خرید باغ ویلا در تیسفون

گزارش بازرگانی،   4000629045

تیسفون در جاده شهریار به سمت ملارد قرار دارد و نزدیک به شهرک اندیشه فاز 1 است و در جنوب آن قرار دارد. این منطقه از تمامی مناطق غربی تهران بهتر است و قدمت و تاثیر گذاری بیشتری دارد. این شهرک سندهای تفکیک شده دارد و حدود 45 سال پیش بنا شده است. ملک های منطقه تیسفون همه دارای کاربری باغ ویلا بوده اند و از این نظر نسبت به مناطق دیگر برتری دارد. بیشتر سازه ها در این منطقه مدرن بوده است و نگهبان ها معمولا در کوچه های آن به صورت 24 ساعته حضور دارند. برای خرید باغ ویلا شهریار و به ویژه شهرک تیسفون به نکات زیر توجه کنید.

C:\Users\Matin Talaei\Desktop\Los-Olivos-Nueva-Andalucia-Marbella-new-modern-villa-project_Realista-Quality-properties-Marbella_villa-17.jpg

یکی از مکان های زندگی ساختمان ها، در ساختمان ها ارتفاع خانه تعیین کننده قیمت آن است. هرچه ارتفاع بیشتر باشد، قیمت خانه افزایش می­یابد، البته زمانی که ساختمان دارای آسانسور باشد در قیمت آن تاثیر می­گذارد. به همین دلیل، پنت هاوس ها گرانتر از بقیه خانه ها هستند، اگرچه آن ها نیز بیشترین تقاضا را دارند. در مواجهه با صمیمیت، درخشندگی، آرامش و چشم اندازهای خوبی که خانه های بلندمرتبه دارند، یک باغ ویلا چه چیزی را ارائه می­دهد؟ این خواص مزایا و معایب خود را دارند ، بنابراین انتخاب بستگی به این دارد که آیا این نوع خانه با سبک زندگی شما مطابقت دارد یا خیر.

مزایای زندگی در باغ ویلا

داشتن باغ شخصی در داخل یا بیرون شهر برای خانواده های دارای فرزند، خانواده هایی با حیوانات خانگی و حتی افراد مسن مشوق است، زیرا دارای فضای مورد نیاز برای هر نوع فعالیت هستند.

این ها مزایای اصلی زندگی در باغ ویلا هستند:

بسیاری از خریداران باغ را انتخاب می­کنند تا کودکان از فضایی امن و آرام برای بازی برخوردار شوند. اما بدون شک، جذابیت خرید باغ ویلا در تیسفون این است که باغ امکان زندگی بیشتر در فضای باز را فراهم می­کند. می­توانید در هوای خوب بیرون غذا بخورید، گیاهان را پرورش دهید، آخر هفته ها از کباب پز استفاده کنید و حتی بوته ها و سبزیجات خود را بکارید.

احتمالا، تا به حال به مزایای عدم وابستگی به آسانسور برای دسترسی به خانه فکر نکرده اید. اما مطمئنا وقتی آسانسور خراب می­شود و همسایه هایی که در طبقات بالا زندگی می­کنند مجبورند از پله ها بالا بروند، شما در این مکان نیازی به آسانسور نخواهید داشت.

صاحبان حیوانات خانگی گروه دیگری از خریداران خانه های جدید هستند که بیشتر به دنبال باغ هستند. دلیل آن واضح است، فضای بیرونی اضافی به حیوانات اجازه می­دهد آزادانه حرکت کنند، بدون اینکه مجبور باشند بین چهار دیوار خانه زندانی شوند.

بدون تردید، خرید خانه با باغ دارای مزایای عالی و کاملا آشکاری است و آن این است که شما قصد دارید در خانه ای زیبا زندگی کنید که با مناطق سبز احاطه شده است و می­توانید آن را مطابق میل خود تطبیق دهید. این به شما این امکان را می­دهد که هر روز با طبیعت در تماس باشید، آفتاب بگیرید، با دوستان خود استراحت کنید و در نهایت از زندگی بیشتر لذت ببرید و همچنین در باغ زیبای خود آرامش داشته باشید و به خانه خود جلوه ای منحصر به فرد بدهید.

در خانه ای با باغ می­توانید از درختان خود مراقبت کنید، انواع درخت ها و گل ها را بکارید، چشمه ای برای استراحت بگذارید و حتی یک استخر برای ماه های تابستان نصب کنید.

به همین ترتیب، اگر زندگی شما کاملا بی تحرک است، خانه ای با باغ به شما امکان می­دهد هر روز فعال باشید، زیرا نیاز دارید که هرروزه به آن برسید.

ویلا های باغی بسیار وسیع تر و فضاهای دلپذیرتری نسبت به آپارتمان های سنتی هستند زیرا به ما اجازه می­دهند با درک درستی از باغ بتوانیم باغ را به عنوان امتداد فضای داخلی درک کنیم.

اما مانند همه جنبه های زندگی، زندگی در ملکی با این ویژگی ها دارای یک سری اشکالاتی است که قبل از خرید یکی از آن ها باید ارزیابی کنید.

بنابراین، علاوه بر مکان، یکی از معایب های اصلی خرید باغ ویلا بدون شک، قیمت آن خواهد بود. که برای همه بودجه ها مناسب نیست. در این موارد، ما همیشه خرید این نوع خانه را به عنوان سرمایه گذاری توصیه می­کنیم، زیرا همانطور که در مزیت ها توضیح دادیم، خانه ای با باغ بسیار بیشتر از هر نوع خانه دیگری ارزش خواهد داشت. برای فروش یا اجاره آن، همیشه مشتری خواهید داشت.

یک خانه با باغ، فضای بسیار بیشتری دارید و نمای بیرونی آن گسترش داخلی است، اما به همین دلیل کار زیادی خواهید داشت و باید به آن هرروزه رسیدگی کنید و از آن مراقبت کنید.

در این موارد است که اکثر مردم معمولا استخدام باغبان را در نظر می­گیرند، که باعث می­شود هزینه های بالای نگهداری باغ ویلا را داشته باشیم.

در هر صورت داشتن یک مشاور با تجربه و دلسوز می تواند کمک بسیاری برای شما باشد تا با خیالی آسوده از یک سرمایه گذاری امن و سودده لذت ببرید و اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید. مشاورین ما در ملکبین با دانش و تجربه چندین ساله خود در مناطق غرب تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.