جزئیات تغییرات مجموعه‌های امتحانی کارشناسی ارشد و دکتری

گروه اجتماعی الف،   4000628101

سازمان سنجش در اطلاعیه‌های جداگانه در خصوص اصلاحات و تغییرات مجموعه‌های امتحانی آزمون ورودی نیمه‌ متمرکز دکتری (Ph.D) و کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ اطلاعیه داد.

جزئیات تغییرات مجموعه‌های امتحانی کارشناسی ارشد و دکتری

به گزارش فارس، سازمان سنجش درخصوص اصلاحات و تغییرات مجموعه‌های امتحانی آزمون ورودی نیمه‌متمرکز دکتری (Ph.D) سال 1401 اطلاعیه داد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار اطلاعیه مورخ 10 شهریور 1400 در خصوص اعلام رشته‌ها، مواد امتحانی و ضرایب دروس هر یک از مجموعه‌های امتحانی آزمون ورودی نیمه‌متمرکز دکتری (Ph.D) سال 1401، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون فوق می‌رساند اصلاحات و تغییرات هر یک از مجموعه‌های امتحانی مندرج در اطلاعیه مذکور به شرح جدول اعلام می‌شود.

همچنین سازمان سنجش در اطلاعیه دیگر اصلاحات و تغییرات مجموعه‌های امتحانی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار اطلاعیه مورخ 10 شهریور 1400در خصوص اعلام رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون فوق می‌رساند اصلاحات و تغییرات هریک از مجموعه‌های امتحانی مندرج در اطلاعیه مذکور به شرح جدول زیر اعلام می‌شود.