شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه تهران

گروه اجتماعی الف،   4000801074

معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره کارشناسی‌ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.

شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه تهران

به گزارش ایرنا، دانشگاه تهران در این اطلاعیه ضمن تبریک و خیر مقدم به پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی‌ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تاکید کرد: بازه زمانی ثبت‌نام غیرحضوری از روز دوشنبه سوم آبان لغایت چهارشنبه پنجم آبان به‌صورت همزمان با پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری خواهد بود.

در این اطلاعیه تصریح شده اسـت: لازم است پذیرفته‌شدگان محترم ضمن مراجعه به سامانه  دانشگاه تهران نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و زمان ثبت‌نام حضوری توسط پردیس/دانشکدگان/ دانشکده محل قبولی متعاقباً اعلام می شود.

دانشگاه تهران در این اطلاعیه یادآور شد: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس academics.ut.ac.ir مراجعه و یا در صورت بروز هرگونه مشکل سیستمی و همچنین برای پاسخگویی به سوالات احتمالی از طریق ایمیل سامانه پشتیبانی مرکز انفورماتیک به آدرس its۳@ut.ac.ir مکاتبه و اقدام کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: حساب کاربری رسمی دانشگاه تهران در شبکه‌های اجتماعی (ut_newsline) است و دانشگاه تهران هیچ مسوولیتی در قبال محتوای دیگر شبکه‌های اجتماعی که با استفاده از نام و نشان دانشگاه و با نام‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، ندارد.

دانشگاه تهران تاکید کرد: این شبکه‌ها غیرقانونی هستند و مورد تأیید دانشگاه تهران نیستند. لطفاً از پیوستن به آنها جدا خودداری کنید. اطلاعات و اخبار آنها ممکن است، نادرست باشد.