مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛ آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری از اول آبان

گروه اجتماعی الف،   4000728081

مرتضایی فرد از آغاز ثبت نام وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از اول آبان ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری از اول آبان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان این که مبلغ وام بازنشستگان تغییر کرده است، گفت: ثبت نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از روز شنبه اول آبان ماه به مدت ۳۰روز و فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه «این تسهیلات به مبلغ ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد ارائه می‌شود» اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به این سایت اینترنتی مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه گانه «دفترکل، کد ملی و شماره حساب» درخواست خود را برای دریافت وام ثبت کنند.

وی افزود: که ثبت درخواست فرد متقاضی به معنی پرداخت تسهیلات نخواهد بود.

مرتضایی فرد توضیح داد: پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و … بررسی می‌شود و با اولویت بندی و براساس میزان اعتبار تخصیصی از سوی بانک صادرات و تعداد تسهیلات که ۳۰۰هزار فقره است، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آن‌ها از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق اعلام خواهد شد.
وی افزود: پرداخت وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به حساب «واجدین شرایط» به صورت ماهانه و براساس نوبت بندی که در سایت اعلام می‌شود انجام خواهد شد که اطلاعات آن پس از مشخص شدن نتایج، اطلاع رسانی می‌شود.

گفتنی است، وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری پیش از این مبلغ ۱۰میلیون تومان بود.