تمامی افسران پلیس یک شهر در ایالت میسوری آمریکا استعفا دادند

گروه جهان الف،   4000621004 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تمامی افسران پلیس شهر کمبرلینگ ایالت میسوری آمریکا به دلیل دستمزد ناکافی و نداشتن ابزار مناسب از سمت خود کناره‌گیری کردند.

تمامی افسران پلیس یک شهر در ایالت میسوری آمریکا استعفا دادند

به گزارش فارس، تمامی افسران اداره پلیس شهر «کمبرلینگ» ایالت میسوری آمریکا از جمله رئیس پلیس این اداره از سمت خود استعفا دادند تا این شهر بدون هیچگونه پلیس باقی بماند.

شبکه فاکس‌نیوز گزارش داد که افسران پلیس این شهر، دستمزد ناکافی و همچنین نداشتن ابزار مناسب را دلیل استعفای خود عنوان کرده‌اند.

«دوگ رادر» رئیس پلیس استون کانتی درباره کناره‌گیری تمامی افسران پلیس شهر کیمبرلینگ گفت: «تلاشی آغاز شده تا اداره پلیس این شهر با افسران با کفایت پر شود اما امیدواریم که آنها بتوانند به زودی کار خود را آغاز کنند».

بر اساس گفته رادر، کناره‌گیری جمعی افسران پلیس شهر کیمبرلینگ با استعفای «کریگ الکساندر» رئیس پلیس این شهر آغاز شد. وی اواخر ماه میلادی گذشته از شهردار این شهر خواستار تغییراتی شده بود. اندکی پس از استعفای الکساندر، سه افسر پلیس و یک گروهبان نیز استعفا دادند و دلیل آنها برای کناره‌گیری نیز عدم وجود کارمند پلیس و افسران واجد شرایط برای کمک کردن و همچنین درخواست دستمرد بهتر بوده است.

در بحبوحه اعتراضات در سال 2020، افسران پلیس آمریکا برای کناره‌گیری تحت فشار قرار گرفتند تا در قبال اقدامات خود از جمله قتل تحت بازجویی قرار بگیرند.

تنها در سال 2020، حدود 2 هزار و 600 افسر پلیس نیویورک بازنشسته شدند این در حالی است که سال پیش از آن، تعداد بازنشستگاه 1509 نفر بوده است.

از آوریل 2020 تا آوریل 2021، در شهر پرتلند در ایالت اورگان دست کم 69 افسر پلیس کناره‌گیری کرده و 75 افسر دیگر نیز بازنشسته شدند این در حالی است که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 27 مورد کناره‌گیری و 14 مورد بازنشستگی بوده است.

در شهر سیاتل ایالت واشنگتن نیز استعفاها از 34 مورد به 123 مورد و بازنشستگی نیز از 43 مورد به 96 مورد افزایش یافته است.