نظر معاون اول قوه قضائیه درباره یک پرونده جنجالی اخبار فضای مجازی درباره پرونده هواپیمای اوکراینی پر از غلط است

گروه سیاسی الف،   4000901124

معاول اول قوه قضائیه گفت: استکبار در قضیه بنزین توطئه‌های شومی را تدارک دیده بود و در دادگاه پرونده هواپیمای اوکراینی فضای مجازی را از اخبار غلط پر کرده اند.

 اخبار فضای مجازی درباره پرونده هواپیمای اوکراینی پر از غلط است

حجت الاسلام والمسلمین مصدق در جلسه قرآنی در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به تفسیر آیه ۸۳ سوره مبارکه نساء پرداخت و مطابق این آیه شایعه سازی را یکی از بلا‌های بزرگ تهدید کننده جامعه اسلامی برشمرد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه خطاب این آیه مسلمانان هستند، تصریح کرد: شایعه مهمترین ابزاری است که اتحاد مسلمانان را از بین می‌برد و دشمن را پیروز می‌کند.

معاول اول قوه قضاییه با بیان اینکه اتاق فکر دشمن برای بازدارندگی انقلاب با تمام قوا به میدان آمده و به دنبال ایجاد تنش است، افزود: استکبار در قضیه بنزین توطئه‌های شومی را تدارک دیده بود و در دادگاه پرونده هواپیمای اوکراینی فضای مجازی را از اخبار غلط پر کرده اند.

این مسئول عالی قضایی با بیان اینکه امروز از نزدیک شاهد هستیم که دولت ۲۴ ساعته با تمام محدودیت‌های در تلاش است تا وضعیت معیشتی مردم را سامان دهد، افزود: به دنبال ساماندهی زیرساخت‌ها هستند، چون در سال‌های اخیر با کمبود‌های زیادی در این زمینه روبه رو شدیم و امیدوارم خداوند متعال هم کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق در بخش دیگری از صحبت هایش به نکات آیه ۸۲ سوره نساء اشاره کرد و افزود: مردم درباره مسائل اصول دین و صدق دعوی پیامبر (ص) و حقانیت قرآن موظفند تفکر و تدبر کنند.

وی قابل فهم بودن قرآن برای همگان را از دیگر نکات این آیه شریفه برشمرد و افزود: هرکس به اندازه فهم و درک و شناخت خودش می‌تواند از قرآن بهره ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق در تفسیر این آیه یکی از دلایل حقانیت قرآن را عدم وجود تضاد، تناقض و تعارض در آن از اولین تا آخرین آیه عنوان کرد و افزود: آیت الله جوادی آملی این آیه را حتی دلیلی بر عدم تحریف این کتاب الهی می‌دانند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت در جلسات قرآن مطمئناً در زندگی افراد تأثیرگذار است و ما را از لغزش‌ها حفظ می‌کند.

انتهای پیام/