وزیر کشور: برای برگشت زائران از مرز عراق تمهیدات لازم اندیشیده شده است

گروه سیاسی الف،   4000706070

وزیر کشور گفت: برای برگشت زائران اربعین حسینی از مرز عراق به داخل کشور تمهیدات لازم زمینی از طریق خط راه آهن و اتوبوس پیش بینی شده است .

وزیر کشور: برای برگشت زائران از مرز عراق تمهیدات لازم اندیشیده شده است

به گزارش ایرنا ، احمد وحیدی روز سه شنبه در بدو ورود به یاسوج در فرودگاه این شهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر این موارد در داخل کشور هم تمهیدات و اقدامات لازم امدادی ، تغذیه ای و بهداشتی در نظر گرفته شده و کادر درمانی تست های لازم و فوری را از زائران خواهند گرفت.

رویکرد وزارت کشور پاسخ به نیازها و مطالبات مردمی است 

وزیر کشور همچنین گفت : با توجه به مردمی بودن این دولت مهم ترین رویکرد وزارت کشور در دولت سیزدهم توجه به نیازها مطالبات و خواسته های مردم خواهد بود.در راس همه امور رسیدگی به مسائل اقتصادی مردم اولویت دارد.

وحیدی اضافه : حل مشکلات استان ها و رفع محرومیت ها از نقاط مختلف کشور به جد دستور کار قرار می گیرد.

وزیر کشور تصریح کرد: بسیج امکانات برای رفع مشکلات مردم صورت خواهد گرفت و از آن جایی که دولت مردمی است باید ارتباط آن با مردم قوی تر شود.

وحیدی عنوان کرد: این ارتباط باید آن چنان قوی باشد تا مشکلات مردم به خوبی احصا شود.

احمد وحیدی، وزیر کشور لحظاتی پیش به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه یاسوج مرکز این استان شد.

احمد وحیدی امروز سه شنبه پس از ورود به فرودگاه یاسوج مورد استقبال استاندار و اعضای شورای تامین قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، حضور در گلزار شهدا ، شرکت در نشست شورای اداری و انجام آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید و نشست با شورای تامین از جمله برنامه های اعلام شده سفر وزیر کشور به یاسوج  است.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به  سید علی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.