تحولی بزرگ در نظام آموزشی کشور توسط پلتفرمی جامع و موفق

گزارش بازرگانی،   4000805046 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سال‌های زیادی است که شیوه آموزشی در بخش دانشگاهی و آموزش و پرورش تغییر چندانی نداشته است. دانشجوها و دانش‌آموزان در این سیستم به میزان مشخصی رشد می‌کنند و خلاهای این شیوه‌ آموزشی به قوت قبل همچنان باقی ‌می‌ماند. در چنین شرایطی جوانان و نخبگان ایرانی تلاش می‌کنند تا با فراهم کردن بستری امن از طریق طراحی پلتفرم‌های آموزشی ویژه بتوانند در کنار آموزش و پرورش و وزارت علوم به رشد بيشتر فرزندان این سرزمین کمک کنند.

تدریس خصوصی، نتیجه‌گراترین شیوه آموزشی است که براساس نیاز دانش آموز به او ارائه می‌شود. استادبانک به عنوان پلتفرم تدریس خصوصی در ایران، فعالیت خود را به طور رسمی از سال 1395 آغاز و در سال‌های فعالیت خود، تلاش کرده تا با ارائه نتیجه‌گرا و در دسترس‌ترین خدمات، بستری مناسب را برای رفع نیاز آموزشی معلمان و دانش‌آموزان عزیز فراهم کند.

استادبانک، مرجع مناسبی برای معلمان توانمندی است که می‌خواهند به جای هدر رفت استعداد و توانایی‌شان، از قابلیت‌ و مهارت خود در تدریس به شاگردان متعدد، نهایت استفاده را ببرند و از این طریق، درآمد مناسبی را کسب کنند.

اما خدمات آموزشی این موسسه شامل چه مواردی است که باعث شده به یکی از بهترین پلتفرم‌های معلم خصوصی در ایران تبدیل شود؟ اساتید تدریس خصوصی و دانش‌آموزان استادبانک از چه خدمات و امکانات استادبانک می‌توانند جهت رفع نیاز‌های آموزشی خود استفاده کنند؟ در ادامه به مهم‌ترین امکانات استادبانک که در جهت رفع سریع نیاز آموزشی شما می‌باشد، اشاره شده است.

Image

کامل‌ترین سرویس معرفی معلم خصوصی به دانش‌آموز

سایت‌ و پلتفرم‌های مختلفی در ایران برای دریافت معلم خصوصی وجود دارد که به صورت سایت‌های آگهی فعالیت دارند یا اطلاعات قابل اطمینانی راجع به نحوه فعالیت‌شان در دسترس نیست. اما سایت تدریس خصوصی استادبانک ، با در نظر گرفتن چند گزینه و معیار مهم تلاش کرده است که انتخاب معلم خصوصی را برای دانش‌آموزان و والدین‌ عزیز راحت کند. از ویژگی‌های استادبانک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات تدریس حضوری و آنلاین با تنوع قیمتی بالا

شما می‌توانید با توجه به محدودیت‌های خود (جنسیت معلم و بودجه مورد نظر) در برگزاری کلاس با معلم، نوع آموزش را انتخاب کنید. کیفیت برگزاری کلاس چه به صورت حضوری (در منزل) و چه به صورت آنلاین و از طریق پلتفرم‌های تعریف شده برای برگزاری کلاس، فرقی با یکدیگر نخواهد داشت. در هر صورت، استاد تلاش می‌کند بهترین کیفیت تدریس خود را نشان دهد.

قرار دادن رزومه و اطلاعات تدریس استاد در پروفایل آن‌ها

شما می‌توانید با ورود به سایت تدریس خصوصی استادبانک و انتخاب نوع درس، اطلاعات و رزومه کاملی از اساتید تدریس خصوصی استادبانک به همراه نظرات (بدون سانسور و دقیق) شاگردانی که با آن‌ها کلاس برگزار کرده‌اند را مشاهده کنید. این اطلاعات شامل میزان تحصیلات معلم، تعداد سال‌های تدریس او در موسسات و آموزشگاه های مختلف بوده که صحت و درستی این رزومه‌ها در زمان مصاحبه با اساتید توسط کارشناسان استادبانک، بررسی شده است.

نظارت دائمی و دقيق بر فعاليت اساتید

به دلیل اهمیت کیفیت تدریس اساتید و محتوای ارائه شده به دانش آموز، فرآیند جذب اساتید در استادبانک و نظارت بر فعالیت آن‌ها با دقت بسیار زیادی انجام می‌شود. در صورتی که تدریس استاد، کیفیت لازم را نداشته باشد استاد مربوطه امکان ادامه همکاری با استادبانک را نداشته و از سیستم حذف خواهد شد.

کامل‌ترین مرجع برای عضویت و همکاری با اساتید برتر

استادبانک، مرجع قابل اطمینان برای اساتیدی است که برای تدریس و جذب شاگرد تمایل دارند به یک فضای امن و مطمئن مراجعه کنند. مرجعی که بتواند برای مدرسین خصوصی، امنیت داشته باشد و حریم خصوصی آن‌ها را حفظ کند.

در استادبانک، به هیچ عنوان اطلاعات تماس معلم برای جلوگیری از مزاحمت‌های احتمالی، در دسترس کاربران سایت قرار نمی‌گیرد و تنها بعد از درخواست شاگرد و هماهنگی با خود معلم، اطلاعات تماس او برای شاگرد ارسال می‌شود. ارسال شماره معلم برای دانش‌ آموز نیز تنها برای هماهنگی، جهت نحوه برگزاری جلسات کلاس خصوصی انجام می‌شود.

اپلیکیشن استادبانک و دسترسی سریع به گام به گام‌ها و نمونه سوالات درسی

در کنار خدمات معرفی معلم خصوصی، دانش‌‌آموزان و والدین می‌توانند با نصب اپلیکیشن استادبانک، به کامل‌ترین مجموعه کتب درسی از مقاطع اول ابتدایی تا متوسطه، جامع‌ترین بانک نمونه سوالات امتحانی در مقاطع مختلف و همینطور حل‌المسائل دروس ابتدایی تا متوسطه به همراه پاسخ دقیق دسترسی پیدا کنند.

در واقع با نصب اپلیکیشن استادبانک ، می‌توانید در نقش یک معلم از آن به عنوان یک مرجع خوب برای حل نمونه سوالات امتحانی به شاگرد خود معرفی و استفاده کنید و به عنوان شاگرد، در کنار استفاده از معلم خصوصی، کیفیت یادگیری و آموزش خود را بالا ببرید.

Image

انتشار مطالب مفید و کاربردی در کانال‌های مختلف استادبانک

استادبانک در کانال‌مختلف و شبکه‌های مجازی متعددی مثل ویرگول، توییتر، تلگرام و اینستاگرام فعال است و مطالب مفید و پادکست‌های آموزشی جذابی در این کانال‌ها منتشر می‌کند.

اگر استادبانک را در فضای مجازی از طریق اکانت اینستاگرام استادبانک ، دنبال کنید، می‌توانید لایوهای تخصصی که با مشاورین کنکور و اساتید برتر تدریس خصوصی خود برگزار می‌کند و همچنین سایر مطالب مفید و کاربردی را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

کمک به توسعه شغلی معلمین با انتشار تخصصی‌ترین مطالب تدریس

هدف استادبانک از راه‌اندازی مجله اساتید استادبانک و انتشار دائمی و پیوسته محتواهای آموزشی، کمک به ارتقا و توسعه شغلی معلمان عزیز است. در واقع استادبانک تنها به اساتید خود برای کسب درآمد بیشترشان کمک نمی‌کند بلکه با هدفی بزرگتر، در تلاش است که با قرار دادن اطلاعات تخصصی و مشاوره‌ای به معلمان خود، باعث رشد و پیشرفت شغلی آن‌ها نیز شود.

کمک به بالا رفتن سطح یادگیری دانش‌آموز با انتشار محتوا‌های انگیزشی و درسی

دانش‌آموزان و والدین عزیز نیز در کنار خدمات معلم خصوصی، گاهی برای افزایش روحیه و انگیزه نیاز به مطالعه بروزترین و مفیدترین مطالب انگیزشی دارند یا می‌خواهند مرجعی همیشگی برای دسترسی به برترین و کامل‌ترین مجموعه کتب درسی و نمونه سوالات و سایر منابع کمک آموزشی داشته باشند.

این موسسه با انتشار و بروزرسانی محتواهای مجله والدین و دانش‌آموز استادبانک ، تلاش کرده است به همان مرجع کامل و همیشگی کاربران خود تبدیل شود.

Image

تدریس خصوصی در سراسر ایران با سایت استادبانک

آنچه که استادبانک را از سایر سایت‌های تدریس خصوصی متمایز کرده است ارزشی است که برای اساتید و دانش‌آموزان خود قائل شده است. درصد بالای رضایت مخاطبان،‌ تضمین قیمت و کیفیت، تضمین رعایت حریم خصوصی معلمین و دسترسی آسان به منابع از مهم‌ترین ارزش‌هایی است که تیم استادبانک خلق کرده و همواره به دنبال گسترش و ارتقا آن بوده است.

فرقی ندارد که دانش آموز باشید یا استاد، برای هدف خود، یعنی استخدام به عنوان معلم خصوصی یا برگزاری کلاس‌های تقویتی بهتر است به بهترین سایت تدریس خصوصی مراجعه کنید. اگر در زمینه درخواست معلم خصوصی یا نحوه همکاری با استادبانک به عنوان معلم، سوالی دارید، می‌توانید با شماره ۰۰۰-۵۴۴۳۵-۰۲۱ جهت راهنمایی و مشاوره بیشتر با کارشناسان استادبانک در تماس باشید.