خراسان جنوبی صاحب استاندار جدید شد

گروه سیاسی الف،   4000908164

خراسان جنوبی جواد قناعت، با حضور وزیر کشور در بیرجند به عنوان نهمین استاندار خراسان جنوبی معرفی شد

آیین تکریم و معارفه استانداران خراسان جنوبی، عصر امروز دوشنبه ۸ آذر با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان ارشد نظامی و انتظامی استان و مدیران کل استان در فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در متن حکم انتصاب جواد قناعت که به امضای رییس جمهوری رسیده، آمده است: با توجه به پیشنهاد وزیر محترم کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ سوم آذر ماه ۱۴۰۰ هیات محترم وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت استاندار خراسان جنوبی منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی و اهتمام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در گره‌گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق عدالت و پیشرفته و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

مجاهدت مستمر برای توسعه عادلانه و نوسازی زیرساخت‌های استان، پشتیبانی و مانع‌زدایی از امر تولید، استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه کشاورزی، دامپروری، اکتشاف و بهره‌برداری مناسب از منابع معدنی و اهتمام ویژه به توسعه صنایع دستی و گردشگری در تعامل بایسته و مستمر با تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی و استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان در حل مسائل و جوانان کارآمد و انقلابی استان در مناصب مدیریتی مورد تأکید می‌باشد.

توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

قناعت؛ متولد سال ۱۳۴۴ و اهل آمل در استان مازندران است که از سال‌ ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ استاندار گلستان بود. وی که دارای مدرک دکترای شیمی آلی، کارشناسی ارشد شیمی تجزیه و کارشناسی شیمی محض است، طی سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران را برعهده داشت و از سال ۱۳۹۸ تا پیش از انتخاب به عنوان استاندار خراسان جنوبی، معاون امور توسعه مدیریت و منابع بنیاد مستضعفان بوده است.

همچنین در این آیین از حمید ملانوری؛ استاندار سابق خراسان جنوبی که از آبان سال گذشته تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت، قدردانی شد.