فروش اینترنتی برنج، روغن و شکر به قیمت مصوب از هفته آینده

گروه اقتصادی الف،   4000904084 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون تعان روستایی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از هفته آینده سه قلم کالای برنج، روغن و شکر نیز در سامانه بازارگام عرضه می‌شوند.

فروش اینترنتی برنج، روغن و شکر به قیمت مصوب از هفته آینده

به گزارش تسنیم، عربشاهی، معاون تعان روستایی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تغییر نظام عرضه محصولات به صورت سنتی عاملی برای دلالی بود که در برنامه ای جدید آن را با هوشمندسازی و دیجیتالی محور در رصد خود قرار دادیم. به گونه ای که  فرآیند تحویل، تامین و رسیدن محصول به دست مردم به نحوی مدیریت شد که هزینه تمام شده برای مصرف کننده واقعی شود.

عربشاهی گفت: یکی از روش های هوشمندسازی فروش اینترنتی است، به این روش که محصول را وقتی درب منزل تحویل متقاضیان می دهیم مبلغی بابت حمل کالا دریافت نمی کنیم. از اواسط آبان ماه عرضه مرغ و تخم مرغ را در سایت بازارگام آغاز کردیم. این طرح در کرج و اصفهان نیز عملیاتی شد.

او گفت: با دستور معاون اول رئیس جمهور عرضه سه محصول برنج، روغن و شکر دیجیتالی شد، از همه پلتفرم ها درخواست می کنیم به ما کمک کنند. هم اکنون مرغ منجد با قیمت هر کیلو 20 هزار تومان و همچنین هر شانه تخم مرغ 30 تایی 43 هزار تومان عرضه می شود. همچنین با این نوع خرید کالاها کمتر از 24 ساعت به دست مصرف کننده می رسد.

اقلام اساسی به صورت تدریجی به این چرخه اضافه می شوند و اطلاع رسانی می شود. برای همکاری با سایر پلتفرم ها سه شرط مطرح است، پلتفرم ها باید با نرخ مصوب، تحویل طبق زمانبندی و همچنین رایگان بودن تحویل کالا به مشتری در این طرح مشارکت کنند.

وزارت جهادکشاورزی برای مدیریت بازار اقلام اساسی با راه اندازی سامانه بازارگام امکان خرید اینترتنی اقلام اساسی با قیمت مصوب را در اختیار عموم قرار داده است.