استانداران گلستان، همدان و گیلان تعیین شدند

گروه سیاسی الف،   4000728058 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

استانداران "همدان"، "گلستان"‌ و "گیلان" از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

استانداران گلستان، همدان و گیلان تعیین شدند

به گزارش تسنیم، ‌در جلسه امروز هیئت دولت، استانداران "گلستان"، "همدان"‌ و "گلستان" از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

در این جلسه که به ریاست آیت‌الله ‌رئیسی برگزار شد، اعضای دولت پس از بررسی سوابق آقایان "علیمحمد زنگانه، علیرضا قاسمی‌فرزاد و اسدالله عباسی"، به آن‌ها به ترتیب به‌عنوان استانداران "گلستان، همدان و گیلان" رأی اعتماد دادند.


به‌گزارش تسنیم، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار جدید همدان که بومی همدان محسوب می‌شود  دارای مدرک فوق لیسانس بوده و سوابقی مانند معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان، فرمانداری دماوند، فرمانداری پاکدشت، مدیرکل اقتصادی استانداری تهران، مدیر امور اداری و بازرسی ستاد رسیدگی به امور آزادگان استان همدان، معاون اداری و مالی ستاد نصر، رئیس اداره اول سیاسی فرق و ادیان وزارت کشور، مشاور رئیس سازمان و مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، مشاوره رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اشاره کرد.

همچنین وی که سابقه حضور در جبهه را دارد بیش از 66 ماه در بند رژیم بعثی عراق بوده و افتخار جانبازی را نیز در پرونده خود دارد.

براساس این گزارش، اسدالله عباسی  استاندار جدید گیلان ‌‌نمایندگی مردم رودسر و املش در مجلس هفتم، هشتم و دهم را در کارنامه کاری خود دارد. وی متولد 1340 اهل روستای هلوکله چابکسر در شهرستان رودسر است و سابقه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت احمدی‌نژاد را نیز در کارنامه دارد.

معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت تعاون، عضو مجمع عمومی بانک‌های مسکن، کشاورزی، رفاه، کارگران و سپه، عضو ستاد امور رفاهی کارگران، رئیس شورای عالی کار، دبیر شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی، رئیس کمیته طبقه‌بندی مشاغل و دبیر شورای عالی اشتغال از دیگر سوابق عباسی به شمار می‌رود.

همچنین عباسی در سمت رییس فراکسیون فرهنگیان در مجلس، رئیس فراکسیون گردشگری در مجلس، عضو ناظر شورای عالی آموزش و پرورش، نایب‌ رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نایب رئیس فراکسیون تعاون نیز خدمت کرده است.

همچنین علیمحمد زنگانه استاندار جدید گلستان ‌پس از پایان جنگ به تحصیلات خود در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران پرداخت و پس از فارغ‎التحصیلی در شبکه بهداشت مشغول به خدمت شد و پس از مدتی وارد ساختار مدیریتی شبکه بهداشت شد و پس از آن به سمت معاونت بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان گلستان منصوب شد و به ارائه خدمات ارزنده از جمله توسعه خانه‎های بهداشت و شبکه‌ ملی اطلاعات خانوار پرداخت.

فعالیت در وزارت بهداشت به عنوان مشاور وزیر، معاون امور اجتماعی، معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کل کشور ، مدیر‌کل دفتر امور کودکان، زنان و خانواده، مدیر کل پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی، مدیر کل همکاری های فرهنگی و اجتماعی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه از دیگر سوابق استاندار جدید گلستان است.