درد دل مردم| دام های پرواری روی دست مان مانده است/ خودروهای دارای اگزوز و بوق گوشخراش را جریمه کنید/ سریال ها هزینه سنگین جرم را برای مجرم نشان نمی دهند

گروه اجتماعی الف،   4000703047 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
درد دل مردم| دام های پرواری روی دست مان مانده است/ خودروهای دارای اگزوز و بوق گوشخراش را جریمه کنید/ سریال ها هزینه سنگین جرم را برای مجرم نشان نمی دهند

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

                                                                                         ********************************

۷ مهر ۱۴۰۰

 

  • باعرض سلام ودروبرشما 
    مهم وفوری
    لطفا در مورد نظارت برحیاط خلوت مسئولین ذیریط وهمراه با کارکرد سلیقه ای آنها در یکی ازبزرگ ترین حساس ترین وپرسر وصدا ترین  وپرتخلف ترین مسئولین در ارتباط باموضوعات سفره روزانه مردم ازجمله مرغ وتخم مرغ وگوشت وموادونهاده های علوفه ای مورد نیاز دامداران ودامپروان در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی(شرکت پشتیبانی امور دام) بیشتر کنترل وبررسی بعمل آید. 
    خصوصا در دولت مردمی و ولایی حجت السلام والمسلمین جناب آقای ریسی بزرگوار

 

  • در سریال و فیلم های ایرانی بعضا آدم ربایی و سرقت مقرون به آزار و ورود به عنف و تهدید به قتل و درگیری هایی نشان داده می‌شود که از لحاظ قانونی بعضا تا 15 سال حبس و مجازات سنگینی برای آنها وجود دارد.
    طوری هم نمایش داده می‌شود که طرف نفوذ زیادی دارد و اگر کسی از وی شکایت هم کند آنقدر او را اذیت می‌کنند که هر زندگی سیر می‌شود
    حداقل باید سریال طوری به نتیجه برسد که فردی که این جرایم را انجام می‌دهد گرفتار شدت برخورد قانون شود تا مردم متوجه عاقبت سخت این گونه جرائم باشد.

 

  • سلام به شما:
    چرا صداوسیما در مورد شهادت جانباز سرافراز حاج محمدحسین عباس‌زاده( حاجی کاکا )  جانباز ۷۰درصد خرم‌آبادی در روز اربعین حسینی خبری پخش نکرد؟

 

  • در این وانفسای خشکسالی وگرفتاری وقیمت بالای علوفه متاسفانه دام‌های پرواریمان رودستمون مانده وهیچ کس به ماتوجهی نمیکند متاسفانه حمایتی هم از جهاد کشاورزی هم نمیشه

 

  • نصب اگزوز و بوق گوش‌خراش در بعضی از خودروها توسط عده‌ای از رانندگان موجب  آلودگی شدید صوتی و اثرات تخریبی آن بر روان و سلامت مردم به ویژه بیماران سالمند می شود. مسئولان باید مانع  تولید و واردات اینگونه وسایل مخرب شوند.  نیروی انتظامی بابد برخورد قاطع با رانندگان روانی این گونه وسائط نقلیه  داشته و ضمن لزوم توقیف خودرو و باز کردن آن وسایل و جریمه سنگین در مرحله اول در صورت تکرار،  گواهینامه فرد خاطی را برای همیشه باطل کند.

 

  • فارغ التحصیل بیکار رشته حقوق هستم و از زور بیکاری  به کار کاشی کاری اشتغال دارم تا بتوانم از عهده مخارج سنگین معاش برآیم از طرفی دوستانم که از خانواده های مرفهی هستند چون دغدغه معاش ندارند سال یا سالیانی به آموزشگاه های تست زنی مراجعه و وکیل شده و بعضا دارای زندگی مرفهی می شوند و این انحصار بیشتر در وکالت انهم در ایران مشهود است  ولی پزشکان بعد از فارغ التحصیلی بدون مانع کار می کنند یا حسابداران بدون مانع در بازار کار حسابداری می کنند این شیوه تربیت وکیل انحصاری در ایران سبب اشتغال برای افراد اکثرا از خانواده های مرفه می شود و خانواده های کم درآمد روز به روز ضعیفتر می شوند از مسئولان استدعا داریم مسببان امر در کانون های وکلا را که سبب طبقاتی شدن حرفه وکالت در ایران شده اند چنان هدایت کنند که مانند کشور ترکیه در ایران وکیل در عمل و با مراجعه به کانون های وکلا تربیت شود نه اینکه در ایران از هر صد نفر فارغ التحصیل حقوق به سه نفر اجازه وکالت دهند تا بازارشان انحصاری باقی بماند حتی به نظرم لازم است بامسببان انحصار و لابی هایشان  برخورد قانونی شود تا درامد کلان وکالت در ایران عادلانه تقسیم شود

 

  • از کرمان خودرو وانت تی 8 خریدم با موعد تحویل مرداد و جریمه دیر کرد 12 درصد . تحویل به نرخ روز . ؟؟ ( مگه تحویل شده که نرخش معلوم باشه ) . در شهریور بهم گفتن بیا تکمیل وجه انجام دادم قرار دادی جلوم گاشتند که 2 ماه بعد میدیم میدونید چرا چون اون 12 درصد تاخیر را  با توجه به تکمیل وجه دیگر پرداخت نکنند . ندهند . ماشین را اگر طبق وعده میدادند در مرداد قیمتش بود 699 تومن اما حساب کردند و کفتند قیمتش شده 752 تومان . سوال اینه چه کسی تشخیص داد که در بازار گران شده در حالی که اصلابه بازار مدتیه ارائه نشده  ؟ حالا که تکمیل وجه شده به چه دلیلی تحویل نمیشه؟  مهر ماه به نیمه رسید پول ماشین کامل پرداخت شده . اصلا ماشین ارند که تحویل دهند یا فقط پولش را گرفتند >

 

 

 

۶ مهر ۱۴۰۰

 

  • سلام بنده توی روستا زندگی میکنم وهیچ درآمدی ندارم یه پسر 12 ساله دارم که مشکل ذهنی داره مدرسه نمیتونه بره و چیزی هم یاد نمیگیره، هر ماه 600 کیلو متر راه باید برم از روستا بدون وسیله پیش دکترش، از موقع که یک سال داشت نوار مغز ازش میگرفتی تا الان فکر کنم 60 تا 70 بار شایدم بیشتر نوار مغز گرفتن از بچه ام خدا را شاهد میگیرم که ماندم توی هزینه دارو و درمان کرایه رفت برگشت وخسته شدم از بس رفتم امدم، خواهش میکنم ازشما یا مردم عزیز که اگه دکتر خیری را میشناسن در مشهد معرفی کنن که لااقل پول ویزیت وسی تی اسکن را نگیرند چون به خدا دیگه ندارم مونده چکار کنم، خسته شدم اخه این چه زندگی  که دارم من فقط پیش دکتر وبیمارستان بودم از موقع که یادم میاد.

 

  • وزیر محترم کار ورفاه اجتماعی سلام پانزده سال است درشرکتی برای یکی ازادارات دولتی کار میکنم بیمه من به عنوان کارگر رد میشد امسال در شرکت دیگر برای همان اداره کار میکنم کارم شب وروز ندارد تو قرارداد امسال من را پیمانکار معرفی میکنند علتش چیست با پنج تا فرزند هیچ پاداشی به مانمیدهند حقوقم از حقوق اداره کار هم کمتر است ما با این خرج ومخارج چکار کنیم

 

  • تقریبا در تمام فیلم ها و سریال های ایرانی بازیگران حین رانندگی با گوشی صحبت می کنند... و خیلی از فرهنگ ها و قوانین را رعایت نمی کنند.
    بهتر نیست حداقل این بدیهیات فرهنگی را در سیما و سینما اجباری کنیم...

 

  • با سلام شصت و پنج ماه منطقه دارم چندبارهم مجروحیت ولی بعلت اینکه مدارک بیمارستان مفقود شده که انهم در زمان جنگ بدیهی بود هیچ کاری برایم انجام ندادن حتی کارت ایثار هم ندارم  من ماندم و طعنه دیگران.

 

  • وکلای دادگستری، پزشکان متخصص، دفترخانه داران، دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی، کارگزاران بورس و ..... در کشور دارای بازار رانتی هستند و بدون دردسر درآمد خوبی در بازار انحصاری دارند با رفع انحصار از این مشاغل سالیانه تعداد زیادی از تحصیلکردگان بیکار شاغل می شوند اما متاسفانه در مجلس لابی های خوبی دارند و نمی گذارند انحصار بر پچیده شود از نمایندگان مجلس انقلابی انتظار می رود و درخواست داریم  این معضل انحصارها را حل کنند

 

  • لطفا از اقای رئیسی بخواهید هر چه زودتر عناصر مالی وابسته به دولت قبل رو با افراد انقلابی و متخصص تغییر دهند.
    دو ماه از دولت جدید گذشته اما حتی انتظارات تورمی(انتظارت تورمی با خود تورم فرق دارد و نشان بحث روانی حاکم است) هم کاهش نیافته و این به دلیل این هست که شاکله اصلی دولت رئیسی هنوز همان دولت روحاتی هست.
    این عدم تغییر سریع شاکله دولت و مدیران اصلی و میانی یک اشتباه راهبردی برای دولت مردمی رئیسی خواهد شد...

 

  • در خصوص جرائم رانندگی متاسفانه وحشتناکه ، یک روز برای رساندن مسافر به فرودگاه مهرآباد جلوی ترمینال یک توقف و مسافر را پیاده نمودم و ماشین راهور از کنار من رد شد درست بعد از 5 دقیقه پیامک امد که بعلت پارک ممنوع 20000 تومان جریمه و برگ جریمه الصاق شده در صورتی که چنین نبود . روز تعطیل در خیابان پاسداران برای صحبت با موبایل کنار خیابان ایستادم که ناگهان ماشین راهور از کنار من گذشت بعد از حدود 10 دقیقه پیامک جریمه پارک ممنوع و دوباره الصاق به دروغ آمد . در بزرگراه شهید همدانی از کرج بر میگشتم که همراه داشتم متاسفانه بعد از 10 دقیقه پیام امد بعلت نبستن کمربند 63000 تومان جریمه و دوباره الصاق و  سئوال اینجاست پلیس با حدود سرعت 90 از کجا فهمید که ما کمربند نبستیم و شکایت به شورای حل اختلاف نیز جز تلف کردن وقت نیست و این داستان همچنان ادامه دارد که مامورین  فقط برای پر کردن برگه جریمه به خیابان می آیند و موارد دیگر و جای توضیح ندارد و مردم خود درگیر این موارد هستند و 197 هم فقط برای تبلیغات در جامعه هست و الا هیچ خاصیتی ندارد !!!؟؟؟؟

 

 

  • با سلام
    و تشکر از پیگیری مشکلات مردم توسط سایت وزین الف 
    اینجانب دانشجویی رشته روانشناسی دانشگاه ازاد واحد علوم پزشکی در ترم دوم 1399-1400 درس آمار توصیفی را برداشتم و روز امتحان به علت مشکلات اینترنت پاسخنامه با 10دقیقه تاخیر برای  استاد ارسال گردید متاسفانه استاد به 10نفر از دانشجویان به علت تاخیر در ارسال پاسخنامه به ایمیل استاد نمره نداده اند .از طرفی سازمان مرکزی دانشگاه ازاد به تمام مراکز دانشگاه ازاد بخشنامه کرده است با توجه به قطعی برق و کندی اینترنت با دانشجویان بابت تاخیر در ارسال پاسخنامه مساعدت کنند .متاسفانه آموزش دانشگاه به جای مجاب کردن استاد جهت تصحیح برگه دانشجویان درس مربوطه را غیبت موجه در نظر گرفته اند لذا از شما سایت وزین تقاضا داریم این مورد که موجب اتلاف وقت دانشجو و هزینه واحد و‌پیش نیاز درس های دیگر دانشجو می گردد را پیگیری نماید تا مدیران ارشد سازمان مرکزی با اینگونه اساتید که با روح و روان دانشجویان بازی می کنند برخورد نموده و حد اقل دو‌ترم‌ از تدریس محروم گردند .(چرا یک استاد باید از ایمیل شخصی خود جهت دریافت پاسخنامه استفاده کند و از بستر های ارتباطی خود دانشگاه استفاده ننماید )

 

  • در شعبه 101 دادگاه عدالت تهران بنده به عنوان ضامن تحت شرایطی که در قرار داد امده بود جیرو کردم ولی دادگاه هیچ توجوهی نکرد ورای به محکومیت من داد و بنده در پرونده اعصار زدم وجلسه سی شش ساعت نه ونیم بود ومن همراه شوهود حاظر شدم یکی از منشیان قاضی جهت جلسه صدا زد ولی منشی یا رییس دفتر جلو گیری کرد و گفت لازم نیست پیش قاضی برید ما را مرخص کرد هنوز به خانه نرسیده بودم که رای به من ابلاغ شد یعنی بدون تشکیل جلسه رای صادر و در طول چهار ساعت در سامانه ثبت وابلاغ گردید... یه کمی هماز بی عدالتی منشیان ودفتر داران که خود رای دیکته میکنند هر جور که دلشان بخواهد رفتار میکنند  این بی عدالتی را به کجا باید گفت... این همه سرعت عمل در صدور و ابلاغ رای در سه ساعت پاداش داره جای که جلسه تشکیل نشده.....

 

  • سلام هفته گذشته یک خودروی تیبا 2که در ثبت نام 3ماه پیش ثبت نام کرده بودم دریافت کردم ابتدا امر دیدم رادیو ضبط ندارد ، گفتند تا 3 ماه دیگه یا رادیو می دهند یا پولش را ، بعد دیدم درب عقب جفت نمیشود ، دنده 3 درست جا نمی‌خورد ، گاز ماشین درجا  آنقدر زیاد بود که ماشین می خواست پرواز کند به مسول نمایندگی هر کدام را گفتم یک پهانه می آورد که برو کمی کار کنی خودش درست میشود خلاصه می خواستم بگویم سال به سال دریغ از پارسال بجای اینکه مدل امسال از 2 سال پیش از نظر کیفی برتری داشته باشد پس رفت دارد واقعا حیف از پول که ماشین داخلی بخریم.

 

  • سری به کلاسهای انلاین دامپزشکی دانشگاه ازاد بزنید اساتید به جای درس ا زکمبود  حقوق میگویند شاید باور نکنید امتحان مجازی را ساعت 12 شب بر گزار می کنند هیچ کس هم پاسخگو نیست سری به واحد اموزش دامپزشکی علوم وتحقیقات بزنید همه چیز روشن می شود

 

  • با سلام 
    درخصوص حمایت ازتولید داخلی و مانع زدایی و پشتیبانی تولید متاسفانه بنده شاهد عکس این موضوع بوده ام 
    بنده در کارخانه اخوی خود که چندسالی به دلیل مشکلات بانک و اسناد ترهینی واجراییه تعطیل بوده با همکاری  خانوادگی و سرمایه گزاری قصد راه اندازی مجدد را داریم اما با گیرودار اداری و مشکلاتی که برای راه اندازی داشته ایم کم کم به نتیجه می رسیم که عطای راهاندازی را به لقایش ببخشیم برای نمونه مشکلاتی که از ناحیه محیط زیست و بهداشت و کار و تامین اجتماعی و ثبت اسناد و استاندارد و مجوز تولید و.........هنوز کاررا شروع نکرده ایم قبل ازما سروکله آقایان پیداشده و هرکدام یک ادعا که حل هرکدام بیش از چندماه طول خواهد کشید 
    خواهشمنداست همکاری ادارات مرتبط رابرای تولید بفرمایید تا دل خوش باشیم  
    و حتی گوش آقایان به اینمشکلات و رفع آن هم بدهکارنیست وبعضی موارد میگن که به ما ارتباطی نداره کا دستورالعمل های خودمون رو داریم 
    مالک و سهام دار کارخانه لبنیات اسدآباد همدان

 

۴ مهر ۱۴۰۰

 

  • چرا فقط از فرزندان ایثارگران استخدام می کنید جوانان شایسته و تحصیل کرده هم بیکارند 

 

  • شهرداریها یک در هزار قیمت بازار ماشین نو را برای عوارض بعلاوه اضافات دیگری میگیرند. آیا ما ثروتمند شده ایم یا گناهکاریم که باید تاوان وضع خراب اقتصادی و تاوان افزایش بی حساب قیمت ماشینها در نتیجه دلال بازی عده ای  را بپردازیم؟

 

  • متاسفانه در خصوص مبارزه با فساد وباندهای مافیا و حمایت های پشت پرده  برخی مسولین از این آقایان اراده جدی وجود ندارد بنده چندین بار گزارش فساد را به سازمانهای نظارتی و واحدهای امنیتی دادم اما هیچ پیگیری نشد امیدوارم حداقل بایک بررسی صحت وسقم این موارد رو برای جلب  اعتماد دوباره امثال 
    من رو انجام بدید 
    سرنخ یکی از این فسادها در یک شرکت پیمانکاری ثبت شده در کرمانشاه بوده که با داشتن عواملی در دادگاهها  برای پرونده سازی و در ادارات برای اخذ قراردادهای پیمانکاری با قیمت بالا و در ثبت شرکت ها برای ثبت شرکتهای صوری و ثبت غیرقانونی صورتجلسات در بانکها برای اخذ وام های بدون وثیقه و در بورس برای حیف ومیل اموال مردم و .....دهها جای دیگر با ارتباط و نفوذ بی حدوحصر می باشد که همه اینها سبب حیف و میل اموال عمومی و بیت المال و ناحق کردن حقوق مردم می باشد.

 

  • ظاهراً هیچکسی این نوشته ها را نمیخواند یا دردل کنندگان را لایق پاسخ نمی‌دانند.
    تا باحال در مورد ناعادلانه بودن شرط نداشتن پلاک فعال برای دارندگان خودروی فرسوده در قرعه کشی خودروسازهای چندین نفر پیام داده اند اما دریغ از یک توضیح از سوی شورای رقابت با خودرو سازها. بالاخره کسی که خودرو فرسوده دارد باید از بازار آزاد و دلال خودرو بخره؟ این انصاف نیست

 

  •  از سایت الف تشکر دارم سوال من اینه این قضاتی که تخلف میکنن به کی و کجا معرفی میشن پیگیری کنین لطفا به مردم اسیب دیده اطلاع دهید چون قوه که خبری نیست دوما یه نطر سنجی از عملکرد قوا در سایت با اجازه روسای قوا ترتیب دهید تا به داد رعیت رسیدگی بشه تشکر

 

  • واقعا بیمه تامین اجتماعی یکی از ظالمترین بیمه هاست. هر ماه پول بیمه میدیم و وقتی که به خاطر هزینه های گزاف درمان و دارو به بیمه احتیاج پیدا می کنیم، می گن این موارد تحت پوشش بیمه نیست.

 

  • به گفته خود آقای روحانی دولت  بخشی از کسری بودجه را با فروش سهام کارخانجات انهم به صورت شش برابر بع مردم جبران کرده که بعد از ریزش در بازار خیلی از اقشار مردم ضرر هنگفتی را متحمل شدند که باعث و بانی ان شخض خود آقای رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی و آقای جهانگیری بخاطر تبلیغاتشان  بودن ایا دولتی که به این طریق دست توی جیب مردمش میکند نباید محاکم شود

 

  • با موتور در بزرگراه زین الدین به همراه خانمم  از کنار بزرگراه عبور میکردم. سنم 64سال است بازنشسته نظامی. از کنارم یک خودرو پلیس نامحسوس رد شد شیشه های آن بالا کولرش روشن. بعد از یک ربع یک پیامک آمد برای من  50هزارتومان جریمه موارد تخلف عدم توجه به اخطار پلیس.  نداشتن گواهینامه  سوارکردن سرنشین اضافه به هر سرنشین 5200تومان 
    حال اگر اخطار داده نایستادم ازکجا متوجه شده گواهینامه ندارم مگر موتور با یک سرنشین طبیعی نیست زنگ زدم 197 می گوید برای بررسی بهترضبط میشود. اما متاسفانه. هیچ جوابی ندادند. ظلم است وزور. قدرت دست آنهاست هرچه بخواهند میکنند. 

 

  • با توجه به اینکه مسلمان هستیم ودر  کشور اسلامی زندگی می کنیم  .و به حق الناس و حق الله اعتقاد راسخ و محکم داریم .چرا تعرفه گذاری پرسنل پرستاری اعمال نمیشه..

 

  • چرا تدبیری نمی اندیشند که بعضی از  وکلا فقط در یک پرونده می توانند به اندازه حقوق سی سال کارمند یا قاضی همتراز با همان مدرک در دستگاه های دولتی درامد داشته باشند از طرفی تعداد زیادی از جوانان حقوقدان در مملکت به کار غیر مرتبط با رشته خود بپردازند.

 

  • از سران سه قوه تقاضا دارم یکسان سازی مجموع همه پرداختی های به کارمندان درتمام ادارات و شرکت های دولتی و وابسته به نظام جمهوری اسلامی را به شکل واقعی در تمام بندها و مزایا و پاداش یکسان سازی کنند و فقط در سختی کار تفاوت جزیی قرار داده بشه و تنها یک مبلغ مشخص برای همه ادرات برای کارانه و اضافه کاری برخی کارکنان در نظر گرفته بشه و ضمنا برخی بازنشستگی های زود تر از موعد را نیز حذف کنند. پرداخت پاداش های کلان به شرکت های سهامی دولتی را نیز به کل حذف کنید. 
    و با هر گونه تخلف برخود کیفری و بسیار سخت شود تا جایی که کسی جرات تخلف نکند.
    چه دلیلی دارد یک کارمند اداره برق 23 میلیون تومان دریافتی ماهانه بگیرد اما یک کارمند دادگستری با چندبرابر کار سخت تر و بیشتر تنها 6 میلیون؟

 

  • شغل بنده راننده است با قرارگاه خاتم کار می کنم وضعیت کاری بنده وامثال من طوری هست که هرسال در یه گوشه از کشور کار می کنیم الان چابهار هستم با اینکه بنده خوزستانی هستم وبرای مشاغل سخت وزیان اور باید تقاضا بازنشستگی بدم چون قانونش اینه که جایی که آخرین بیمه واریز میشه باید تقاضا بدی وجواب تقاضا یکسال بطول می انجامه تا این یکسال احتمال زیاد بنده رو به جای دیگری در کشور بفرستن ودوباره پرونده جدیدی باید تشکیل بدم خواهشا کارشناسان راجب این قانون که جز عذاب برای رانندگان نیست فکری بکنن که هر راننده ای در محل زندگیش بتونه تقاضا بازنشستگی مشاعل سخت وزیان آور بده

 

 

۳ مهر ۱۴۰۰

 

  • بنده به عنوان یک وکیل پایه یک؛ در طول سال بیشتر از دو پرونده ندارم، و مجبور به امرار معاش از طریق کارهای متفرقه می باشم.

 

  • اقا شما را بخدا اینقدر مردم را اذیت نکنید.خدا رو خوش نمیاد.حقوق من به نسبت 4 سال پیش 2 برابر شده اما عوارض ماشین 15 ساله من در عرض 4 سال 12 برابر شده.چرا؟اخه این تصمیمات را چه کسانی میگیرند؟چرا روز به روز نفس کشیدن را سخت تر میکنید؟تازه بابت دیرکرد عوارض شهرداری ماهی 2.5 درصد هم جریمه میگیرید که بنا به فرمایشات بسیاری از ایات عظام این جریمه حرام اعلام شده.اخه مگه میشه به یک ماشین 15 ساله سالی 3.5 میلیون عوارض شهرداری تعلق بگیره؟

 

  • واقعا متاسفم که یک طرح آزادسازی خودرو که باعث شکسته شدن انحصار این صنعت که دردست دو خودرو ساز بی کیفیت است همچنان با عدم واقع بینی و آینده نگری عده ای که حتما عده ای از تصمیم گیرندگان سودی از این موضوع داشته وبعضی از آقاین مسول نیز  از روی ناآگاهی و اطلاعات غلط که به ایشان می رسد مخالفت می کنند فقط این آقایان آمار تصادفات علی الخصوص  کشته شده ها و معلولین و مصدومین خودروهای خارجی و داخلی رو مقایسه کنند بعد حمایت یا مخالفت خود را اعلام کنند

 

  • در مورد فساد علت عدم پیگیری ، رواج فساد اداری و نبود نیروی جایگزین است

 

  • از مسولان محترم قوه قضاییه درخواست میشود هرچه سریعتر سند تحول قوه قضا را از روی کاغذ بعمل در آورند با اجرای این سند مشکل اقتصادی کشور تا حدود بسیار زیادی حل میشود و جلوی بسیاری از فسادهایی که ممکن است در آینده صورت بگیرد گرفته میشود

 

  • ادامه بی منطق جریمه خودرو ها ی شخصی در سفر های ضروری بین استانی  در شرایطی که سفر با اتوبوس، قطار و هواپیما بصورت فشرده تری انجام می‌شود در واقع چیزی جز ناجوانمردانه دست در جیب مردم کردن نیست. بنده بعد از حدود دوسال بی خبری  در شرایط خاص مجبور شدم برای سرکشی به آپارتمانی که در شمال دارم از اصفهان به شمال سفر کنم اما متاسفانه یک میلیون و پنجاه هزار تومان جریمه شدم در حالیکه خودم و همسرم، دو دوز واکسن را زدیم و در طول سفر همه شیوه نامه های بهداشتی را هم رعایت کردیم. اگر سفر برای همه و با هر وسیله ای ممنوع بود واقعا جایی برای اعتراض نبود اما با این شیوه یک بام و دو هوا قطعا قصد سرکیسه کردن مردم با نا مردمی ترین شیوه است تا بلکه اندکی از ناکارآمدی و کمبود بودجه خود را  از مردم بگیرد.لطفا صدای اعتراض من را به گوش مسئولین بی برنامه و بی توجه به مشکلات مردم برسانید تااجرای این قوانین ظالمانه را متوقف کنند.

 

  • سلام بر سایت گرامی الف که مشکلات و درد دل مردم را منعکس می کند لطفا از دانشگاه ازاد هم بنویسید مدیریت بی تجربه ، انتصابات بدون تخصص در پست های مهم ، سامانه اموزشیار ناکارامد ، به حاشیه بردن پرسنل باتجربه و قدیمی و کار بلد، و در نهایت سردرگمی دانشجویان بیچاره در راهروهای دانشگاهها لطفا پخش کنید شاید احیانا به گوشی کسی برسد و این وضعیت درست شود

 

  • سرپرست محترم آموزش و پرورش سلام
    امسال تعدادی از کتب درسی دوره اول متوسطه تغییراتی دارد .بچه ها کتاب هایشان را از مدرسه دریافت کردند ولی برای فروش کتاب تکی به دبیران ، مثل عادت مالوف هرساله راهی برای خرید به مــوقع و پیــش از شروع کلاسها پیش بینی نشده است! آیا رساندن چند جلد کتاب تکی قبل از آغاز سال تحصیلی مشکلی حل نشدنی است که هرسال تکرار می شود؟!

 

  • اقای وزیر نیرو
    چنانچه بازنشسته بودید و مستمری بگیر، با دو فرزند تحصیلکرده بیکار،بیمارخاص که چاره ایی جز روشن کردن کولر ندارید و برای تان برای مصرف یک دوره یک ملیون و چهارصد و ... پول برق بیاید، بقیه روز های ماه را چگونه سر میکنید. این،چه منطقی است که حقوق مان را به تومن بگیریم و پول برق پا را به،هزینه صادرات یعنی دلار!
    این  آن عدالتی است که وعده اش را رییس چمهور قبل ازانتخابات میداد؟ یک جای دنیا را مثال بزنید که با مردمش چنین میکنند و یکدفعه پول برق را ۴برابر میکنند. ما ایرانی هستم عراقی و افغانی و..‌ نیسنیم که پول برق را چون انان بدهیم تازه ان پول را دولت شان میدهد نه این که بر خلاف ما از،کیسه مردمش بگیرند، انصاف تان کجا رفت. چرا هر بلایی که از دستتان بر میاید بر سر ما مستضعفان میاورید

 

  • اخیرا بسیاری از داروی های ساخت داخل توسط بیمه تامین اجتماعی تعهد نمی‌شود!؟ واقعا جرا؟ مثلا حتی برخی داروهای شایع مثل شربت معده منیزیوم هیدروکساید هم از تعهد بیمه تامین اجتماعی خارج شده است
    از وزیر محترم وزارت امور اجتماعی جناب آقای عبدالملکی تقاضا داریم حداقل داروهای ساخت داخل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی فرار گیرند.

 

  • من به خاطر یک مشکل حقوقی مرتبط با زمین که ورثه ای است به پنج ال شش وکیل مراجعه که از 2 میلیارد تومان تا حداقل یک میلیارد تومان حق الوکاله می خواهند که کل ارزش زمین ده میلیارد تومان است  به ناچار مشکلم با نوشتن لایحه توسط یک لیسانس حقوق بیکار و راهنمایی او حل شد به گونه ای خودم با راهنمایی او به دادگاه مراجعه می کردم و در نهایت 3 میلیون تومان برای نوشتن لایحه و راهنمایی که در دادگاه چگونه صحبت کنم در طول یکسال انهم قسطی  حقوقی بیکار از من گرفت لذا از مسولان خواهش می کنم چرا تدبیری نمی اندیشند که بعضی از  وکلا فقط در یک پرونده می توانند به اندازه حقوق سی سال کارمند یا قاضی همتراز با همان مدرک در دستگاه های دولتی می توانند درامد داشته باشند از طرفی تعداد زیادی از جوانان حقوقدان در مملکت به کار غیر مرتبط با رشته خود بپردازند

 

  • سلام تشکرازنمایندگان محترم  که از رزمندگان معسردفاع مقدس حمایت کردندتقاضاداریم اجراشودقانون سازمان رزمندگان 
    رزمندگان فاقدبیمه وحداقل حقوق هستندحمایت کنیداجراشودرزمنده بسیجی دفاع مقدس