رئیس دانشگاه آزاد: امتحانات سال تحصیلی جدید حضوری خواهد بود

گروه اجتماعی الف،   4000630075

طهرانچی گفت:تا اواسط آبان ماه واکسیناسیون دانشجویان به پایان می رسد و امتحانات این ترم حتما به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد: امتحانات سال تحصیلی جدید حضوری خواهد بود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واکسیناسیون استادان و کارمندان دانشگاه‌ها و معلمان به اتمام رسیده و همگی دز دوم را دریافت کرده اند.

او افزود: واکسیناسیون دانشجو‌ها نیز از هفته گذشته به جد آغاز شده و برای ورود به دانشگاه باید هر دو دز را دریافت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد بیان کرد: با احتساب چند هفته میان دز اول و دز دوم، پیش بینی می‌شود تا اواسط آبان ماه واکسیناسیون دانشجویان هم به پایان برسد.

طهرانچی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید شاهد تحصیل یکپارچه مجازی حقیقی خواهیم بود به طوری که در این دو سال تجربیات زیادی هم برای آموزش‌های مجازی کسب کرده ایم.

او تصریح کرد: پیش بینی می‌شود که بین ۸ تا ۱۲ هفته از ۱۶ هفته سال تحصیلی جدید به صورت مجازی باشد و مابقی به شکل حضوری ادامه پیدا کند همچنین دانشجو‌ها برای ورود حضوری باید کارت واکسن داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد بیان کرد: امتحانات این ترم حتما به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

طهرانچی افزود: درحال پیگیری و آماده سازی هستیم که دانشجویان پزشکی حتما تمام کلاس ها را به صورت حضوری در کلاس ها حاضر شوند زیرا واکسیناسیون آنها از هفته ها قبل آغاز شده است.

او بیان کرد: دانشجوهای کارشناسی که پیشتر با فضای دانشگاه و آموزش حضوری آشنا شدند، زودتر از دانشجویان کاردانی سر کلاس، حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس دانشگاه آزاد درباره نحوه دریافت وام دانشجویی توضیح داد: امسال برای شهریه ثابت دانشجوها هیچ وامی تعلق نمی‌گیرد اما برای شهریه متغیر حتما وام دانشجویی پرداخت خواهیم کرد که برای نودانشجویان رقم وام نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.