از کجا فالوور ایرانی بخریم؟ رازی که اساتید آموزش اینستاگرام دوست ندارند شما بدانید!

گزارش بازرگانی،   4000703010

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام این روز ها می تواند باعث پیشرفت پیج های زیادی در این شبکه اجتماعی محبوب شود. اساتید زیادی در اینستاگرام رشد می کنند و آموزش خود را در اختیار کاربران قرار می دهند. اما سوال اینجاست که چرا اساتید آموزش اینستاگرام دوست ندارند شما بدانید از کجا فالوور می خرند؟ جواب واضح است. زمانی که شما به فالوورهای واقعی و باکیفیت دست پیدا می کنید دیگر نیازی به خرید پکیج های آنها نخواهید داشت. سایت معتبر مای ممبر خدمات زیادی از جمله خرید فالوور ایرانی و واقعی ، فالوور خارجی اینستاگرام، خرید لایک ایرانی و خارجی، ویو و کامنت های دلخواه به کاربران فعال ارائه می کند. اسانید موفق و مطرح اینستاگرام مشتریان ثابت مای ممبر هستند و از این خدمات برای رشد و ارتقا صفحه اینستاگرام خود استفاده می کنند. حال اگر شما هم چنین نیازی را در پیج خود می بینید، در ادامه همراه ما باشید.

خرید فالوور ایرانی مای ممبر

دلایل  خرید فالوور ایرانی اینستاگرام مای ممبر

قطعا شما هم این روز ها مانند بسیاری از کاربران دیگر اینستاگرام، مشتاق خرید فالوور ایرانی واقعی هستید؛ اجازه دهید تا دلایل خرید این نوع فالوور را بررسی کنیم. اصلا در بین این همه فالوور، چرا فالوور ایرانی جذب کنیم؟ به طور کلی همیشه خرید فالوور یکی از بهترین راه های افزایش دنبال کنندگان یک پیج در اینستاگرام بوده است. از زمانی که اینستاگرام پیشرفت کرده است، توانسته بهانه ای برای راه اندازی پلتفرم های دیگر هم بشود.

در تمامی پلتفرم های فروش فالوور اینستاگرام، انواع فالوور به فروش می رسند؛ به طور کل فالوور واقعی، فالوور فیک به صورت ایرانی و خارجی هستند. حال در این بین برای یک سری از پیج های اینستاگرام، خریداری فالوور ایرانی بیشتر از فالوور های دیگر پیشنهاد می شود. به طور مثال فرض کنید که دارای یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام هستید و فقط می توانید به مخاطبان و مشتریان درون ایران خدمات رسانی کنید.

حال در چنین شرایطی شما نیاز دارید که اقدام به خرید فالوور ایرانی اینستاگرام کنید؛ لذا این دسته از فالوور ها می توانند به مشتری تبدیل شوند. در مقابل اگر با چنین شرایطی فالوور خارجی بخرید، حتی اگر آن فالوور ها هم به مشتری تبدیل شوند، شما نمی توانید به دلیل فاصله مکانی به آن ها خدمات دهی کنید. از طرفی دیگر ملیت فالوور بسیار در زبان و تولید محتوای پیج شما دخیل است. به طور مثل با خریداری فالوور ایرانی دیگر نیاز نیست کپشن خود را با دو زبان مختلف درج کنید. همچنین راه برقراری ارتباط شما با مشتریان نیز بسیار راحت تر و عالی است. در کنار خرید فالوور ایرانی می توانید با استفاده از روش خرید لایک مای ممبر پیج خود را ارتقا می دهید. در ادامه بیشتر به خرید این نوع فالوور می پردازیم.

مزایای خرید فالوور ایرانی واقعی و لایک اینستاگرام

در بخش قبلی به طور کامل دانستید گه خرید فالوور ایرانی اینستاگرام چه دلایلی را می تواند داشته باشد؛ حال بهتر است مقداری از مزایای این نوع فالوور در اینستاگرام هم مطلع شوید. دانستن مزایای فالوور های ایرانی، می تواند شما را چندین برابر مشتاق خرید این نوع فالوور کند. در واقع همین مزایا هستند که فروش  فالوور ایرانی مای ممبر را افزایش داده است. در ادامه به تعدادی از مهم ترین آن ها می پردازیم.

  • خرید فالوور اینستاگرام ایرانی برای کسب و کار ها افزایش فروش به همراه دارد؛ همچنین باعث می شود پیشرفت کسب و کار ها با سرعت بیشتری انجام شود.
  • خرید فالوور ایرانی باعث می شود تا افزایش آگاهی از برند بالا برود؛ زیرا خرید فالوور ایرانی حرکتی هدفمند می باشد و باعث می شود برند شما توسط مخاطبان هدف شناخته شود.
  • فالوور واقعی ایرانی باعث می شود تا اینستاگرام به پیج شما توجه بیشتری کند؛ زیرا اینستاگرام از پیج هایی که دارای فالوور های واقعی هستند حمایت می کند.
  • خرید فالوور فعال اینستاگرام باعث می شود تا آمار پست های شما بهبود پیدا کند؛ چرا که فالوور های ایرانی تعداد لایک و ویو پست های شما را افزایش می دهند.
  • خرید فالوور فعال ایرانی باعث می شود که محتوای شما دیده شود و پست ها در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده بشوند.
  • خرید فالوور فعال ایرانی باعث افزایش اعتبار پیج شما می شود.

خرید فالوور واقعی مای ممبر

فروش فالوور فیک به جای فالوور ایرانی

حال دیگر شما به طور کامل هم از دلایل و هم از مزایای خرید فالوور ایرانی مطلع هستید؛ اما بهتر است قبل از این که اقدام به خرید این نوع فالوور در اینستاگرام کنید، از تفاوت های میان فالوور های ایرانی و فالوور های فیک نیز مطلع شوید. به طور کلی همان طور که گفتیم، این روز ها پلتفرم های زیادی هستند که اقدام به فروش فالوور ایرانی واقعی می کنند؛ اما متاسفانه میان تعدادی از آن ها دیده شده است که به بهانه فروش فالوور ایرانی واقعی، فالوور فیک ایرانی می فروشند.

آیا معایب این موضوع برای پیج خریدار چه مواردی است؟ به طور کلی بهتر است بدانید که در چند وقت گذشته الگوریتم اینستاگرام بسیار بر روی وجود خدمات فیک در پیج های مختلف حساس شده است. این موضوع به طوری است که اگر وجود فالوور های فیک را در یک پیج تشخیص دهد، می تواند حتی اقدام به ریپورت همیشگی آن کند. از طرفی شما می توانید بعد از خرید متوجه این موضوع بشوید. همان طور که می دانید فالوور های فیک هیچ گونه ماهیتی ندارند و در واقع، فعالیتی را نمی توانند انجام دهند.

فالوور های فیک فقط بر تعداد فالوور های شما اضافه می کنند. در این صورت شما پس از گذشت مدتی می توانید از وجود فالوور های فیک یا واقعی درون پیج خود مطلع شوید. همچنین بعد از خرید فالوور ایرانی اینستاگرام می توانید با استفاده از تجزیه و تحلیل فالوور های خود، متوجه این موضوع بشوید. برای اطمینان از خرید خود پیشنهاد می کنیم که اقدام به خرید فالوور واقعی مای ممبر کنید. این وب سایت تمامی خدمات خود را به صورت واقعی ارائه می دهد.

ریزش فالوور ایرانی به چه معناست؟

در بخش قبلی با یکی از موارد مهمی که قبل از خرید فالوور ایرانی باید به آن دقت کنید پرداختیم؛ حال یک مورد بسیار جدی تر هم وجود دارد که متاسفانه این روزها، تبدیل به یکی از معضلات خریداران فالوور شده است. آیا اتفاق افتاده است که فالوور های شما به یک باره از بین بروند؟ آیا چنین موردی را در پیج شخص دیگری دیده اید؟ اگر پاسخ شما در این باره مثبت است، یعنی شما در واقع با ریزش فالوور رو به رو بوده اید.

به طوری کلی برخی از پیج های بعد از این که اقدام به خرید فالوور ایرانی اینستاگرام یا هر نوع فالوور دیگری می کنند، با ریزش فالوور هم رو به رو می شوند. البته ریزش فالوور این گونه نیست که به یکباره شما تمامی فالوور های خریداری شده خود را از دست بدهید؛ بلکه به صورت درصدی و در بازه های زمانی مختلف، این اتفاق برای شما می افتد. فرض کنید که 5 هزار فالوور ایرانی خریده اید و قرار است که با ریزش فالوور مواجه شوید. در چنین وضعیتی به طور مثال هر روز، 10 درصد از فالوور های شما از بین می روند. به چنین رویدادی ریزش فالوور نیز گفته می شود. حال چگونه می توان جلوی ریزش فالوور ایرانی را گرفت؟

 

خرید لایک ایرانی اینستاگرام

خرید فالوور ایرانی بدون ریزش از مای ممبر

در بخش قبلی دانستید که بسیاری از کاربران این روز ها، بعد از خرید فالوور ایرانی با ریزش فالوور رو به رو می شوند؛ با شندین چنین موضوعی نیاز نیست از خرید فالوور ناامید شوید؛ چرا که با رعایت چند نکته کوچک و ساده می توانید این مشکل را برطرف کنید. اولین موردی که باید در نظر بگیرید، این است که از یک وب سایت با سابقه و مطمئن مانند مای ممبر اقدام به خرید فالوور ایرانی اینستاگرام کنید. چرا که متاسفانه این روز ها وب سایت های زیادی هستند که خدمات فیک ارائه می دهند.

دومین موردی که باید به آن توجه کنید، در این مقاله به طور کامل به آن پرداختیم؛ آن هم چیزی جز خرید فالوور فیک ایرانی نیست. به هیچ وجه فالوور را به صورت فیک نخرید و آن را واقعی تهیه کنید. اما بعد از خریداری فالوور ایرانی واقعی، نکته دیگری که باید به ان دقت کنید داشتن یک فعالیت واقعی و جدی تر از گذشته است. این باعث ماندگاری فالوور های شما می شود.

سخن نهایی درباره خرید فالوور ایرانی واقعی

داشتن فالوور در اینستاگرام یکی از معیار های اصلی پیشرفت است؛ لذا با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام شما می توانید پیشرفت خود را در این شبکه اجتماعی تضمین کنید. خرید فالوور های ایرانی می تواند به کسب و کار های درون اینستاگرام برای افزایش فروش، کمک بسیار زیادی را کند. وب سایت مای ممبر می تواند نیاز شما را از این نوع فالوور برطرف کند.