طرح بنر رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام رضا ( ع)

گزارش بازرگانی،   4000706077

 


رحلت پیامبر اکرم در 28 صفر جز مهم ترین وقایع تاریخ محسوب می شود. شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) نیز که در آخر صفر به وقوع پیوسته به اهمیت ماه صفر افزوده

با توجه به اینکه این دو امام از ائمه شیعان می باشند و اکثریت مردم ایران مذهب شیعه دارند و همچنین با توجه به قرار داشتن حرم مطهر امام رضا (ع) در ایران ، مناسب آخر صفر از مهم ترین مناسبت های ایران می باشد که هر ساله طرح های پوستر و بنر زیادی برای این مناسبت مهم چاپ می شود و از این طریق ضمن اطلاع رسانی و عرض تسلیت این مناسبت را تکریم می کنند.

حتما تابحال در سطح شهر طرح های مذهبی به جشم شما خورده ، شاید برای یک لحظه به این فکر کرده اید که این طرح چقدر خلاقانه ، یا زیبا و شاید چقدر ساده است. آیا می دانید پروسه یک طراحی حرفه ای چقدر می تواند زمان بر باشد. و همچنین به تجربه و خلاقیت بالا نیاز داشته باشد.

طراحی بنر رحلت پیامبر (ص) و بنر شهادت امام رضا (ع) هم مانند دیگر طرح های مناسبتی با سبک و روش طراحی تجاری کاملا متفاوت است و حتی چه بسا دشتوار تر باشد. دشوار به این دلیل که ضمن تسلیت رحلت پیامبر (ص) می بایست شهادت امام حسن مجتی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را نیز در قالب یک طرح به هموطنان و شیعان باید تسلیت گفت و از نماد های مربوط به هر سه بزرگوار در طراحی استفاده کرد.

نماد های مذهبی به دلیل اینکه در طرح های مختلف تکرار شده است ، خلق طرح جدید ، ساده و جذاب را بسیار دشوار کرده

در پارس گرافیک طرح های مختلف و تنوع زیادی برای همه سلیقه ها آماده دانلود می باشد. و روزانه به آن افزوده می شود.

اگر نیاز به طرح بنر شهادت امام رضا برای عرض تسلیت دارید نیازی به طراحی و یادگیری فتوشاپ ندارید و همچنین اگر مالک چاپخانه یا طراح و گرافیست هستید نیاز به صرف زمان برای طراحی بنر های مناسبتی ندارید ، تمام طرح ها برای مناست های مذهبی و طرح های تجاری بصورت آماده در سایت پارس گرافیک برای شما دوستان قرار داده شده است.