در گفتگو با الف مطرح شد؛ مدرس خیابانی در خصوص حقوق نجومی‌اش به مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان چه گفت؟

گروه سیاسی الف،   4000624102 ۴۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده چابهار در مجلس با بیان اینکه مدرس خیابانی در جلسه مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در خصوص حقوق نجومی‌اش توضیح داد، گفت: وی عنوان کرد فیش حقوقی منتشر شده تیرماه مربوط به حقوق چند ماه بوده است نه یک ماه.

مدرس خیابانی در خصوص حقوق نجومی‌اش به مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان چه گفت؟

معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار الف در خصوص انتشار فیش حقوقی تیرماه مدرس خیابانی و دریافت 117 میلیون حقوق اظهار داشت: در مورد اینکه آقای مدرس خیابانی نجومی‌بگیر است و چرا وی به عنوان استاندار استان محروم سیستان و بلوچستان منصوب شده آقای وحیدی وزیر کشور باید پاسخگو باشد چرا که ایشان گزینه مجمع نمایندگان استان نبود و گزینه خود وزارت کشور بود.

وی افزود: چند روز قبل از انتصاب مدرس خیابانی به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان وی جلسه‌ای با مجمع نمایندگان استان داشت و در آن جلسه در خصوص فیش حقوقی منتشر شده سؤالاتی مطرح شد که وی در جواب گفت آنچه در فیش حقوقی تیرماه اینجانب آمده مربوط به حقوق چند ماه گذشته من بوده است.

نماینده استان سیستان و بلوچستان گفت:‌ اگر حقوق 117 میلیون تومانی تیرماه مدرس خیابانی صحت داشته باشد وزیر کشور باید به ملت و استان سیستان و بلوچستان پاسخگو باشد.

سعیدی افزود: اجماع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان این بود که یک گزینه بومی برای این استان انتخاب شود  اما مسئولان کشور استدلال می‌کردند با توجه به ضرورت توسعه استان و برخی مسائل دیگر گزینه خود را به عنوان استاندار معرفی کردند.

به گزارش الف بر اساس فیش حقوقی مدرس خیابانی در تیر ماه امسال، وی 117 میلیون تومان از شرکت سرمایه گذاری امید حقوق دریافت کرده است و بر اساس ساختار فیش منتشره این حقوق مربوط به همان ماه است نه ماههای قبل آن. چون در فیش حقوقی تیرماه آیتم مربوط به معوقات و یا حقوق ماههای قبل وجود ندارد.

در فیش حقوقی تیرماه 1400 مدرس خیابانی به عنوان مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید (وابسته به بانک سپه) مبالغ حقوق پایه 223.172.694 ریال، حق جذب 52.110.815 ریال و فوق‌العاده شغل 93.799.465 ریال درج شده و همچنین مبلغ اضافه کاری تیرماه 1399 وی 312.529.938 ریال بوده است.
براین اساس در فیش تیرماه جمع حقوق و مزایای مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، به غیر از فیش تجمیعی تیرماه 700.079.397 ریال درج شده است.
در فیش تجمیعی تیرماه وی نیز در مجموع بابت حق ماموریت و کارانه مبلغ 475.653.137 ریال درج شده است که مبلغ 100.009.580 ریال مربوط به ماموریت و مبلغ 375.643.557 ریال مربوط به کارانه بوده است.

بنابراین حقوق 117 میلیون تومانی وی در تیر ماه، مربوط به همان ماه است نه حقوق چند ماه وی.



انتهای پیام/