توصیه‌های رئیس جمهور به استاندار جدید آذربایجان‌شرقی

گروه سیاسی الف،   4000803162 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر به ذات اصلی انقلاب بازگردیم بخش مهمی از چالش‌ها و مشکلات کشور قابل حل است.

توصیه‌های رئیس جمهور به استاندار جدید آذربایجان‌شرقی

به گزارش فارس، عابدین خرم در دیدار جمعی از روحانیون تبریز، اظهار داشت: حرکت جامعه به سمت رشد و تعالی در جنبه‌های مختلف، مهم‌ترین دغدغه رهبر انقلاب است که وظیفه داریم به این دغدغه جامه عمل بپوشانیم.

 وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در ابتدای هر دولت مسیر حرکت آن دولت را مشخص کرده‌اند، افزود: مهم‌ترین توصیه ایشان به دولت مردمی، عدالت‌محور و فسادستیز آیت‌الله رئیسی در نخستین دیدار خود با هیأت دولت، بازسازی عقلانی و انقلابی در عرصه‌های مدیریتی بود.
 
خرم خاطرنشان کرد: تأکیدات مکرر رهبری بر پشتیبانی و رفع موانع تولید نشان می‌دهد که امروز از نظر اقتصادی و معیشت مردم دچار مشکل هستیم و این موضوع باید جزو اولویت‌های اساسی مسئولان اجرایی قرار گیرد.
 
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به توصیه‌های رئیس جمهور پس از رأی اعتماد هیأت وزیران به خود اشاره کرد و گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های جامعه مخصوصاً صاحب‌نظران، زمان‌بندی در اجرای برنامه‌ها و استفاده از جوانان انقلابی و متخصص مهم‌ترین توصیه‌های ایشان بود.
 
وی با بیان اینکه برنامه‌های توسعه استان با واقعیت‌های موجود فاصله دارند، افزود: امروز به یک نوسازی اساسی در عرصه خدمت‌گزاری نیاز داریم که لازمه این امر، ارتباط شفاف و بدون واسطه با مردم است.
 
خرم گفت: با وجود کارهای بزرگی که در کشور انجام شده، در ارتباط با مردم مشکل داریم که علت این امر غفلت از ظرفیت‌هایی مانند روحانیت است.
 
استاندار آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد، با دغدغه‌مندی و مشورت روحانیون استان و ارتباط تنگاتنگ آنان با مسئولان، مسائل استان متناسب با اهداف گام دوم انقلاب اولویت‌بندی شده و مردم طعم شیرین تلاش‌ها و خدمات را احساس کنند.
 
وی تأکید کرد: اگر به ذات اصلی انقلاب بازگردیم بخش مهمی از چالش‌ها و مشکلات کشور قابل حل است.
 
روحانیون حاضر در جلسه هم به بیان برخی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل استان پرداختند.
 
استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی در جهت حل مشکلات مردم، ارتباط شفاف و بی‌واسطه مسئولان با مردم و اهتمام جدی نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله مطالب مطرح‌شده بود.