بازیکن مد نظر مجیدی همچنان بلاتکلیف است

گروه ورزشی الف،   4000702057

 مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از استعفای خود از مدیران باشگاه سایپا خواست تا رقم رضایتنامه بازیکن مد نظر فرهاد مجیدی را کاهش بدهند.

بازیکن مد نظر مجیدی همچنان بلاتکلیف است

به گزارش فارس، ابوالفضل جلالی مدافع تیم فوتبال سایپا با استقلال قرارداد امضا کرد و حتی تصویر وی هم توسط سایت این باشگاه منتشر شد اما وی تنها یکی دو جلسه در تمرینات آبی پوشان شرکت کرد.

بعد از غیبت های متعدد این بازیکن در تمرینات استقلال پیش از بازی با الهلال مشخص شد وی به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله زیر شکم باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و حتی مدیرعامل پیشین استقلال هم اعلام کرد نمی دانسته وی مصدوم است و با او قرارداد بسته هر چند پیامک مجیدی به مددی که به وی اعلام کرده بود جلالی مصدوم شد در صفحات مجازی منتشر شد تا مشخص شود مدیرعامل پیشین استقلال از مصدومیت هافبک سایپا با خبر بوده است. با این وجود این روزها خبری از جلالی در تمرینات استقلال نیست و البته مددی پیش از استعفا اعلام کرد که شاید جذب این بازیکن منتفی شود.

بهرام امیری سرپرست تیم استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه تکلیف ابوالفضل جلالی و قرارداد او با استقلال چه می شود گفت: با توجه به مصدومیت جلالی و غیبت وی در دیدار با الهلال و همچنین دیداهای ابتدایی لیگ مدیرعامل وقت باشگاه با توجه به رقم سنگینی که باشگاه سایپا برای رضایت‌نامه جلالی خواسته بود، نامه‌نگاری‌هایی را با سایپا انجام داد که با توجه به مصدومیت و دوری این بازیکن برای مدتی از میادین، در رقم درخواستی تجدیدنظر شود.

وی افزود: در آن زمان مدیرعامل باشگاه اعتقاد داشت این رقم برای بازیکنی که دچار مصدومیت است و یک دیدار مهم را در مقابل الهلال از دست داده بسیار سنگین است و درخواست کسر رقم رضایتنامه را به صورت مکتوب ارائه کرد اما بعید می‌دانم باشگاه سایپا جوابی در این مورد پیرامون کاهش رقم قرارداد جلالی داده باشد.