بررسی وضعیت بازار بورس در شماره جدید "دنیای سرمایه‌گذاری"

گروه اقتصادی الف،   4000822107
بررسی وضعیت بازار بورس در شماره جدید "دنیای سرمایه‌گذاری"

در پنجاه و هشتمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی بازار بورس توسط مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در بخش اقتصاد بازار پنجاه و هشتمین شماره از این نشریه مصاحبه‌هایی با خانم یگانه اقبال‌نیا، مدیرعامل شرکت سبدگردان توسعه فیروزه با عنوان "توجه ویژه به اعتماد و فرهنگ‌سازی برای سهامداران بورس" و سید مصطفی صفاری، مدیرعامل شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان با موضوع "آسیب شدید معاملات الگوریتمی به بازار سرمایه" و همچنین گزارشی با عنوان "گسترش بانکداری اسلامی در ترکیه" منتشر شده است.

در بخش پرونده ویژه شماره جدید ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" گفت‌وگوهایی با احسان مطلبی، مدیرعامل سامانه سرمایکس با عنوان "توسعه صنعت بلاکچین ایران با ایجاد رمزارز ملی"، حامد میرزایی، مدیرعامل و بهمن حبیبی، مدیر ارشد بازاریابی بیتستان با موضوع "هدف‌گذاری بیتستان در دوران بلوغ، رشد بازار مالی غیر متمرکز در ایران"، حسین قریب، مدیرعامل شرکت سیتکس با عنوان "گسترش صنعت رمزارز در ایران با تعامل دولت و بخش خصوصی" و همچنین حسین منتظر، مدیرعامل سایت کوین نیک مارکت با موضوع "قانون‌گذاری برای صنعت رمزارزها در ایران ضرورت دارد" و خانم سیده مهکامه شریف‌زاد، مدیرعامل سامانه تبادلاتی OTC پارس بیت با عنوان "تاخیر در قانون‌گذاری، عامل عقب‌ماندگی رمزارزی" به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای انرژی پنجاه و هشتمین شماره این نشریه نیز مصاحبه‌ای با پرویز محمدنژاد، عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با موضوع "12 هزار مگاوات کمبود برق کشور، نتیجه عدم سرمایه‌گذاری بخش دولتی و خصوصی" انجام شده و نیز گزارشی با عنوان "افزایش بهای نفت خام با رشد قیمت گاز" منتشر شده است.

در بخش دنیای خودرو این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" نیز گفت‌وگوهایی با علی عباسیان، مدیرعامل شرکت پارمیدا با عنوان "ضرورت ارتباط با رقبای خارجی برای جبران عقب‌ماندگی صنعت خودروسازی ایران" و آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور با موضوع "ایران ظرفیت تولید 2/2 میلیون قطعه خودرو را دارد" انجام شده است. همچنین یادداشتی از سیامک مقتدری، عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور با عنوان "چرخه معیوب در صنعت خودروسازی، مشکل اصلی کجاست؟" به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای صنعت پنجاه و هشتمین شماره از این نشریه نیز مصاحبه‌هایی با بیوک آقا صحاف امین، مدیرعامل گروه صنعتی وحید با عنوان "برای رشد صادرات به اصلاح روابط سیاسی نیازمندیم"، علی‌اصغر کشتکاران، مدیرعامل شرکت لوله و اتصالات مجد ایرانیان با موضوع "نوسانات قیمتی بازار، مانع تحقق اهداف تولید است" و محمدحسین نخعی، معاون فنی و مهندسی شرکت گل گهر با عنوان "کاهش آثار تحریم‌ها با مهندسی معکوس و بومی‌سازی قطعات" منتشر شده است. همچنین در این بخش یادداشتی با موضوع "ضرورت حمایت از تولیدکنندگان محصولات ارگانیک" به قلم مهدی کریمی تفرشی، رییس کارگروه کسب‌وکارهای جاده ابریشم سازمان ملل- یونسکو به رشته تحریر در آمده است.

در بخش اقتصاد کلان نشریه "دنیای سرمایه‌گذاری" با توجه به بازدید برخی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از پارک فناوری پردیس از جمله عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رییس کمیسیون صنایع و معادن؛ سیدجواد حسینی کیا، نایب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن؛ حجت‌الله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن و سیداحمد رسولی‌نژاد، نایب رییس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گزارشی با عنوان "ارتقاء کیفیت خودروهای ایرانی با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان" منتشر شده است. یادداشتی از مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با موضوع "فرصت‌های اقتصادی ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای" و غلام‌حیدر ابراهیم‌بای سلامی با عنوان "توسعه کسب‌وکار با نوآوری و کارآفرینی اجتماعی" از دیگر مطالب چاپ‌شده در این بخش می‌باشد.

"بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین شرکت‌های دنیا" و "آشنایی با بهترین سایت‌های کلیکی سال 2021" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

پنجاه و هشتمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 88 صفحه با قیمت 100 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.investworld.ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.