تور مشهد چرا محبوب همگان است؟

گزارش بازرگانی،   4000818091

تور مشهد به دلایل زیادی مورد توجه افراد مختلف در شهر های گوناگون است. اما اصلی ترین دلیل برای محبوبیت این تور، وجود مبارک امام هشتم می باشد. بعد از این مورد، دلیل دیگر محبوبیت تور مشهد ییلاقات مشهد است. ییلاقات مشهد از آب و هوایی بسیار فوق العاده برخوردار هستند و گونه های طبیعی سبز به وفور یافت می شود.

تور مشهد از اصفهان تنها یکی از مبادی مهم برای سفر است. اصفهان با این که خودش یکی از مهم ترین پایتخت های گردشگری ایران است اما مخاطبان بسیاری از این شهر قصد عزیمت به مشهد را دارند. تور مشهد از اصفهان شاید به نسبت تور مشهد از تهران، قیمت گران تری داشته باشد که دلیل آن هم پرواز های کم، از شهر اصفهان است.

تور مشهد را با چه هتلی انتخاب کنیم؟

یکی از مسائل مهم در انتخاب تور مشهد، رزرو هتل مشهد می باشد. بدین گونه که اگر شما هتلی ارزان قیمت را رزرو کنید، هزینه تور مشهد نیز کاهش می یابد. اما با رزرو هتل مشهد از سایت پرشین هتل؛ می توانید در هتلی با کیفیت همراه قیمت عالی اقامت کنید. در ادامه به تعدادی هتل با کیفیت اشاره می کنیم.

تور مشهد از اصفهان با قیمت ویژه پرشین هتل

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد یک هتل قیمت مناسب همراه با امکانات عالی می باشد که در خیابان امام رضا، امام رضا 8 واقع می باشد. این هتل 3 ستاره مشهد با ارائه خدماتی مطلوب، توانسته یکی از بهترین هتل های شهر مشهد باشد. این هتل دارای رمپ معلولین بوده که افراد کمتوان یا ناتوان هم می توانند در این هتل مشهد اقامت گزینند.

هتل منجی مشهد

اگر در زمان هتل منجی را انتخاب نمایید، می توانید اقامتی عالی و نزدیک به حرم مطهر را تجربه کنید. این هتل مشهد در ضلع جنوبی بازار رضا، شیخ طوسی 9 قرار گرفته و به بازار رضا و خیابان 17 شهریور دسترسی بسیار خوبی دارد. این هتل شهر مشهد نیز دارای رمپ معلولین می باشد.

هتل اطلس مشهد

اگر بخواهیم هتلی ارزان قیمت در مشهد همراه با نزدیکی به حرم مطهر نام بریم، باید هتل اطلس مشهد را ذکر کنیم. علاوه بر این موارد، هتل اطلس شهر مشهد یکی از با کیفیت ترین هتل های 3 ستاره نزدیک حرم می باشد. این هتل مشهد نیز خدمات رمپ معلولین را به گردشگران تور مشهد از اصفهان عرضه می دارد.

هتل پارک حیات طرقبه

آیا تور مشهد را می توان با هتل های ییلاقی رزرو کرد؟

بله، اگر قصد شما از سفر به مشهد علاوه بر زیارت امام رضا (ع)، ریلکس کردن می باشد، باید رزرو هتل های ییلاقی مشهد را انجام دهید. هتل های ییلاقی مشهد تعداد اندکی دارند و شامل 3 هتل می شوند. هتل پارک حیات طرقبه مشهد، هتل ثامن مشهد و هتل سحاب مشهد نام هتل های ییلاقی است. در ادامه این هتل ها را نام می بریم.

هتل پارک حیات طرقبه مشهد

یکی از هتل های پیشنهادی ما به گردشگران تور مشهد از اصفهان، هتل پارک حیات طرقبه مشهد است. گردشگران تور مشهد از اصفهان می توانند با رزرو هتل پارک حیات طرقبه مشهد به چالیدره مشهد، روستای 1000 ساله کنگ، روستای نغندر، جاغرق؛ پارک سنگی کمر مقبولا و ... مراجعه کنند. ضمن این که چشم انداز اتاق های هتل رو به درختان سر به فلک کشیده است.

هتل ثامن مشهد

یکی دیگر از هتل های مشهد در ییلاقات، هتل ثامن مشهد است. این هتل 4 ستاره مشهد در ابتدای جاده طرقبه واقع می باشد. از امکانات هتل ثامن مشهد می توان به مجموعه ورزشی مجهز (تنیس؛ مجموعه آبی و ...)، خدمات معلولین، پارکینگ و ... اشاره نمود. با رزرو این هتل مشهد شما می توانید به ویلاژ توریست، امامزادگان یاسر و ناصر و ... دسترسی داشته باشید.

بوستان وکیل آباد مشهد در ابتدای طرقبه

هتل سحاب مشهد

پیشنهاد ما برای آن دسته از گردشگرانی که می خواهند با یک تیر 2 نشان بزنند، رزرو هتل سحاب مشهد است. هتل سحاب هم دارای فضایی ییلاقی می باشد و هم این که در فاصله کمی از امامزادگان یاسر و ناصر (ع) قرار دارد. این هتل 3 ستاره علاوه بر امامزاده ها، به روستاهای ییلاقی حصار، مایان و ازغد هم دسترسی دارد.

از چه سایتی رزرو تور مشهد با قیمت مناسب را انجام دهیم؟

سایت های بسیاری هستند که رزرو تور مشهد را با قیمت های مختلفی انجام می دهند. اما یکی از سایت های معتبر در زمینه رزرو تور مشهد و هتل مشهد، سایت پرشین هتل است. این سایت معتبر با داشتن 3 کارگزاری در شهر های مختلف ایران، به خصوص دفتر مرکزی مشهد می تواند اعتماد شما را به خوبی جلب کند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره هتل های مشهد و تور مشهد با قیمت های مختلف می توانید با شماره های 051،31896 و 051،38096 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان پرشین هتل در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما هستند. البته با مراجعه حضوری به شعبه های هلدینگ پرشین هتل در تهران، کیش و مشهد می توانید رزرو تور مشهد و هتل مشهد را انجام دهید.