اردوغان به قطر سفر می کند

گروه سیاسی الف،   4000914122

وزیر خارجه ترکیه به منظور فراهم کردن مقدمات سفر رئیس جمهور این کشور به قطر، به دوحه رفت.

اردوغان به قطر سفر می کند

 مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه امروز یکشنبه به قطر رفت تا با همتای قطری خود درباره سفر آینده رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به این کشور گفتگو کند.

به گزارش تسنیم، وی در این خصوص در صفحه مجازی خود نوشت: به منظور دیدار و گفتگو با برادرم شیخ محمد وزیر خارجه قطر،‌ برای هفتمین نشست کمیته عالی راهبردی ترکیه و قطر به این کشور سفر کرده ام تا مقدمات کار را فراهم کنیم.  

دفتر ریاست جمهوری ترکیه هفته پیش اعلام کرده بود که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور در روزهای 6 و 7 دسامبر (15 و 16 آذر ماه) با هدف توسعه و تعمیق روابط میان ترکیه و قطر به این کشور خواهد رفت.

«اردوغان» به قطر می‌رود
 نهاد رسانه‌ای ریاست جمهوری ترکیه عصر امروز در بیانیه ای اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور به منظور شرکت در هفتمین نشست کمیته عالی راهبردی میان ترکیه و قطر فردا به دوحه سفر می‌کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، نهاد رسانه‌ای ریاست جمهوری ترکیه عصر امروز یکشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به دعوت شیخ تمیم بن حمد آل‌ثانی، امیر قطر و به منظور شرکت در هفتمین نشست کمیته عالی راهبردی میان دو کشور در ۶ تا ۷ دسامبر به دوحه سفر می‌کند.

بر اساس اعلام نهاد رسانه‌ای ریاست جمهوری ترکیه، نشست کمیته عالی راهبردی به ریاست اردوغان و آل‌ثانی و حضور وزرای مربوطه در شهر دوحه برگزار خواهد شد.

در این نشست تمامی ابعاد روابط دوجانبه و گسترش آن، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث و رایزنی قرار خواهد گرفت.

با توجه به روند نشست، امضای تفاهم‌ نامه‌ های مختلف در راستای گسترش و تعمیق روابط دوجانبه نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.