رییس حوزه هنری کشور: روایت "حبیب" به قطب عاشقی تبدیل شده است

گروه فرهنگی الف،   4000913130

رییس حوزه هنری کشور گفت: «روایت حبیب» از کرمان آغاز و به قطب عاشقی ایران تبدیل شده و در ۱۰ مقصد به زبان شعر، خاطره، نمایش، موسیقی و سرود حماسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را روایت می کند.

محمدمهدی دادمان شامگاه شنبه در آیین شب خاطره «روایت حبیب» در کرمان افزود: سالها باید بگذرد تا همه ما بفهمیم چه اتفاقی افتاده و سالها باید بگذرد تا گوشه گوشه این حماسه ها برای همه مردم دنیا روایت شود.
به گزارش ایرنا،  وی با اشاره به اینکه ان شاالله موفق به انتقام سخت خواهیم شد اظهار داشت: در این مسیر که آغاز شده و در نبرد پایانی به همان آرمان نیروی قدس و آزادی قدس شریف، دست یابیم و بتوانیم تبلیغات آن را انجام دهیم.

«کاروان هنری روایت حبیب» در دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازد.

این رویداد فرهنگی و هنری که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود از ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۰ به مدت یک ماه در ۱۰ استان مختلف اجرا خواهد شد.
طی این رویداد فرهنگی، برنامه‌های متنوعی چون شب خاطره، شعرخوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده خوانی، حماسه خوانی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی برگزار خواهد شد.
«کاروان هنری روایت حبیب» تا روز شنبه ۱۳ آذرماه با برپایی و اجرای برنامه‌های گوناگون در کرمان ادامه خواهد داشت و در ادامه به استان دیگری اعزام می‌شود که برنامه‌های آن متعاقباً اعلام خواهد شد.