رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران و امارات انتخاب شد

گروه جهان الف،   4000805055

در بیست‌ویکمین جلسه، هیات مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات عرفان شاکری به عنوان رئیس جدید این اتاق از سوی اکثریت اعضای هیات مدیره انتخاب شد.

رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران و امارات انتخاب شد

به گزارش آنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات،در بیست‌ویکمین جلسه، هیات مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات عرفان شاکری به عنوان رئیس جدید این اتاق از سوی اکثریت اعضای هیات مدیره انتخاب شد.این انتخاب با هدف چرخش نخبگان و استفاده از تمام ظرفیت‌های اتاق صورت گرفته است.

عرفان شاکری فارغ التحصیل رشته صنایع شیمیایی است و در حوزه صنایع دارویی فعالیت دارد و از تجارب وی نایب رئیسی اتاق بازرگانی ایران و امارات و عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و سوئد را می‌توان بر شمرد.

با توجه به مراجعات فراوان فعالان اقتصادی و فرهنگی به اتاق بازرگانی ایران و امارات و دریافت اطلاعات مرتبط با نمایشگاه اکسپوی دبی که رویداد ارزشمند اقتصادی و فرهنگی است رئیس جدید به زودی برنامه‌های مرتبط در این زمینه را اعلام خواهند کرد.

گفتنی است،نمایشگاه اکسپو دبی بزرگترین رویداد اقتصادی است که پس از بیماری همه‌گیری کرونا در جهان برگزار می‌شود و با توجه به برگزاری این رویداد ارزشمند در یکی از کشورهای همسایه ایران بدون شک فرصت مساعدی است تا کارآفرینان کشورمان بتوانند از مزیت‌های آن استفاده بهینه ببرند.