شرایط تعویض آیفون های قدیمی با آیفون ۱۳ در بازرگانی سیب

گزارش بازرگانی،   4000903028

اپل همه ساله از گوشی‌های آیفون خود رونمایی می‌کند و حتی با وجود ویروس همه‌گیر کرونا، این وضعیت همچنان ادامه‌دار بوده است و اپل با قدرت تمام، به رقابت در بین گوشی‌های بالارده بازار ادامه می‌دهد. به دلیل هزینه بالایی که خرید این گوشی‌های هوشمند در کشور دارند، خریداران بسیاری ترجیح می‌دهند که مدل‌های قدیمی آیفون را دریافت کرده و توان خرید آن‌ها را داشته باشند. بازرگانی سیب شرایط خاصی را برای شما در نظر گرفته است که بتوانید آیفون‌های قدیمی خود را با آیفون ۱۳ جایگزین کنید.

بررسی قیمت آیفون 13 های جدید

قیمت آیفون ۱۳ امسال هم به حدی است که بسیار بالاتر از گزینه‌های اندرویدی بازار بوده و شاید افراد زیادی نتوانند به‌راحتی به فکر خرید آن بیفتند. بازرگانی سیب، شرایط خرید اقساطی آیفون ۱۳ را در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف فراهم کرده است و تنها کافی است که ۴۰ درصد از مبلغ کل را پرداخته و مابقی را اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه بازپرداخت کنید. این شرایط معمولا برای اکثر محصولات اپل اعم از آیفون، آیپد یا اپل واچ فراهم شده است و مشکل خاصی در خرید این گوشی‌ها با این شریط نخواهید داشت. در واقع، تقسیم هزینه همیشه سبب می‌شود که خریداران مدیریت مالی بهتری را تجربه کنند.

قیمت iPhone 13 Pro و مدل پرو مکس هم بالاتر از نسخه‌های استاندارد است، اما امکانات بسیار بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد. این امکانات بیشتر در کنار یک مدل اضافی یک ترابایتی هم قرار می‌گیرد که بیشترین هزینه را در بین هر دوی این مدل‌ها دارد. با چنین هزینه‌هایی، این شما هستید که می‌توانید گوشی‌های قدیمی آیفون خود را به بازرگانی سیب برده و امکان تعویض آن‌ها همراه با هزینه باقی مانده را با آیفون ۱۳ داشته باشید. توضیحات لازم پیرامون هزینه باقی مانده و شرایط نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود.

مقایسه سریع سری 13 و 12

آیفون ۱۳ امسال همراه با تغییرات کمتری نسبت به سال گذشته روانه بازار شده است. همان طراحی آیفون ۱۲ را با ناچ کوچک‌تر برای امسال هم داریم و قیمت آیفون ۱۳ نیز تغییری پیدا نکرده است و تنها یک مدل اضافه برای نسخه‌های پرو را داریم که با قیمت بیشتری در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شود. قیمت آیفون ۱۳ سبب شده است که خیلی‌ها توان خرید نقدی آن را نداشته باشند. در این شرایط، خرید اقساطی یا تعویض آیفون قدیمی در بازرگانی سیب، یکی از گزینه‌های عالی برای شما است و در صورت دلخواه، می‌توانید از چنین امکانی برخوردار شوید.

چرا آیفون 13 پرومکس بخریم؟

شما با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس هم می‌توانید از صفحه نمایش پروموشن همانند آیفون ۱۳ پرو برخوردار شوید. این صفحه نمایش از نرخ تازه‌سازی پویا بهره می‌برد که برای اولین بار همراه با پنل OLED در اختیار این سری قرار گرفته است. این رفرش ریت پویا از ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز با توجه به نوع اسکرول کاربر تعیین می‌شود و باتری مجال بیشتری برای صرفه‌جویی در انرژی خواهد داشت. بدین ترتیب، در صفحات ایستا، نرخ تازه‌سازی روی ۱۰ قرار گرفته و به تدریج بین ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ هرتز در حال تغییر خواهد بود.

این قابلیت تنها در نسخه‌های پرو این سری وجود دارد و با آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ پایه نمی‌توانید از آن برخوردار شوید. نکته مهم دیگری که پرداخت قیمت iPhone 13 pro و پرو مکس در اختیار شما قرار می‌گیرد، پردازنده گرافیکی پنج هسته‌ای است که نسبت به تعداد ۴ هسته در نسخه‌های استاندارد، سرعت عملکردی بیشتری را مخصوصا هنگام ادیت ویدیو یا تجربه بازی در اختیار خواهید داشت. شما با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس گران‌ترین و بهترین گوشی اپل را در سال جاری در اختیار خواهید گرفت و می‌توانید چندین سال از آن استفاده کنید.

ذکر این نکته هم ضروری است که همزمان، سیستم‌عامل iOS 15.1 هم با قابلیت‌های متعدد همراه با این گوشی‌ها ارائه می‌شود و حداقل تا پنج سال هم می‌توانید اطمینان داشته باشید که اپل نسخه‌های جدید سیستم‌عامل را برای این گوشی عرضه می‌کند. این نسخه بهبودهای بسیار خوبی را مخصوصا به واسطه تراشه جدید A15 به همراه داشته است و می‌توانید از ویجت‌های بهبود یافته همراه با برنامه‌های آپدیت شده استفاده کنید. همان‌طور که گفته شد، این گوشی‌ها از تراشه جدید با همان فناوری ۵ نانومتری هم استفاده می‌کنند که سرعت عملکردی بسیار بالایی مخصوصا نسبت به رقبای اندرویدی دارند.

همین امکانات نشان می‌دهد که خرید آیفون ۱۳ پرو مکس و گزینه‌های دیگر حتی با این قیمت ارزش بسیار بالایی دارد و تا چندین سال شما را بی‌نیاز خواهد کرد. سیستم دوربین این گوشی‌ها نیز با پیشرفت روبرو شده است و به واسطه تراشه جدید، می‌توانید از حالت فیلم‌برداری سینمایی نیز استفاده کنید. در این حالت، می‌توانید فوکوس را در حین فیلم‌برداری تغییر داده و مانند یک کارگردان عمل کنید. کیفیت عکس‌برداری در حالت شب نیز توسعه داده شده است و به‌دلیل استفاده از سنسورهای بزرگ‌تر، می‌توانند نور بیشتری را به مجموعه خودشان وارد کنند. این میزان از پیشرفت، یقینا برای عکس‌برداری حرفه‌ای قابل توجه خواهد بود.

اپل در آیفون‌های جدید از باتری‌های بزرگ‌تر مخصوصا در نسخه‌های پرو استفاده می‌کند. از یک و نیم الی دو و نیم ساعت عمر باتری بیشتر نسبت به سری آیفون ۱۲ برخوردار خواهید شد و همین میزان، با توجه به عملکرد عالی باتری‌ها در سال گذشته، به شدت جالب خواهد بود. این نکته را هم بدانید که عملکرد باتری‌ها به دلیل تغییر ساختار داخلی و بزرگ‌تر شدن باتری‌ها بوده است و تا حدی هم تراشه جدید موفق شده است که صرفه جویی در مصرف انرژی بیشتری را برای این محصولات فراهم سازد.

شرایط خرید آیفون اقساطی از بازرگانی سیب

با استفاده از خدمات بازرگانی سیب، شما می‌توانید اقدام به خرید آیفون ۱۳ پرو مکس و گزینه‌های دیگر به‌صورت اقساطی کرده و در ابتدا تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل، صاحب آن شوید. ذکر این نکته هم ضروری است که می‌توانید به دلخواه خود و برنامه‌ ریزی‌های مالی، هزینه‌های بعدی را در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه پرداخت کنید. سود کمی روی این گوشی‌ها کشیده خواهد شد، اما شما دیگر با خیال راحت‌تری می‌توانید با دسته چک خود هزینه‌های بعدی را پرداخت کرده و از خرید خود راضی باشید. گفتنی است که این گوشی‌ها حداقل برای چندین سال آینده قدرت خودشان را حفظ می‌کنند و یقینا با محصولات ارزشمندی روبرو هستید.