ماسک یا چشم بند؟!

ابوالفضل فیضی‌خواه،   4000810061 ۳۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار
ماسک یا چشم بند؟!

به گزارش الف حساب رسمی سفارت سئول در تهران  روز گذشته متنی را همراه دو تصویر در توییتر منتشر کرد: «۲۶ اکتبر ۲۰۲۱ در جریان دیدار از بیمارستان آتیه و برای کمک به مردم #ایران برای غلبه بر #کویید-۱۹، جناب سفیر یون ۲ هزار عدد #ماسک (کی‌اف۹۴) را به بیمارستان اهدا نمودند.»

 اینکه سفارت کره جنوبی در ایران سراغ یک بیمارستان خصوصی رفته و در میان بیمارستان های خصوصی هم بیمارستان آتیه را انتخاب کرده است تا چند کارتن ماسک برای کمک به ایرانیان در راه مبارزه با کرونا (!) اهدا کند حتما دلایلی دارد که البته در مقام کشف این دلایل نیستیم فقط می خواهیم به پشتوانه واکنش بسیار منفی افکار عمومی به این اقدام تحقیرآمیز سفارت کره جنوبی در ایران از مدیران این بیمارستان مشهور که درآمد خوبی هم دارد بپرسیم آیا کسی در این بیمارستان روزنامه نمی خواند یا اخبار را دنبال نمی کند تا بداند که کره جنوبی در دوران تحریم با ما چگونه تا کرده؟ تا بخواند که جدا از پول های بلوکه شده ما در این کشور که هنوز برنگشته حتی در زمینه های دارویی نیز گفته شده که کره ای ها بی تاثیر در تحریم های دارویی علیه کشورمان نبوده اند؟!

باورش سخت است که مدیران این بیمارستان آگاهانه حاضر به پذیرش چنین تحقیری شده باشند. بنابراین بهتر است نسبت به واکنش های بسیار منفی افکار عمومی توضیحی بدهند و البته قبل از هر توضیحی
بهتر است درباره محتویات این کارتن نیز اطلاع رسانی کنند چرا که شاید به جای ماسک دهان و بینی «چشم بند» هدیه گرفته باشند !