رونمایی از پایگاه چند رسانه‌ای «گیتی تصویر»

گروه فرهنگی الف،   4000627067

ساتيار امامي عكاس صاحب‌نام و شناخته شده با بيش از دو دهه فعاليت مطبوعاتي در رسانه‌هاي مختلف؛ «گیتی تصویر يا گيتي ایمجز» را افتتاح كرد. گيتي تصویر اولين پايگاه خبري مستقل مبتني بر تصوير است كه با هدف تمركز بر توليد محتواي مورد نياز رسانه‌ها و جذاب براي عموم تشكيل شده است.

رونمایی از پایگاه چند رسانه‌ای «گیتی تصویر»

امامي در اين باره گفت: تغيير مديران سياسي فعال در رسانه‌ها هميشه باعث شده كه پروژه‌هاي مورد علاقه‌ام در اين سال‌ها نيمه‌كاره بماند؛ بنابراين تصميم گرفتم خودم آستين بالا بزنم؛ البته مي‌دانم قدم در راه سختي گذاشته‌ام.
مديرمسئول پايگاه گيتي تصوير افزود: ارتباط نزديك و همكاري با بيش از صد عكاس در رسانه‌هاي مختلف طي اين سال‌ها باعث شده كه شبكه ارتباطي خوبي براي توليد محتوا در اختيار داشته باشیم. به گمانم خيلي از دوستان و همراهانم در اين سال‌ها مثل من از تغيير مديران و سياست‌های رسانه ای دلگیر هستند و بسياري از همکارانم در اين پايگاه هم‌دلانه در كنارم هستند و به پشتوانه‌ي همين ارتباط مي‌توانم بگويم گيتي ايميجز می تواند در آینده نزدیک مهمترين مرجع توليد عكس‌هاي رسانه‌اي شود.
امامي افزود: البته بخشي از كار توليدي اين پايگاه خبري همچنان به شكل ثبت سفارش و حسب درخواست خواهد بود اما بخش اصلي گيتي ايميجز در دسترس عموم هست و علاقه‌مندان مي‌توانند در نشاني gititasvir.ir آثار ارائه شده، گزارش‌هاي تصويري و عكس‌هاي خبري را دنبال كنند.
اين عكاس پيشكسوت ادامه داد: با توجه به افزايش ظرفيت توليد در رسانه‌ها، علاوه بر عكس محتواي چند رسانه‌اي و فيلم هم ارائه خواهيم كرد. يكي ديگر از ظرفيت‌هاي پيش‌بيني شده در اين پايگاه نقد و تحليل و يادداشت درباره تصوير و عكاسي و هنرهای تجسمی و دیداری خواهد بود.
ساتيار امامي در پايان گفت: اميدوارم پايگاه چندرسانه ای گیتی تصویر به فضايي براي ارتباط بهتر من با همکاران عكاس تبديل شود و علاوه بر دوستان عزيزي كه سال‌هاست افتخار هم‌كاري با آنها را دارم؛ زمينه ارتباط و آشنايي‌ام با علاقه‌مندان مستعد و با تجربه كه هنوز ناشناخته مانده‌اند و هر روز در گوشه گوشه اين كشور پهناور مشغول ثبت لحظه‌ها و مستند كردن زندگي هستند را فراهم كند.
پايگاه گيتي تصوير روز جمعه 26شهريور1400 با پيام‌هاي تصویری از دكتر يونس شكرخواه،دکتر سعید پورعلی،دکتر حسن نمک دوست،دکتر مجید رضائیان،حسن غفاری، رسما فعاليت خود را آغاز كرد.