افزایش ۵ برابری جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی

گروه اجتماعی الف،   4000722123 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش ۵ برابری جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر علاءالدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه درمازندران دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر بروجردی در این دیدار با تأکید بر اینکه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران باید در جذب دانشجوی خارجی مدیریت جهادی داشته باشند، گفت: باید تلاش کنیم تربیت نسل جوان کشورهای منطقه در دست دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد و ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران فرصتی برای جذب دانشجوی خارجی است.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته و ارتباط با کشورهای منطقه توانستیم در جذب دانشجو به رشد ۵ برابری  در دانشگاه آزاد اسلامی برسیم و این نوید تحول در جذب دانشجوی خارجی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین در این دیدار گفت: روابط بین الملل ظرفیت خوبی برای ارتباط با منطقه در حوزه آموزش و تعلیم و تربیت است.

وی اظهار داشت: باید ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی مازندران را به کشورهای منطقه معرفی کنیم و  مسئولان این دانشگاه وظیفه مهمی در این خصوص دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همانگونه که انقلاب ما جهانی است، آموزش دانشگاهی ما هم باید جهانی شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با ظرفیت خود و برنامه ریزی منسجم  در تمام زمینه های علمی می تواند گام های بلندی با ارائه طرح های تحول آفرین بردارد.