اولویت دولت سیزدهم از دید وزیر کشور

گروه سیاسی الف،   4000704007

وزیر کشور گفت: یکی از اولویت‌های دولت موضوع رفاه مردم است که امیدواریم با تحرکات جهادی و انقلابی دولت به زودی حل شود.

اولویت دولت سیزدهم از دید وزیر کشور

به گزارش فارس، احمد وحیدی شامگاه شنبه در دیدار آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مسؤولیت‌ها در جمهوری اسلامی یک ودیعه اسلامی است که پرچم در آن از یک سرباز به سرباز دیگری سپرده می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به برخی افتخارات تاریخی استان بوشهر بیان داشت: این استان مملو از افتخار آفرینی و حماسه‌های بزرگ است که این امر مهم در تاریخ به اثبات رسیده است.

وحیدی در خصوص مشکلات پیش رو دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های دولت موضوع رفاه مردم است که امیدواریم با تحرکات جهادی و انقلابی دولت به زودی حل شود.

وی ابراز داشت: بین مردم در جمهوری اسلامی نباید تبعیضی باشد و مردم یکسان بودن را باید در عمل مسؤولین دولت سیزدهم احساس کنند.

مقاومت جزیی از فرهنگ مردم بوشهر است

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن معارفه استاندار جدید در هفته دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با نگاه جهادی که دارند در توسعه استان موفق باشند، خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به فرد نیست بلکه خدمت به تمام جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر به عنوان یک نماد انقلابی گری و  الگوی تمدن اسلامی در ایران شناخته شده است؛ انقلاب اسلامی ایران انقلاب نجات بشریت و انسانیت و راهی برای رشد و کمال است.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: مقاومت جزیی از فرهنگ مردم بوشهر است و این استان همیشه در برابر دشمنان ایران اسلامی از جمله انگلیس با اقتدار ایستاده است.