افزونه تایید اجباری موبایل بهتر است یا افزونه دیجیتس؟ بهترین افزونه برای کد فعال سازی چیست؟

گزارش بازرگانی،   4000721067


افزونه تایید شماره موبایل کاربران در وردپرس

خرید از سایت‌های اینترنتی به یکی از متداول‌ترین شیوه‌های خرید تبدیل شده است. اما مانند سال‌های گذشته برپایه آزمون و خطا انجام نمی‌شود. کاربران وارد سایت‌ها می‌شوند و بعد از مطالعه نظر کاربران دیگر اقدام به خرید محصولات مورد نظرشان می‌کنند. گاهی اوقات هم برای از طریق درج نظرات با مدیران وبسایت‌ها در تماس هستند و سوالات خود را مطرح می‌کنند. کلیه کاربران برای وارد شدن به بخش نظرات و نوشتن موارد مورد نظرشان نیاز به ثبت نام در سایت دارند. افزونه دیجیتس و افزونه تایید اجباری موبایل امکان ثبت نام کاربران در سایت را فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که افزونه تایید اجباری موبایل بهتر است یا افزونه دیجیتس. همراه ما باشید و با بهترین نتیجه‌گیری، افزونه مورد نظرتان را نصب کنید.

معرفی افزونه‌های کاربردی برای درج نظرات ویژه کاربران سایت‌ها

افزونه‌های بسیاری وجود دارند که با نصب آن‌ها به کاربران اجازه داده می‌شود تا امکان ثبت یادداشت یا نظرات خود را روی سایت داشته باشند. افزونه تایید اجباری موبایل و افزونه دیجیتس دو مورد از پرکاربردترین افزونه‌ها هستند که در سایت‌ها نصب می‌شوند. این افزونه‌ها از طریق ippanel مدیریت می‌شوند تا افزونه‌ها کاربرد بیشتری داشته باشند و کاربران راحت‌تر و سریع‌تر از گذشته اقدام به ارسال پیام کنند. بهتر است برای نتیجه‌گیری بهتر که افزونه تایید اجباری موبایل بهتر است یا دیجیتس کمی بیشتر با این دو افزونه آشنا شویم.

افزونه دیجیتس چیست؟ تنها راه ورود سریع و امن با شماره موبایل

روزانه کاربران بسیاری وارد سایت‌های مختلف می‌شوند و قصد عضویت، خرید، ثبت نظر و استفاده طولانی‌مدت از محتوای سایت مورد نظرشان دارند. اما وقتی با فرایند پیچیده ثبت نام در برخی از سایت‌ها مواجه می‌شوند یا برای ثبت نظر باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند،‌ به‌طورکل منصرف می‌شوند. قطعا خروج زودهنگام کاربران از سایت بدون ثبت نام یا مشارکت در بخش‌های مختلف برای مدیران سایت‌ها رضایت‌بخش نیست. در چنین موقعیتی بهترین راهکار استفاده از افزونه دیجیتس است.

افزونه دیجیتس این امکان را به کاربران می‌دهد تا فقط با استفاده از یک کد یکبار مصرف وارد سایت شوند. کاربران برای دریافت این کد یا رمز یکبار مصرف نیازی به ثبت ایمیل یا تکمیل فرم‌های طولانی در سایت ندارند. ارسال کد برای کاربران فقط از طریق شماره تلفن همراه صورت می‌گیرد و با فرستادن یک پیامک از طریق پنل‌های پیشرفته، کد برای مخاطبین مورد نظر فرستاده می‌شود.

افزونه تایید اجباری موبایل چیست؟ افزونه دریافت اطلاعات از کاربر

افزونه تایید اجباری موبایل برای زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که مسئولین سایت بخواهند شماره تلفن همراه کلیه کاربران را داشته باشند. سایت‌های بسیاری با استفاده از شماره موبایل و از طریق ارسال پیامک، مشترکین و کاربران خود را از تخفیف‌ها و کمپین‌های مختلف آگاه می‌کنند. به همین دلیل به افزونه تایید شماره موبایل برای احراز هویت کاربران نیاز دارند.

با نصب افزونه تایید اجباری موبایل، کاربرانی که وارد سایت می‌شوند به سمت یک صفحه مشخص برای ثبت اطلاعات مورد نیاز هدایت شده و باید فرم را تکمیل کنند. در این قسمت برای اینکه هویت آن‌ها، شماره موبایل یا آدرس ایمیل‌شان تایید شود یک پیامک حاوی کد برای آن‌ها ارسال می‌شود. با وارد کردن این کد، هویت کابران تایید شده و می‌توانند در قسمت‌های مختلف سایت فعالیت کنند.

افزونه دیجیتس برای تایید شماره موبایل بهترین افزونه است

افزونه دیجیتس و افزونه تایید اجباری موبایل چه تفاوتی با هم دارند؟

در دنیای امروز کارها با سرعت فزاینده‌ای در حال انجام است و گاهی اوقات همگام شدن با سرعت تکنولوژی بسیار سخت به دست می‌آید. افزونه دیجیتس نسبت به افزونه تایید اجباری موبایل سرعت بیشتری دارد و معمولا کاربران راحت‌تر می‌توانند در سایت ثبت نام کنند.

اگر به‌طور مختصر بخواهیم تفاوت افزونه دیجیتس و افزونه تایید اجباری موبایل را بررسی کنیم باید به سرعت و رضایت کاربران در زمان کار کردن در فضای سایت اشاره کنیم. کاربران در سایت‌هایی که به جای افزونه تایید اجباری موبایل به افزونه دیجیتس مجهز شده‌اند کار می‌کنند، رضایت بیشتری به دلیل داشتن سرعت بالا در ثبت نام و باقی فرایند‌ها دارند.

مزایای استفاده از افزونه دیجیتس، سریع‌ترین راه را انتخاب کنید

افزونه دیجیتس علاوه‌بر داشتن سرعت بالا در زمان ثبت نام کاربران، به‌طور هم‌زمان اقدام به تایید شماره موبایل آن‌ها نیز می‌کند. کاربرانی که شماره موبایل اشتباه یا آدرس ایمیل‌های اجباری وارد کرده باشند موفق به دریافت کد تاییدیه نمی‌شوند و به همین ترتیب هیچ‌وقت امکان وارد شدن به حساب کاربری خود را ندارند. شاید بتوان گفت تامین امنیت سایت و رضایت کاربران به دلیل تجربه کاربری ساده و سریع، مهم‌ترین مزیت نصب افزونه دیجیتس شناخته می‌شود.

فرایند ساده ثبت نام در سایت،‌ تایید و احراز هویت کاربران، رضایت‌بخشی قابل توجهی برای مشترکین سایت‌ها، امکان تعامل بیشتر بین کاربر و مدیر سایت، ثبت نام در سایت فقط از طریق شماره تلفن همراه و تامین امنیت سایت از مهم‌ترین مزایای استفاده از افزونه دیجیتس به شمار می‌روند. با استفاده از افزونه دیجیتس و ارسال رمز یکبار مصرف به شماره موبایل کاربران به میزان قابل توجهی از کلاهبرداری‌های اینترنتی در وب سایت شما کاهش پیدا می‌کند و به همین دلیل رضایت بیشتری بین کاربران به وجود می‌آید.

چگونه بدون رمز و ایمیل با شماره موبایل کاربر وارد سایت شود.

با فراز اس ام اس، تکنولوژی را با بیشترین سرعت و دقت تجربه کنید

در این مقاله سعی کردیم با دلایل مشخص عنوان کنیم افزونه تایید موبایل اجباری بهتر است یا افزونه دیجیتس؛ ویژگی‌ها و نحوه عملکرد هر کدام از آن‌ها را به‌طورکامل گفتیم و امیدواریم اطلاعات بیان شده برای مدیران سایت‌ها کافی و کامل بوده باشد.  قابل ذکر است افزونه دیجیتس با برنامه‌هایی از قبیل وردپرس، ووکامرس، بادی پرس، بی بی پرس، گرویتی فرم، ایزی دیجیتال دانلود و ویژوال کامپوز سازگاری کافی و کاملی دارد. مدیران سایت‌ها می‌توانند با اتصال دیجیتس به وردپرس، ووکامرس و سامانه پیامکی اقدام به ارسال پیامک‌های مختلف برای کاربران کنند.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با افزونه دیجیتس و دریافت پنل پیامکی مجهز برای سایت‌های آموزشی، فروشگاهی و غیره وارد سایت فراز اس ام اس به آدرس اینترنتی farazsms.com شوید یا با شماره تلفن ۷۴۸۵۳-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در واحد فروش و پشتیبانی فراز اس ام اس آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید سامانه پیامکی هستند.