بازگشایی مرزهای تایلند و شروع تورها با واکسن های مورد تایید

گزارش بازرگانی،   4000721099

بازگشایی مرز تایلند، شرایط سفر به تایلند در دوران کرونا، واکسن های مورد تائید و اینکه مرز تایلند کی باز می شود از سوالات گردشگران است که آن را بررسی می کنیم.

کشور تایلند یکی از جذاب ترین کشورهای آسیایی است در دوران قبل از کرونا سالانه 40 میلیون نفر بازدید کننده را به خود جذب می کرد. اما در دوران کرونا تنها 6.7 میلیون گردشگر جذب کرده است. این کشور از مقاصد محبوب ایرانیان برای سفر است. طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری آن باعث شده تا مسافران زیادی به آن سفر کنند.

شیوع ویروس کرونا باعث شده بود تا مردم نتوانند به این کشور زیبا سفر کنند. اما با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون کشور تایلند نیز مرزهای خود را به روی گردشگران باز کرده است که در ادامه بیشتر به شرایط آن می پردازیم.

C:\Users\m.varzdar\Downloads\thailand-phuket-travel (1).jpg

نمایی از جاذبه های گردشگری تایلند در بانکوک

بازگشایی مرزهای تایلند

مرز تایلند از اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر امسال بازگشایی شده است و گردشگران واکسن زده می توانند به این کشور سفر کنند. پس در پاسخ به این پرسش که مرزهای تایلند کی باز می شود می توان گفت که از اوایل مهرماه این بازگشایی صورت گرفته است که برای گردشگران ایرانی، خبر بسیار خوبی است.

شرایط سفر به تایلند در دوران کرونا

یکی از شرایط اصلی سفر به تایلند در دوران کرونا، واکسینه شدن به طور کامل می باشد. همچنین باید از دوز دوم واکسن شما 14 روز گذشته باشد. تعداد روزهای قرنطینه در تایلند برای مسافرانی که دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند از 14 روز به 7 روز کاهش پیدا کرده است. برای مسافران بدون گواهی واکسن نیز 10 روز قرنطینه در نظر گرفته شده است. البته برای سفر به پوکت تایلند نیز شرایط ویژه ای بدون قرنطینه در نظر گرفته شده است که در ادامه بررسی می کنیم.

این اقدام مسئولین تایلندی به منظور رونق گردشگری صورت گرفته است. اقصاد تایلند وابسته به گردشگری است و با محدودیت سفرها در دوران کرونا به وضعیت وخیمی رسیده بود.

در طول مدت قرنطینه در تایلند حداقل بار تست کرونا (PCR) از مسافرین گرفته خواهد شد و در صورت منفی بودن تست کرونا این امکان برای مسافران وجود دارد که به تمام نقاط تایلند سفر کنند.

برای سفری ارزان به تایلند می توانید از پکیج تور تایلند در آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. قیمت تور تایلند با توجه به نرخ بلیط هواپیما تایلند و رزرو هتل و همینطور ماهی که قصد دارید به آن جا سفر نمایید متغیر است. از بابت هزینه سفر به تایلند نگرانی نداشته باشید زیرا ما در مهرپرواز سعی بر این داریم تا با ارائه تورهای تایلند ارزان قیمت شرایط را به گونه ای برای شما محیا کنیم تا بتوانید با پرداخت کمترین هزینه از تمامی خدمات تور تایلند استفاده کنید و در نتیجه با خاطره ای خوش از این سرزمین باز گردید.

C:\Users\m.varzdar\Downloads\thailand-phuket-travel (3).jpg

طبیعت زیبای تایلند در پوکت

سفر بدون قرنطینه به پوکت تایلند

پوکت یکی از زیباترین جزایر تایلند است. خبر خوب برای مسافران تایلند این است که در صورت سفر به پوکت می توانند بدون قرنطینه این جزیره زیبا بمانند و از امکانات تفریحی و طبیعت آن بدون قرنطینه در هتل استفاده کنند. اما برای سفر به سایر نقاط تایلند می بایست 14 روز از مدت اقامت آن ها در این جزیره گذشته باشد و 3 بار تست کرونا بدهند تا به شهرهای دیگر تایلند سفر کنند.

این طرح به نام سند باکس شناخته می شود و کشور تایلند برای احیای صنعت گردشگری خود این طرح را به اجرا درآورده است تا مسافران راحت تر بتوانند به پوکت سفر کنند.

جزیره پوکت تایلند به خودی خود یک سفر کامل است و مسافران می توانند از این امکانی که کشور تایلند در اختیار آنها گذاشته است نهایت استفاده را ببرند.

شما می توانید برای خرید تور پوکت ارزان از تورهای آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. پوکت در واقع یکی از استان های جنوبی تایلند محسوب می شود. این جزیره بزرگترین جزیره تایلند است و اتفاقا توریستی ترین جزیره تایلند نیز محسوب می شود. پوکت بعضی از محبوب ترین و معروف ترین جاهای دیدنی تایلند را در خود جای داده است و از بابت تنوع اماکن دیدنی و اماکن تفریحی، هیچ کم و کاستی ندارد. این جزیره علاوه بر آرامشی که همیشه دارد، فضای خوبی هم برای تفریح و خوشگذرانی دارد و شما با سفر به آن با آفر تور پوکت می توانید یک تعطیلات کامل و بی نقص را تجربه کنید.

C:\Users\m.varzdar\Downloads\thailand-phuket-travel (2).jpg

جزیره پوکت تایلند که گردشگران زیادی را جذب می کند

واکسن های مورد تایید تایلند

واکسن های مورد تایید تایلند نیز مطابق با واکسن هایی است که ایرانیان تزریق کرده اند. بنابراین سفر به تایلند و استراحت و دوری از شرایط سخت کرونایی بیش از پیش برای ایرانیان جذاب خواهد بود.

واکسن های که کشور تایلند قبول دارد شامل واکسن آسترازنکا، سینوفارم، اسپوتنیک، فایزر، جانسون اند جانسون، مدرنا و سینوواک است که در صورت تزریق دو دوز از این واکسن ها می توانید به تایلند سفر کنید.

نحوه سفر به تایلند در دوران کرونا

در حال حاضر نحوه سفر به تایلند به این شکل است که با هواپیمایی قطر صورت می گیرد. قطر ایرویز از معتبرترین ایرلاین هایی است که می توانید با آن سفر داشته باشید.

مدارک لازم برای سفر به تایلند در کرونا

مدارکی که به طور ویژه در دوران کرونا باید برای سفر به تایلند به همراه داشته باشید شامل تست منفی کرونا (PCR) و کارت واکسیناسیون به زبان انگلیسی است که از طریق سایتی که وزارت بهداشت معرفی کرده است قابل دریافت است.

یکی دیگر از مدارکی که برای سفر به تایلند نیاز دارید، بیمه مسافرتی با پوشش هزینه های درمان و کرونا است که تا 100000 دلار پوشش درمانی داشته باشد. در آژانس هواپیمایی مهرپرواز این مورد جزو خدمات تور است و می توانید آن را هنگام خرید تور دریافت کنید.

به طور کلی محبوب ترین مقاصد تایلند برای سفر شهرهای پوکت، بانکوک و پاتایا هستند. شما همچنین می توانید برای سفر به بانکوک، پکیج تور بانکوک را رزرو کنید. بانکوک پایتخت تایلند است و بعضی از برترین جاذبه های گردشگری تایلند و بعضی از بهترین اماکن تفریحی و اماکن دیدنی این کشور را در خود جای داده است. در ضمن بانکوک مراکز خرید بی نظیری هم دارد و برای خرید لباس به صورت عمده و همین طور به صورت خرید شخصی شرایط ایده آلی دارد و امکانات رفاهی و تفریحی زیادی در آن تعبیه شده است.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه ، تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com