عوامل موثر در قیمت تابلوسازی

گزارش بازرگانی،   4000624029

 

 خدمات تابلوسازی از جمله خدماتی است که قیمت آن نرخ ثابتی ندارد و به موارد زیادی بستگی دارد، تابلو هایی که امروزه برای مغازه ها و اماکن تجاری استفاده می شوند از جمله تابلو چلنیوم و تابلو های حروف برجسته نرخ ثابتی ندارند و همین موضوع باعث سردرگمی بسیاری از افراد شده و نمی دانند که نحوه محاسبه قیمت تابلو چلنیوم و تابلو های دیگر چگونه است و آیا آنها دارند گران تهیه می کنند یا ارزان و بصرفه، به همین علت ما در این مطلب تصمیم داریم انواع تابلو به همراه روش محاسبه قیمت آنها را به شما بگوییم. پس اگر مشتاق هستید تا آخر این مطلب همراه باشید.

محاسبه قیمت تابلو چلنیوم

هزینه تابلو چلنیوم بر اساس 3 فاکتور اصلی تعیین می شود که عبارتند از:

  • متراژ محیطی
  • قطر قلم (برجستگی حروف ها)
  • پیچیدگی و سادگی طرح

متراژ محیطی یعنی اندازه تابلو چلنیوم ما به طور کل چقدر است. قطر قلم نیز به معنی این است که برجستگی حروف، اشکال، اعدد و... در تابلو چند سانتی متر است. پیچیدگی و سادگی طرح نیز بسیار در محاسبه قیمت تابلو چلنیوم موثر است، زیرا پیچیدگی و سادگی طرح می توانید روی چند عامل تاثیر گذار مثل نوع متریال، زمان صرف شده برای ساخت تابلو و... تاثیر گذار باشد. جدای از این سه فاکتور ، عوامل دیگری نیز هستند که روی قیمت تابلو چلنیوم تاثیرگذارند که درجه اهمیت آنها کمتر است، اما ما به آنها نیز خواهیم پرداخت.

دیگر عوامل تاثیرگذار روی قیمت تابلو چلنیوم

این فاکتور ها هم با درجه اهمیت کمتر روی هزینه تابلو چلنیوم تاثیرگذارند البته یک سری از آنها آپشنال هستند و ممکن است شما آنها را نخواهید. این عوامل عبارتند از

  • نوراندریک
  • پانچ روی حرورف (پلکسی)
  • پانچ لبه یا رول چلنیوم
  • نور RGB
  • پلکسی دوبل
  •  پلکسی آینه ای

چگونه کیفیت تابلو را بسنجیم؟

برای اینکه بدانید تابلویی که برای شما تولید شده، کیفیت مطلوبی دارد یا نه کار زیاد دشواری ندارید. اول از همه باید ضخامت لبه های حروف روی تابلو را ببنید. ضخامت لبه ها باعث استحکام تابلو می شوند. مخصوصا اگر مقیاس تابلو شما بزرگ است و حروف درشتی دارد این مورد بسیار حائز اهمیت است زیرا اگر ضخامت لبه ها کم باشد ممکن است تابلو در اثر باد و طوفان جدا شود. مورد بعدی رنگ تابلو چلنیوم است، رنگ تابلو باید کاملا طبیعی باشد و احساس نشود که رنگ پاشی روی آن صورت گرفته. رنگ تابلو چلنیوم اگر بی کیفیت باشد طی مدت زمان کوتاهی زیر نور آفتاب از بین می رود و ظاهر آن کاملا خراب می شود.

تابلوی خود را از کجا سفارش دهیم؟

امروزه کارگاه های تولیدی زیادی هستند که انواع تابلو مغازه و تابلو های تبلیغاتی را با کیفیت بالا می سازند. تیم تابلو رویال نیز یکی از آنهاست که علاوه بر کیفیت بالا و بکارگیری بهترین متریال ها، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. تیم تابلو رویال هر نوع تابلویی را می سازد و می تواند هر طرحی را برای شما پیاده سازی کند. ساخت تابلو چلنیوم ساده، لبه سوئدی، RGB، Full color ، پانچ، پولکی، دوبل، طلایی، کریستالی، تابلو نئون و... تنها بخشی از خدمات تیم تابلو رویال هستند.