استاندار تهران: مراسم ایام الله ۱۳ آبان در تهران برگزار می شود

گروه سیاسی الف،   4000726117

استاندار تهران از برگزاری مراسم ایام الله ۱۳ آبان در پایتخت خبر داد و گفت: جزییات رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم به فرمانداران ابلاغ خواهد شد.

استاندار تهران: مراسم ایام الله ۱۳ آبان در تهران برگزار می شود

به گزارش مهر، محسن منصوری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به اهمیت این جلسات اظهار داشت: یکی از جلسات مهم و ضروری، جلسه ستاد مقابله با کرونا است که این مسئله به سبب اهمیت موضوع و تاکید مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: استانداری علاوه بر انجام وظایف ذاتی از جمله تأمین امنیت و نظارت بر دستگاه‌ها، اولویت‌هایی دارد که یکی از آن‌ها موضوع کرونا است از این رو تاکید بر این است که این جلسات به صورت مستمر برگزار شود و در این زمینه مبنا نظر کارشناسان حوزه بهداشت می‌باشد و تمام ابعاد موضوع باید سنجیده شود.

استاندار تهران در مورد مراسم ۱۳ آبان عنوان کرد: اهمیت به معنویت و داشته‌های معنوی مردم ضروری است و کرونا در این زمینه به کشور ما و کشورهای اسلامی خسارت وارد کرده است و مدت زیادی است که نماز جمعه در تهران برگزار نمی‌شود، البته خط قرمز ما صحت و سلامت مردم است.

منصوری سپس گفت: نماز جمعه این هفته طبق نظر ستاد ملی کرونا در تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در مورد برگزاری مراسم ۱۳ آبان نیز کمیته‌ای متشکل از معاونان بهداشتی سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران، جزئیات پروتکل‌های بهداشتی را تدوین می‌کنند تا به فرمانداران ابلاغ و مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.