فرمانده ناجا: اعتماد مردم به نیروی انتظامی در کشور افزایش یافته است

گروه اجتماعی الف،   4000624047

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندسازی پلیس در ماموریت‌ها، اعتماد مردم به پلیس را افزایش داده است.

فرمانده ناجا: اعتماد مردم به نیروی انتظامی در کشور افزایش یافته است

سردار سرتیپ حسین اشتری بامداد چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس در ماموریت ها و پیگیری امور با استفاده از فرایند هوشمندسازی پلیس افزود: به منظور استفاده مطلوب از تمامی تجهیزات و امکانات، برنامه ریزی های خوبی در حوزه هوشمندسازی پلیس در سال جاری ارائه خواهند داد و تمام تلاش بر این است که تا پایان امسال زیر ساخت ها را تکمیل کنیم.

وی اضافه کرد: اعتماد مردم به ناجا در رتبه های بالایی قرار دارد و ۶۰ درصد گزینش ها در ناجا با عضویابی نیروی ولایی و معتقد صورت می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: با وجود شرایط و اتفاقاتی که در کشورهای همسایه رخ می دهد، وضعیت امنیت در ایران مثال زدنی است و در حوزه امنیت عمومی اقدامات بسیار خوبی توسط پلیس صورت گرفته که فرمانده معظم کل قوا از اقدامات کارکنان انتظامی در این حوزه اظهار رضایت کرده اند.

سردار اشتری ادامه داد: در آذربایجان غربی نیروهای انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه با تمامی توان به صورت شبانه روزی پای کار هستند و با استفاده بهینه از تمامی امکانات و جلب مشارکت عمومی در حوزه پیشگیری، کنترل و کاهش جرایم اقدامات خیلی خوبی انجام داده اند.

وی با ابراز خرسندی و رضایت از عملکرد و اقدامات فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: در سال جاری با وجود شرایط ویژه استان نظیر هم‌مرز بودن با کشورهای خارجی، وجود جریان‌های سیاسی و گروه‌های ضدانقلاب، انتخابات با امنیت کامل برگزار شد و امنیت خوبی نیز برقرار است.

وی ادامه داد: در سال جاری در حوزه مرزبانی نیز تجهیزات خوبی به آذربایجان غربی تزریق شده و این استان یکی از اولویت های اصلی ما در راستای تقویت امکانات و تجهیزات مرزبانی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار گفت: افزایش مقبولیت پلیس در بین مردم در این استان نیز افزایش یافته و امنیت مطلوب نیز در این استان برقرار است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: نیروی انتظامی وظیفه گسترده ای دارد و همیشه در تمامی امور در وسط میدان بوده و این همه مسوولیت یک اراده قوی و سنگینی می خواهد که در تک تک نیروها وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز اعتماد عموم مردم بر اساس مشاهدات ما به پلیس بیشتر شده و تمامی کارهای پلیس نیز علمی تر و در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی مقبولیت بهتری صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه خدمت به مردم به ویژه با لباس مقدس نیروی انتظامی یک عبادت است، گفت: اجر و پاداش معنوی بزرگی برای این همه مجاهدت شبانه روزی در برقراری امنیت وجود دارد.

وی اظهار داشت: جذب و گزینش افرادی شایسته و ولایی بسیار مهم است و از ویژگی های خوب نیروی انتظامی این است که نسبت به عضو یابی نیروهای ولایی اقدام می کنند و ما نتیجه آن را در اخلاص کارکنان در ماموریت ها مشاهده می کنیم.

به گزارش ایرنا، سردار اشتری در راستای بررسی وضعیت فعالیت پلیس و همچنین بررسی یگان های انتظامی، دیشب وارد آذربایجان غربی شده و امروز از یکی از مرزهای استان با کشورهای همسایه بازدید خواهد کرد.