میرتاج الدینی در گفتگو با الف مطرح کرد؛ آغاز بررسی حقوقهای نجومی از هفته آینده/ استعلام از شرکت ها و دیوان محاسبات

گروه سیاسی الف،   4000623009 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

نائب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از حقوقهای نجومی در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه این تحقیق و تفحص انتخاب شده و ما از هفته آینده کار خود را آغاز خواهیم کرد.

آغاز بررسی حقوقهای نجومی از هفته آینده/ استعلام از شرکت ها و دیوان محاسبات

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضامیرتاج الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به انتخاب هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از حقوقهای نجومی و نجومی بگیران گفت: کار تحقیق و تفحص رسما هفته آینده آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر رئیس مجلس باید احکام اعضای تحقیق و تفحص را صادر کند، افزود: با آغاز کار تحقیق و تفحص، ما از همه وزارتخانه ها، شرکت ها و نهادهای عمومی و دولتی می خواهیم که احکام حقوقی مدیران خود را به مجلس و هیئت تحقیق و تفحص اعلام کنند.

وی با بیان اینکه اعضای تحقیق و تفحص 12 نفر هستند، افزود: همچنین ما از دیوان محاسبات می خواهیم که گزارشهایی که در خصوص حقوقهای نجومی مدیران دریافت کرده را در اختیار ما قرار دهد.

نائب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از حقوقهای نجومی در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ما این است که ظرف شش ماهه اسامی مدیران نجومی بگیر مشخص و گزارش آن در صحن مجلس قرائت شود.

 هیئت تحقیق و تفحص مجلس از حقوقهای نجومی دیروز جلسه داشت که در این جلسه مالک شریعتی به عنوان رئیس و  غلامحسین رضوانی و میرتاج‌الدینی به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

احسان ارکانی به عنوان دبیر این هیئت تحقیق و تفحص انتخاب شد.