وزیر راه و شهرسازی رفتنی است؟

گروه اقتصادی الف،   4000914077 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرپرست روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، شایعات مطرح شده پیرامون سلامت وزیر راه و شهرسازی را رد کرد.

وزیر راه و شهرسازی رفتنی است؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی رسانه‌ها با انتشار شایعاتی پیرامون وضعیت سلامتی وزیر راه و شهرسازی، سعی در ایجاد حاشیه و ناتوان جلوه دادن وزیر راه در عملی کردن وعده ساخت ۴ میلیون مسکن داشتند. در همین رابطه امین کیایی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر راه و شهرسازی برای اتمام این پروژه‌ها با جدیت در حال کار و فعالیت است.

کیایی گفت: همچنین رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با جدیت و بدون هیچ مشکلی در جلسات مسکن و راه وزارت راه و شهرسازی فعالیت می‌کند.

او ادامه داد: ۲ کلید واژه اصلی در حوزه مسکن وجود دارد و به نوعی وزیر راه و شهرسازی عزم خود را برای اجرای این طرح جزم کرده تا ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی را به مرحله اجرایی و عملیاتی برساند.

این مقام مسئول گفت: وزیر راه و شهرسازی ۱۶ ساعت طی شبانه روز به صورت فشرده در جلسات اداری در رابطه با ساخت این مسکن‌ها حضور دارد و تصمیم گیری‌ها لازم در این خصوص را اتخاذ می‌کند.

کیایی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی با تمام توان پای کار مسکن حضور دارد و امیدوار هستیم با پیگیری و اجرای این سیاست بتوانیم بعد ۴ سال برای مردم سرپناهی ایجاد کنیم.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: در بخش راه هم تمام برنامه‌ها برای اصلاح محور‌های مواصلاتی در کشور مطرح است تا جاده‌هایی را که در این بخش نیمه تمام مانده‌، به نوعی به اتمام برسند و تکمیل شوند.