اگر زبان بلد نیستید، مهاجرت نکنید!

گزارش بازرگانی،   4000726023

یکی از مهم‌ترین دلایل یادگیری زبان انگلیسی، مهاجرت به خارج از کشور با هدف تحصیل، کار و زندگی است. افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، می‌خواهند در سریع‌ترین زمان، به تسلط مناسبی از زبان برسند. اما معمولاً به دلیل کمبود وقت ناشی از پیگیری کارهای مهاجرت، از روند یادگیری زبان انگلیسی خود راضی نیستند.

عده زیادی از افراد علاقه‌مند به مهاجر به فکر این هستند که بعد از مهاجرت و قرار گرفتن در محیطی انگلیسی زبان و ارتباط گرفتن با مردم آن کشور، زبان را یاد بگیرند. تصمیمی به مراتب اشتباه و دردسرساز!اگر شخصی دانش اولیه و لازم برای ارتباط ‌گیری و صحبت معمول روزانه را نداشته باشد، قرار گرفتن در محیط به جای یادگیری، تنها تشویش و اضطرابش را بیشتر می‌کند.

بنابراین برای مهاجرت و یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان، به چه نکاتی باید توجه کرد؟ چه اقداماتی را در خصوص یادگیری زبان دوم با قصد مهاجرت نباید انجام داد؟ اگر می‌خواهید که پس از مهاجرت به کشور مورد علاقه خود، زبان انگلیسی را همانند زبان مادری خود صحبت کنید ادامه مطلب را از دست ندهید.



یادگیری زبان انگلیسی از صفر، تصمیمی منطقی اما نه در زمان مهاجرت!

یادگیری زبان انگلیسی از صفر برای زبان‌آموزانی که می‌خواهند یک بار برای همیشه زبان را به درستی و از پایه شروع کنند، تصمیمی کاملاً منطقی است. اما نه برای مهاجرت، چون معمولاً افراد، زمان کمی تا شروع سفر خود دارند و باید خود را برای آزمون آیلتس، تافل و همچنین مصاحبه با سفارت‌خانه آن کشور آماده کنند.

یادگیری زبان انگلیسی از پایه، زمانی برای فرد موثر است که با صبر و حوصله مشغول یادگیری زبان بوده و در سال‌های آینده قصد مهاجرت دارد. اما برای یادگیری زبان انگلیسی در کوتا‌ه‌ترین زمان، تنها راه‌حل موجود، استفاده از کلاس معلم خصوصی زبان انگلیسی و برگزاری کلاس خصوصی زبان است.

رفتن به آموزشگاه‌ زبان و از دست دادن زمان

رفتن به آموزشگاه ها برای زبان‌آموزان با قصد مهاجرت که محدودیت زمانی دارند، کمک شایانی در یادگیری به موقع آن‌ها نمی‌کند.

یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه‌ها اگرچه برای دانش‌آموزان و افراد نوجوان بسیار مناسب بوده اما خارج از صبر و حوصله بزرگسالان است. به خصوص وقتی هدف از یادگیری زبان، مهاجرت از کشور باشد.

اما کمک از معلم خصوصی زبان و استاد برتر آیلتس، مناسب‌ترین روش برای افراد بزرگسال با محدودیت زمانی است، چون در این روش، معلم متناسب با میزان توان و حوصله زبان‌آموز و همچنین محدودیت زمانی‌‌ او، آموزش را شروع می‌کند.

یادگیری بهتر زبان انگلیسی با مشخص کردن مسیر مهاجرت

همه افراد برای رسیدن به تسلط در زبان، لازم نیست که یک مسیر و یک روش یکسان را برای یادگیری زبان انگلیسی طی کنند. نکته‌ای که متاسفانه در خیلی از مواقع زبان‌آموزان رعایت نمی‌کنند و با شرکت در کلاس‌های گروهی و ترمیک آموزشگاه‌ها ، زمان را از دست می‌دهند.

برای یادگیری زبان انگلیسی، بهتر است هدف از مهاجرت مشخص را کنید. قطعاً سطح مهارت مورد نیاز در زبان انگلیسی، با توجه به نوع مهاجرت برای هر فرد کاملاً متفاوت است. کسی که به قصد ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت می‌کند، باید به سطح پیشرفته‌تری از زبان برسد تا فردی که برای زمان کوتاه‌تری قصد مهاجرت دارد.

یادگیری زبان انگلیسی در کشور خود، شرط ورود موفق به خارج از کشور

مکالمه و صحبت به زبان انگلیسی در ایران با مکالمه در کشور‌های انگلیسی زبان کاملاً متفاوت است. لهجه و نحوه تلفظ کلمات و گویش مردم در کشورهای انگلیسی زبان، متفاوت و سخت‌تر از داخل ایران است. حتی صحبت با شهروند‌های کشورهای خارجی برای افرادی که سال‌ها در آن کشورها زندگی کرده، همچنان سخت و دشوار است. حال تصور کنید صحبت برای فردی که پایه زبان خوبی نداشته و با ورود بهکشوری بیگانه، می خواهد میزان تسلط به زبان انگلیسی خود را بالا ببرد، چقدر سخت و دشوار است.

مگر اینکه این فرد در داخل کشور، با شرکت در بهترین کلاس آموزش زبان انگلیسی و یا سایر زبان‌ها با توجه به کشور مقصد، مثل استفاده از کلاس معلم خصوصی زبان آلمانی، به تسلط مناسب و بالایی در زبان برسد و تنها با ورود به آن کشور و صحبت با مردم و شهروندانشان، زبان خود را تقویت کند.

توجه به اولویت‌های استخدام در خارج از کشور

اگر قصد مهاجرت را دارید، به اولویت استخدام در خارج از کشور توجه کنید. افرادی که قصد مهاجرت را دارند باید با توجه به هدف‌ خود از مهاجرت، اولویت بندی‌های شرایط پذیرش نیرو در کشور مورد نظرشان را بدانند.

به طور معمول در کشورهای خارجی، اولویت پذیرش نیرو در ابتدا با شهروندان آن کشور است و سپس با افرادی است که تسلط بالایی به زبان خارجی آن کشور به خصوص زبان انگلیسی دارند. بنابراین بهتر است که قبل از مهاجرت از ایران مقصد خود را مشخص کرده و یادگیری زبان آن کشور را شروع کنید.

آیلتس و تافل، دو سد بزرگ اما شکستنی برای مهاجرت

برای مهاجرت و اثبات توانایی‌تان در زبان انگلیسی، نیاز دارید آزمون آیلتس یا تافل دهید و موفق به اخذ یکی از این دو مدرک شوید. در واقع راه ورود به کشورهای خارجی، قبل از مصاحبه با سفارت آن کشور، شرکت در آزمون آیلتس یا تافل و قبولی در آن است.

اگر زمان محدودی تا آزمون دارید، باید برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید و به تمام مهارت‌های زبان انگلیسی مسلط شوید.

آموزش گرامر زبان انگلیسی، یکی از مهارت‌های مهم در زبان است که زبان آموز باید تا فرا رسیدن زمان آزمون، به تسلط کافی در آن برسد. بخش زیادی از نکات مهارت شنیداری، گفتاری، مهارت نوشتاری و همچنین مهارت خواندنی مربوط به آموزش گرامر زبان انگلیسی است که باید تقویت شوند.

بهترین منبع برای یادگیری زبان انگلیسی؛ خود زبان آموز است

قبل از این که به سراغ بهترین کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی یا بهترین روش یادگیری زبان بروید، به این نکته توجه کنید که مهم‌ترین قدم را خود شما در یادگیری زبان انگلیسی برمی‌دارید. اگر می‌خواهید یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان را برای مهاجرت شروع کنید، باید همه‌ روش‌های اضافی و وقت‌گیر یادگیری را دور بریزید.

استفاده از کلاس تدریس خصوصی زبان استادبانک، یکی از بهترین روش‌های شروع یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت است. اساتید برجسته و مطرح تدریس خصوصی زبان در این مجموعه مشغول به تدریس هستند که همگی توانایی تدریس بالایی در مکالمه زبان انگلیسی و سایر مهارت‌های زبان دارند.

دلیل دیگر استفاده از معلم خصوصی استادبانک، وجود تنوع قیمتی و قیمت‌های مناسب کلاس خصوصی زبان این مجموعه است. شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید، کلاس خود را با معلم خصوصی تشکیل دهید و نگران توانایی معلم در تدریس زبان نباشید. استادبانک با مدرسینی که توانایی تدریس نداشته باشند به هیچ عنوان همکاری نخواهد کرد. بنابراین فارغ از نگرانی‌ بابت قیمت و میزان توانایی معلم در تدریس، می‌توانید معلم مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

پیشنهاد می‌شود با ورود به سایت تدریس خصوصی استادبانک به نشانی www.ostadbank.comو صفحه تدریس خصوصی زبان، با توجه به هدفی که از یادگیری زبان انگلیسی دارید، با مطالعه رزومه، اطلاعات تدریس اساتید زبان و مشاهده نظرات شاگردان هر معلم، استاد زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با وجود توضیحات داده شده، اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر در زمینه یادگیری زبان انگلیسی و درخواست معلم خصوصی زبان داشتید، حتما با شماره   02191005343  برای ارتباط با مشاورین و کارشناسان استادبانک تماس بگیرید.