کیفیت نیلپر به میزهای اداری رسید

گزارش بازرگانی،   4000803021

جشنواره تخفیف ۱۲ درصدی میزهای اداری نیلپر از ۲۰ مهر ماه آغاز شد و تا ۲۲ آبان نیز ادامه خواهد داشت. این جشنواره بزرگ با ۱۲ درصد تخفیف ویژه در تمامی شعب و نمایندگی های نیلپر در سراسر کشور برگزار می شود. در این جشنواره، تمامی محصولات صفحه ای نیلپر شامل میز مدیریتی، میز کارشناسی، میز کارمندی، میز کنفرانسی، فایلینگ و کتابخانه دارای تخفیف می باشند.

تضمین کیفیت بی قید و شرط محصولات نیلپر

مبلمان نیلپر با ۲۸ سال سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی تولید و فروش مبلمان اداری و خانگی، به عنوان پیشرو و رهبر در این بازار محسوب می‌شود که حالا انواع میزهای اداری را نیز وارد سبد محصولات تولیدی خود نموده است تا بتواند خیال مصرف کننده را از داشتن مبلمان اداری با کیفیت راحت نماید.

میزهای اداری نیلپر همانند سایر مبلمان اداری و خانگی نیلپر از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است. به منظور تضمین کیفیت محصولات و در راستای حمایت از مصرف کننده، شرکت نیلپر محصولات جشنواره را ، گارانتی و ضمانت می نماید تا مهر تاییدی بر کیفیت، مسئولیت پذیری و پاسخگویی نیلپر باشد.

بهره مندی از تخفیف هر کجای ایران که باشید

نیلپر علاوه بر شعب مبلمان اداری خود، شبکه گسترده ای از نمایندگی ها را در سراسر کشور دارد که بزرگترین کانال توزیع مبلمان اداری در کشور است. شما به راحتی با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید نزدیک ترین نمایندگی به محل کار و یا زندگی خود را پیدا نموده و با حضور در فروشگاه های نیلپر، از جشنواره تخفیف ویژه میزهای اداری نیلپر بهره‌مند شوید.

همچنین پیش از حضور در شعب میتوانید به سادگی محصولات اداری نیلپر را در سایت نیلپر اداری به آدرس nilper.com و یا در صفحه رسمی نیلپر اداری در اینستاگرام به آدرس nilper.office.furniture مشاهده نمایید.

مشاوره رایگان، در جشنواره تخفیف میزهای اداری نیلپر

کارشناسان نیلپر در شعب و نمایندگی های نیلپر، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند؛ همچنین در صورت تمایل به دریافت مشاوره تلفنی از کارشناسان نیلپر می‌توانید با شماره تلفن دفتر مرکزی 02182750 و یا شعبه حسن آباد 02166767906 تماس حاصل فرمایید.