسب شده از دوره‌ MBA و دوره DBA دانشگاه تهران را اثبات نمایند.

مزاياي دوره‌هاي جديد MBA و DBA

  • ارائه گواهي دوزبانه پايان دوره از دانشگاه تهران
  • كاهش هزينه‌هاي حضور در دوره‌هاي مديريتي MBA و DBA
  • امكان مشاهده محتواي كلاس‌های آنلاین در هر ساعت شبانه روز
  • عملياتي شدن مباحث با برگزاري كلاس‌هاي زنده
  • بالارفتن سرعت يادگيري دانش‌پذيران و پرهيز از فرسايشي شدن دوره
  • دسترسي به اساتيد حرفه اي از طريق پنل كاربري و كارگاه‌هاي اجرايي
  • برگزاری کلاس های حضوری ویژه علاقه مندان به حضور در فضای دانشگاه با رعایت ضوابط مربوطه



نحوه اجراي دوره‌هاي MBA و DBA:

دوره‌های حضوری پس از تایید هیئت رئیسه دانشکده و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار خواهند شد و کلاس‌های آنلاین نیز جهت مديريت بهتر زمان و هزینه و نیز مدیریت شرایط موجود برگزار می‌گردند.

دوره‌های MBA و DBA مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه‌ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد.

جهت مشاهده هزینه و سرفصل دوره‌های DBA در انواع گرایشات آن می توان روی عباریت روبرو کلیک نمود. ( سرفصل های دوره DBA )

جهت مشاهده هزینه و سرفصل‌های دوره MBA آنلاین می توان روی عبارت روبرو کلیک نمود. ( هزینه دوره MBA آنلاین)

نحوه پذیرش و ثبت‌نام

پذیرش در دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88225402 يا 88652153 یا 61115124 (با پیش‌شماره 021) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمايند و نيز افرادي كه خارج از ايران هستند مي‌توانند از طريق نرم افزار واتساپ با شماره 00989303709097 پيام‌ها و سوالات خود را مطرح نمايند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند گردند.

جهت پیش ثبت نام مستقیم دوره‌ها نیز می‌توان روی عبارت ثبت نام دوره هاي MBA و DBA کلیک نمود و با تکمیل فرم مربوطه کارشناسان آموزشی دانشکده با شما تماس حاصل می نمایند.

همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبسایت رسمی مرکز در دانشگاه به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa فرآهم خواهد بود.