شاهد پرونده فساد نتانیاهو در حادثه سقوط هواپیما کشته شد

گروه جهان الف،   4000623059

پس از گزارش منابع عبری‌‌زبان درباره سقوط مشکوک یک هواپیمای شخصی در نزدیکی ترکیه، یک رسانه صهیونیستی خبر داد که یکی از کشته‌شدگان، از شاهدان پرونده فساد نخست‌وزیر سابق این رژیم بوده است.

شاهد پرونده فساد نتانیاهو در حادثه سقوط هواپیما کشته شد

به گزارش فارس، منابع عبری‌زبان، امروز (سه‌شنبه)، خبر دادند که یکی از کشته‌شدگان در پی سقوط هواپیمای صهیونیستی در حریم یونان، از شاهدان پرونده فساد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی بوده است.

منابع‌ عبری‌زبان، شامگاه دوشنبه، خبر دادند که یک هواپیمای شخصی صهیونیستی حین پرواز به سوی یونان در نزدیکی جزیره «ساموس» در مجاورت ترکیه سقوط کرده و در پی آن دو نفر کشته شده‌اند.

بر اساس گزارش امروز پایگاه صهیونیستی «20il»، یکی از افرادی که در پی سقوط این هواپیما کشته شده است، کارمند سابلق وزارت ارتباطات رژیم صهیونیستی و از شاهدان پرونده فساند نخست‌وزیر سابق این رژیم بوده است.

این پایگاه صهیونیستی در ادامه همچنین خبر داد که علت سقوط این هواپیما تا این لحظه مشخص نشده است.

طبق گزارش‌ها، این هواپیما ساعت ۲۰ به وقت فلسطین از صفحه رادار محو شده و پس از لحظاتی مشخص شده است که این هواپیما پیش از رسیدن به مقصد سقوط کرده است.

ارتش یونان برای مشخص کردن محل دقیق سقوط هواپیما و خارج کردن اجساد بلافاصله نیروهای خود را به محل اعزام کرده است.

در حال حاضر، چهار پرونده فساد مالی تحت عنوان پرونده‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی مطرح است و  او، پیشتر، درباره این پرونده‌ها مورد بازجویی قرار گرفته است. یکی از پرونده‌هایی که دادستان کل رژیم صهیونیستی رسماً نتانیاهو را بر اساس آن متهم خواهد کرد پرونده موسوم به «۴۰۰۰۰» است؛ او در این پرونده به «شائول ایلوویچ» مالک شرکت «بِزِک» میلیون‌ها دلار تسهیلات مالی پرداخت کرده تا پایگاه خبری «واللا» وابسته به این سرمایه‌دار صهیونیست از او و همسرش حمایت رسانه‌ای بهتری داشته باشد.

در این خصوص، روزنامه هاآرتص، پیشتر،‌ نوشته بود، انتظار می‌رود نتانیاهو در پرونده «۱۰۰۰» نیز رسماً متهم شود. این پرونده، اتهامات نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی درباره دریافت غیرقانونی هدیه از بازرگانان خارجی را شامل می‌شود.

دیگر پرونده مفتوح علیه نتانیاهو که علیه او اعلام جرم خواهد شد، پرونده ۲۰۰۰ است. نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در این پرونده متهم است با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» زد و بند کرده تا در ازای پوشش مثبت از فعالیت‌‌هایش در این روزنامه، رقیب آن یعنی روزنامه «اسرائیل هیوم» را تحت فشار قرار دهد.