ایران در رده دوم والیبال ساحلی قهرمانی آسیا قرار گرفت

گروه ورزشی الف،   4000906056

تیم ملی والیبال ساحلی ایران در رده دوم مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.

ایران در رده دوم والیبال ساحلی قهرمانی آسیا قرار گرفت

به گزارش ایرنا، فینال مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا صبح امروز (شنبه) برگزار شد. تیم «ایران ۲» با ترکیب بهمن سالمی و ابوالحسن خاکی‌زاده با نتیجه ۲ بر صفر مقابل «استرالیا ۱» شکست خورد تا به مدال نقره این مسابقات دست یابد.

۲ ست این بازی با امتیازات ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۳ به سود استرالیا رقم خورد. تیم قطر هم با پیروزی مقابل قزاقستان به مدال برنز مسابقات دست یافت.

ایران با سه تیم در این مسابقات شرکت کرده بود. «ایران ۱» با ترکیب عبدالحامد میرزاعلی و علیرضا آقاجانی در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل «استرالیا ۲» باخت و حذف شد. «ایران ۳» هم با ترکیب سینا شوکتی و مجتبی آرو هم در یک‌چهارم نهایی مقابل «استرالیا ۱» شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

این نخستین بار بود که ترکیب سالمی و خاکی‌زاده در یک تورنمنت شرکت کرد و در نخستین تجربه خود تا فینال مسابقات قهرمانی آسیا پیش رفت. خاکی‌زاده امسال هم در رده سنی زیر ۱۹ سال و هم در رده سنی زیر ۲۱ سال به مقام قهرمانی آسیا رسیده بود.

این بازیکن جوان که نخستین تجربه حضور در مسابقات رده بزرگسالان را پشت سر می‌گذاشت از ۱۵ تا ۲۰ آذر باید در کنار علی قربان‌پسندی در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان و از ۲۳ تا ۲۸ آذر همراه با سینا شوکتی در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان به میدان برود. این مسابقات نیز به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.