با حکم وزیر نیرو؛ مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر منصوب شد

گروه اقتصادی الف،   4000913030

وزیر نیرو در حکمی آرش کردی را به‌عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع ایران (توانیر) منصوب کرد.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر منصوب شد

به گزارش مهر به نقل از توانیر، وزیر نیرو پس از موافقت با استعفای محمد حسین متولی‌زاده، آرش کردی را به عنوان مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر منصوب کرد.

در حکم علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم برای مدت دو سال به‌عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر منصوب می‌شوید.

در بخش دیگر این حکم آمده است: انتظار می‌رود با همکاری هیئت مدیره شرکت و با هماهنگی معاونان و مدیران حوزه ستادی، مدیران عامل شرکت‌های مادرتخصصی، تابعه و وابسته و همچنین مدیران ذی‌ربط در استان‌ها و در چارچوب وظایف مقرر در اساسنامه شرکت، با رعایت اصول "عدالت محوری"، "روحیه انقلابی و جهادی"، "مردم‌داری" و "فساد ستیزی" در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه به‌عمل آورید.

لازم به ذکر است پیش از این آرش کردی مدیرعاملی برق منطقه‌ای باختر و در برهه‌ای مدیرعاملی توانیر را در کارنامه خود دارد. وی پیش از نیز مدیرعامل برق منطقه‌ای استان تهران بود.