سردار جلالی: درگیر سقوط آبشاری جمعیت شده‌ایم

گروه اجتماعی الف،   4000806067 ۲۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به شتاب کاهنده در امر رشد جمعیت، گفت: کشور ما در سال‌های اخیر درگیر یک سقوط آبشاری در مساله کاهش جمعیت شده است که می‌تواند بسیاری از مولفه‌های و عرصه‌های قدرت آفرین کشور همچون حوزه دفاعی، اقتصادی، اجتماعی را دستخوش چالش کند.

سردار جلالی: درگیر سقوط آبشاری جمعیت شده‌ایم

به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا جلالی به مناسبت ایام نکوداشت پدافند غیرعامل در سفر به شهر مقدس قم با برخی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در دیدار با آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات قابل توجه در موضوع امنیت ملی بحث حفاظت و صیانت از جمعیت است، تاکید کرد: امروز جمعیت یک نعمت و از پایه های قدرت ملی محسوب می شود.

رییس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه متاسفانه سیاست گذاری های ناصحیح سبب شده تا ما با یک شتاب کاهنده در موضوع جمعیت مواجه باشیم، افزود: کشور ما در سال های اخیر درگیر یک سقوط آبشاری در مساله کاهش جمعیت شده است که می تواند بسیاری از مولفه های و عرصه های قدرت آفرین کشور همچون حوزه دفاعی، اقتصادی، اجتماعی را دستخوش چالش کند.

 جلالی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در حوزه مباحث جمعیت و خانواده تاکید کرد: این امیدواری وجود دارد تا با اصلاح و تکمیل مصوبه مجلس، سیاستگذاری کشور به نفع صیانت از رشد جمعیت تغییر کند.