معاون رئیس‌جمهور: حوزه‌های علمیه به سمت درآمدهای پایدار بروند

گروه سیاسی الف،   4000913114 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه "تقویت حوزه‌های علمیه را پیگیری می‌کنیم" گفت: حوزه‌های علمیه باید به سمت درآمدهای پایدار بروند تا از تغییر دولت‌ها متاثر نشوند.

معاون رئیس‌جمهور: حوزه‌های علمیه به سمت درآمدهای پایدار بروند

 سید محمد حسینی عصر امروز در نشست مدیر و معاونین حوزه‌های علمیه استان کرمان که با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان برگزار شد با بیان اینکه نقش روحانیون در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی بسیار اثرگذار است اظهار داشت: از دوران انقلاب و دفاع مقدس تا امروز در جبهه مقاومت می‌بینیم که روحانیون در خط اول بودند.

به گزارش تسنیم معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه در زمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک خوبی به حوزه‌های علمیه داشتیم و اعتقاد داشتیم که حوزه‌ها از ما جدا نیستند افزود: در جمهوری اسلامی باید به حوزه‌ها کمک شده و اعتبار اختصاص داده شود.

وی با اشاره به اینکه جای  تعجب دارد که چرا بعضی‌ها فرافکنی می‌کنند ادامه داد: اینجا کشور اسلامی است و در ازای هجمه زیاد دشمن کاری برای حوزه‌های علمیه انجام نشده و باید از آنها پشتیبانی شود.

حسینی با بیان اینکه وجود حوزه‌های علمیه در کشور بسیار اهمیت دارد و حتماً باید تقویت شوند گفت: دولت این آمادگی را دارد تا در مواردی حوزه‌های علمیه کشور را تقویت کند.

وی با اشاره به اینکه مساجد زیادی در کشور وجود دارد که روحانی ندارند و تقویت حوزه‌های علمیه را حتماً پیگیری می‌کنیم بیان کرد: شهید سلیمانی تربیت شده مکتب اسلام است و باید ترویج مکتب شهید سلیمانی بر این اساس تطبیق داده شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه ویژگی‌های شهید سلیمانی باید با ویژگی‌های بیان شده در قرآن کریم مطابقت داده شود که شهید سلیمانی این ویژگی‌ها را دنبال کرده و امروز محبوب قلوب شده است گفت: حوزه‌های علمیه باید به سمت درآمدهای پایدار بروند تا از تغییر دولت‌ها متاثر نشوند.