نمای زشت تن فروشی، اعتیاد و افزایش بی‌خانمان‌ها در تل‌آویو

گروه جهان الف،   4000714060 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

رسانه ها آمار تکان دهنده ای از تشدید تن‌فروشی و مصرف مواد مخدر و همچنین افزایش بی‌خانمان‌ها در سرزمین‌های اشغالی به ویژه تل‌آویو ارائه می دهند.

نمای زشت تن فروشی، اعتیاد و افزایش بی‌خانمان‌ها در تل‌آویو

به گزارش الف، نگاهی به درون رژیم صهیونیستی نشان‌‌دهنده تناقض‌های ساختاری میان این جامعه بوده و تشدید پدیده‌های ناهنجار اجتماعی و اخلاقی نظیر فسادهای جنسی، اخلاقی و اعتیاد و افزایش بی‌خانمان‌ها این جامعه را به سمت اضمحلال سوق داده است. سرزمین‌های اشغالی تحت حاکمیت رژیم جعلی اسرائیل  یکی از بی‌بندوبارترین جوامع دنیا به شمار می‌آید.

زن‌ها در سرزمین‌های اشغالی به ابزاری پرسود برای تجارت و صنعت گردشگری رژیم صهیونیستی تبدیل شده‌اند و تن فروشی در این سرزمین یک کار قانونی به شمار می‌آید که رژیم اسرائیل این اقدام را بخشی از جاذبه گردشگری خود می‌داند تا جایی که نزدیک بر 280 خانه فساد در تل‌آویو مشغول به فعالیتند که همین امر تل‌آویو را به  یکی از 10 مکان دنیا در زمینه ترویج خانه فساد تبدیل کرده است.

به گزارش «يديعوت آحارانوت» تبلیغات در  سرزمین‌های اشغالی در زمینه خدمات جنسی آزاد است تا جایی که کارت‌ها و مجلات تبلیغاتی را در همه مکان‌ها از جمله پارک‌ها، پیاده روی‌ها و حتی زیر برف‌پاک کن خودرو می‌توان یافت. بیش از 30 درصد از نوجوانان دختر اسرائیلی شرایط  فاسد و غیر اخلاقی را تجربه کرده‌‌اند. این روزنامه خودفروشی زنان و دختران اسرائیلی در سرزمين‌هاي اشغالي و بعضی کشورهای اروپایی و آسیایی را نتیجه بحران اقتصادی و بیکاری در داخل اسرائیل مي‌داند.

به گزارش سازمان مبارزه با قاچاق انسان یک میلیون صهیونیست در ماه به خانه‌های فساد مراجعه می‌کنند و امروز تقاضای فحشاء در اسرائیل به ویژه تل‌‌اویو تشدید شده است.این امر موجب شده تا بسیاری از افراد،  دختران و زنان را قاچاق کنند تا بتوانند خدمات بیشتری را به خانه‌های فساد ارائه دهند و سود کلانی را به دست آورند. زنان مهاجر منتقل‌شده به اسرائیل بین 8 تا 10 هزار دلار به‌فروش می‌رسند.

میزان مصرف مواد مخدر در اسرائیل در چند سال گذشته به ویژه از سال 2007 به بعد افزایش چشمگیری داشته است. اعتیاد به مواد مخدر در تل‌آویو به تدریج به سمت استفاده از مخدرهای ارزان‌قیمت کشیده شده است. علاوه بر این مواد مخدرهای جدید و ارزان‌قیمت از طریق حل‌شدن در آب و از راه تزریق قابل استفاده هستند که این مسأله شیوع بیماری‌هایی مانند ایدز  را نیز تشدید کرده است.

منطقه‌ای در تل‌آویو با نام های « چراغ قرمز تل‌آویو» و « ایستگاه آخر معتادان» قرار دارد که یکی از فاسدترین مناطق تل‌آویو است و در آن‌ معتادان تجمع کرده و در وضعیت نابسامانی قرار دارند.

پیش از این «ولید محمد» کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی درگفت‌وگو با برنامه «العین الاسرائیلیه»  اعلام کرد: صهیونیست‌ها  برای فرار از بحران‌های موجود در تل‌آویو و فشارهای روانی و همچنین ناامیدی از آینده و سرنوشت نامعلوم به سوی مواد مخدر و مشروبات الکلی روی آورده‌اند.

بر اساس گزارش روزنامه « هندوستان تایمز» در سال  2016 صهیونیست‌ها تنها به قاچاق مواد مخدر و مصرف آن اکتفا نکرده، بلکه روی به کاشت و تولید حشیش در مزارع این ایالت آورده‌اند که اغلب آن را به کشورهای اروپایی و ژاپن قاچاق می‌کنند.

شیوع گسترده مصرف مواد مخدر در میان نظامیان رژیم صهیونیستی نیز تشدید شده است. پایگاه اطلاع رسانی «یانت» وابسته به یدیعوت آحارانوت اعلام کرد که شیوع گسترده مصرف مواد مخدر در میان نظامیان ارتش اسرائیل به حدی رسیده است که ارتش را واداشته تا دست به طرح ضربتی مقابله با آن بزند.

یکی دیگر از معضلات اجتماعی رژیم صهیونیستی افزایش بی‌خانمان ها است.روزنامه عبری « هاآرتص» روز گذشته در گزارشی اعلام کرد که صدها زن و مرد بی‌خانمان در فضای باز و بدون هیچ سرپناهی، روی نیمکت‌هایی که شهرداری در محله‌ها و زیر پل‌ها قرار داده ، می‌خوابند و اگر خوش شانس باشند در خانه‌ای ویران شده و یا ساختمانی که در شرف تخریب است، شب را می‌گذرانند.آن‌ها در بیشتر موارد در خیابان‌ها و در مکانی بدون سقف می‌خوابند.

این روزنامه در ادامه تاکید کرد که تعداد بی‌خانمان‌ها در تل‌آویو افزایش پیدا کرده و بسیاری از این  افراد می‌گویند اگر جایی برای گذراندن شب خود بیابند، بسیار خوش شانس هستند و این مکان در رویای آن‌ها ممکن است یک نیمکت چوبی یا گوشه‌ای در خیابان نزدیک به یک فروشگاه تجاری و یا خرید تشک‌های مقوایی ‌باشد.

روزنامه هاآرتص همچنین نوشت: بسیاری از بی‌خانمان‌ها در خیابان تلاش می‌‌کنند که در طول روز گوشه‌ای دور از خورشید بیابند تا مجبور نباشند صبح زود بیدار شوند.بیشتر آن‌ها از توالت‌های عمومی  برای سکونت استفاده  و تلاش می‌کنند تا آنجا که ممکن است از دید پلیس که آن‌ها را تعقیب می‌کند، پنهان شوند.

کلیه این معضلات اجتماعی در جامعه متزلزل رژیم صهیونیستی در کنار شکاف طبقاتی عمیق افق موجودیت این رژیم  را در تنگنا قرار داده و این عوامل درونی در کنار عوامل بیرونی تهدیدی جدی برای اسرائیل هستند تا جایی که بسیاری از ناظران و کارشناسان در امور اسرائیل معتقدند  تشدید بی بند و باری و فساد اخلاقی پاشنه آشیلی است که این رژیم را از پای درخواهد آورد.