آغاز به کار کمپین «سلام اصفهان» با محوریت گسترش خدمات ملکی

گزارش بازرگانی،   4000727068

مدیر توسعه کسب و کار هلدینگ دلتا از راه‌اندازی کمپین «سلام اصفهان» خبر داد و عنوان کرد: هلدینگ دلتا در کشورهایی نظیر امارات، قبرس و ترکیه فعالیت می‌کند و در واحد بین‌الملل این مجموعه درصدد افزایش بازارهای خارجی خود در سایر کشورها است.

دکتر امین نائینی مدیر توسعه کسب و کار هلدینگ دلتا از راه اندازی کمپین «سلام اصفهان» خبر داد و در خصوص اهداف و برنامه‌های این کمپین توضیح داد: هدف اصلی کمپین سلام اصفهان یادآوری و تداوم حضور برند دلتا در شهر اصفهان مطابق با استراتژی نفوذ در بازار است.

وی در ادامه مطلب فوق، گسترش خدمات رسانی به هم‌میهنان در شهرهای مختلف بالاخص شهر نامی اصفهان را از جمله اهداف دلتا در این کمپین دانست و افزود: در راستای خدمات رسانی مناسب و ایجاد بستری مطمئن و پربازده برای کاربران عزیز اصفهانی، اقدام به تبلیغات محیطی گسترده در سطح شهر شده که در راستای آن تعداد ۴۷ بیلبورد در مناطق مختلف شهر اصفهان به نمایش درآمده است.

مدیر توسعه کسب و کار هلدینگ دلتا به اپلیکیشن مجله دلتا اشاره کرد و در این خصوص گفت: مجله دلتا پیام با محوریت تولید در حوزه سبک زندگی، مخاطبین بسیاری را جلب خود کرده است و جهت دستیابی به آنچه مخاطب در نظر دارد، اقدام به تولید و انتشار و مطالب گوناگون کرده است.

نائینی به اقدامات صورت گرفته در واحد دیجیتال مارکتینگ اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش دیجیتال مارکتینگ ما با به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود مفتخریم که اعلام کنیم سایت دلتا در جستجوهای اینترنتی همواره در جایگاه های نخست به نمایش در می‌آید؛ از همین رو این وعده را به کاربران سایت دلتا می‌دهیم که استفاده از خدمات این سایت موجبات آسودگی خاطر و نیز تسهیل فرآیند انجام معاملات ملکی اصفهانی‌های عزیز می‌شود.

نائینی تصریح کرد: مجله دلتا پیام در زمینه‌های نظیر مد و زیبایی، طراحی و دکوراسیون داخلی، دانستنی‌ها، حقوقی، آشپزی و ... تولید محتوا می‌کند؛ همچنین بخش تخصصی نیازمندی‌ها نیز به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان این مجله در برآورده‌سازی نیازهای مخاطبین خود فعالیت می‌‎کند.

م دیر توسعه کسب و کار هلدینگ دلتا، اپلیکیشن دلتا را یکی از جدیدترین محصولات هلدینگ دلتا اعلام کرد که توانسته در مدت کمی که از فعالیت آن می‌گذرد، مخاطبان بسیاری را جذب کند، وی عنوان کرد: در حال حاضر، حدود 105 هزار نصب فعال در بسترهای موجود، جزو پرکاربردترین اپلیکیشن‌های داخلی است.

وی به فعالیت هلدینگ دلتا در زمینه بین الملل اشاره کرد و بیان داشت: هلدینگ دلتا در کشورهایی نظیر امارات، قبرس و ترکیه فعالیت می‌کند و در واحد بین‌الملل این مجموعه درصدد افزایش بازارهای خارجی خود در سایر کشورها است.

نائینی با بیان اینکه با کسب تجارب ارزنده واحد بین الملل هلدینگ دلتا افتخار عرضه بالغ بر ۸۰ درصد پروژه‌های موجود در شهرهای مختلف کشورهای مذکور را دارا می باشد، تصریح کرد: هلدینگ دلتا با تجربه بیش از پنج دهه و با ارائه خدمات تخصصی در حوزه املاک، همواره در راستای تسهیل انجام معاملات مطمئن در کنار همراهان خود بوده است و در ایجاد و حفظ وفاداری مشتریان قدم برمی‌دارد.

او اضافه کرد: همچنین شایان ذکر است که با هدف ساده سازی و افزایش کارآمدی خدمات دلتا از تجربیات و نظریات کاربران اقدام به روزرسانی پنل مدیریتی آژانس‌های املاک کرده‌ایم تا مدیران محترم آژانس‌ها بتوانند از امکانات جدید این پنل بهره‌مند شوند.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: هلدینگ دلتا با تجربه بیش از پنج دهه با ارائه خدمات تخصصی در حوزه املاک، همواره در راستای تسهیل انجام معاملات مطمئن در کنار همراهان خود بوده و در ایجاد وفاداری مشتریان قدم برمی‌دارد.