معرفی سایت پارسی دی

گزارش بازرگانی،   4000721025

امروزه در بین جوانان بلد نبود آشپزی یک سطح از کلاس محسوب می شود و آشپزی نکردن بعنوان آپشنی ویژه در مراسم خواستگاری مطرح میشود. نکته جالب اینجا است که پدر و مادرها این عدم توانایی فرزندانشان را حمل بر مفرح بودن میدانند و از آن بعنوان نوعی از عزیزدردانه دانستن دختر و یا پسرشان یاد می کنند. اما متاسفانه این موضوع روی دیگری نیز دارد که شاخه های این درخت را می توان در سو تغذیه نسل های آتی دید و می بایستی یادآور شد که با عوض شدن سبک زندگی هنوز نیاز ما به غذا تغییری نکرده است. اما دلیل بی ارج و قرب شدن هنر آشپزی در نسل امروزی چیست؟ کمبود وقت می تواند یکی از دلایل توجیح پذیر این معضل دانست. اما این تنها دلیل نیست کمبود علاقه، کمبود احساس ضرورت و کمبود آموزش و چندین عامل دیگر دست به دست هم داده اند تا فرهنگ های غلط این چنینی کاملا عادی جلوه کند.

از این رو تصمیم داریم با انتشار این مقاله یک حلقه از زنجیره دلایل بی میلی به آشپزی کردن را بشکنیم و دلیل کمبود آموزش در زمینه آشپزی را با معرفی مرجع آشپزی پارسی دی مرتفع کنیم.

سایت آموزش آشپزی پارسی دی از اولین و برترین سایت های آموزش هنر آشپزی به زبان فارسی است که با داشتن ظاهر گرافیکی زیبا و متناظر با غذا و آشپزی موجب جذب تعداد بالایی از مخاطبان و علاقمندان به دنیای پخت و پز شده است. صفحات سایت پارسی دی بر خلاف دیگر سایت های آموزش آشپزی فارغ از تبلیغات سرسام آور و خسته کننده است و اجازه می دهد تا مراجعه کنندگان براحتی مطلب مورد نظر خود را پیدا کنند و از آموزش لذت ببرند.

دستور پخت های منتشر شده در مرجع آموزش آشپزی پارسی دی به معرفی کامل غذاها می پردازد و با معرفی خواستگاه غذا به معرفی فرهنگی انواع غذاهای ایرانی و بین المللی می پردازد و در روند آموزش به دستورپخت مطابق با ذائقه های مناطق مختلف اشاره می کند.

بررسی خواص مواد غذایی در دستور پخت های پارسی دی جایگاه ویژه ایی دارد تا هنرآموز آشپزی با میزان ارزش غذایی، انتخاب خود به خوبی آشنا شود. علاوه براین در پایان هر آموزش طرز تهیه غذا میزان کالری غذای آموزش داده شده به دقت حساب شده تا اگر فردی بنا به دلیل رژیم خاص چاقی و یا لاغری و یا دلایل دیگر پزشکی قصد کنترل میزان کالری مصرفی روزانه خود را دارد براحتی در انتخاب غذا تصمیم گیری کند.

سایت آموزش آشپزی پارسی دی دارای استودیو تخصصی آموزش آشپزی می باشد و تمامی تصاویر و ویدئو های آموزشی منتشر شده در این سایت توسط آشپزان با تجربه در آشپزخانه پارسی دی تهیه شده است و همه دستور پخت های منتشر شده در سایت توسط مربیان مجرب بارها در آشپزخانه پارسی دی مورد بازنگری قرار گرفته اند تا از، از قلم افتادن ترفند های و نکات ریز برای تهیه بهتر دستورات پخت جلوگیری شود.

مدیران سایت آموزش آشپزی پارسی با صرف 10 سال زمان در زمینه آشپزی به این نتیجه رسیده اند که بیان مرحله به مرحله دستور پخت غذاها بهترین نحوی ارائه آموزش در زمینه آشپزی است زیراکه این سبک از یاددهی از گنگ بودن رسپی ها جلوگیری می کند و نوآموزان هنر آشپزی در اجرای مراحل انجام آشپزی دچار سردرگمی نخواهند شد و بدین شیوه دستور پیش روی هنرآموز مانند یک معلم دلسوزقدم به قدم همراه هنرآموز خواهد بود.

از دیگر مزیت های سایت آموزش آشپزی پارسی دی کامل بودن دستور پخت ها است. این سایت در کنار ارائه طرز تهیه انواع غذاهای اصلی به آموزش دستور تهیه انواع دسرهای ایرانی و ملل نیز پرداخته است. علاوه براین منوی آموزش شیرینی پزی و کیک پزی پارسی دی همه آنچه که علاقمندان به این هنر نیاز دارند را همانند یک بانک اطلاعاتی غنی در این رشته گردآوری کرده است و در اختیار عموم قرار داده است.

آنچه که سایت پارسی در را کاملتر کرده است سربرگ آموزش طرز تهیه پیترا و پاستا و همچنین طرز تهیه انواع نوشیدنی های گرم و سرد و کافی شاپی است که شاید دیگر سایت های مشابه از ارائه چنین آموزش های غافل مانده اند. در این سربرگ طرز تهیه انواع کوکتل ها نیز گنجاده شده است. تا هنر آموزان رشته آشپزی بتوانند تنها با تکیه بر این سایت تمامی نیاز های خود را بر طرف کنند.

در پایان از شما برای اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید تشکر می کنیم و از شما علاقمندان هنر آشپزی می خواهیم تا با مراجعه به سایت پارسی دی از آموزش های این سایت نهایت بهره را ببرید و اگر انتقاد و یا پیشنهاداتی در جهت ارائه بهتر مطلب دارید، موضوع را از طریق قسمت ارتباط با ما، با مسئولین سایت پارسی دی در میان بگذارید.