اطلاعاتی در مورد خرید سانترال

گزارش بازرگانی،   4000512101

محصولات متنوعی ارتباطی و مخابراتی سالهاست که موجب ارتباط بهتر تلفنی بین کارکنان شرکت و کارخانجات و ادارات و مشتریان آنها شده از جمله این محصولات میتوان به دستگاه سانترال پاناسونیک و تجهیزات ویپ اشاره کرد در این مقاله به قیمت سانترال پاناسونیک و دیگر محصولات متنوع خواهیم پرداخت .

قیمت دستگاه سانترال پاناسونیک

با پیشرفت روز افزون فروشگاه اینترنتی و تبلیغات گسترده و نیاز شرکتها و کارخانجات به خطوط تلفنی فراوان و ارتباط مناسب با مشتری و همکاران و جهت مدیریت تماس ها و ....نیاز شرکت ها به دستگاه سانترال پاناسونیک و مراکز تلفن بیشتر شده است .

قیمت دستگاه سانترال پاناسونیک با توجه به خواسته های شما و امکانات آن و کیفیت متنوع میباشد .

قیمت سانترال کم ظرفیت

اگر حداکثر به 42 خط داخلی و 8 خط شهری نیاز دارید باید سانترال کم ظرفیت را خریداری کنید.

که به سه صورت :
سانترال پاناسونیک 3 به 8 یعنی 3 خط شهری و 8 داخلی
سانترال پاناسونیک 6 به 66 یعنی 6 خط شهری و 66 داخلی
سانترال پاناسونیک 8 به 42 یعنی 8 خط شهری و 42 داخلی

قیمت سانترال کم ظرفیت با توجه به تعداد خطوط آن که در بالا گفته شد متفاوت میباشد.

اما ملاک دیگر در قیمت دستگاه سانترال کم ظرفیت نوع کیفی ان میباشد که شامل سانترال TEM و سانترال TES چون سانترال 842 TEM خود حاوی کارت ارتقا 84283 میباشد قیمت سانترال 842 TEM نسبت به قیمت سانترال 842 TES کمی بالاتر میباشد .

مسلما هر چه تعداد خطوط کمتر باشد قیمت آن نیز کمتر میباشد سانترال 842 TES به علت تعداد خطوط 3 خط شهری و 8 داخلی دارای قیمت کمتری نسبت به سانترال TEM842 با 6 خط شهری و 66 داخلی میباشد .

ارتباط نما گستر سانترال

 

قیمت دستگاه سانترال پرظرفیت پاناسونیک

قیمت دستگاه سانترال پرظرفیت پاناسونیک همانند سانترال کم ظرفیت به تعداد خطوط و داخلی ها و امکانات بستگی دارد چون این سانترال ها همانند نام شان دارای ظرفیت خطوط بیشتری میباشند و قابلیت های فراوانی از جمله پشتیبانی کامل از VOIP و پروتکل SIP به طبع قیمت بالاتری نسبت به سانترال کم ظرفیت دارند .

قیمت انواع سانترال پرظرفیت بستگی به نوع آن دارد که شامل سانترال های نوع NS و سانترال نوع TDA و سانترال TDE میباشد .


تفاوت قیمت سانترال NS055 وقیمت سانترال TDE به علت امکانات بیشتر سانترال ns055 از جمله داشتن قابلیت دیزا به صورت پیش فرض و قابلیت کارت کالر آیدی به صورت پیش فرض و پشتیبانی کامل از تمامی تلفن های مخابراتی حتی هایبرید و رکموند بودن (یعنی به راحتی بر روی رک نصب میشود) وسانترال تحت
شبکه بودن این سانترال نسبت به سانترال TDE قیمت به صرفه ی دارد .

قیمت تجهیزات ویپ voip

بسیاری از شرکت ها ترجیح میدهند بخاطر مزایای فراوان سیستم ویپ آن از جمله اینکه نیاز به سیم کشی ندارد و تماس ها را میتوان مدیریت کرد و همچنین کنفراس صوتی و تصویری و قابلیت تماس رایگان مخاطبین و تعداد فراوان داخلی ها سیستم ویپ برای خطوط مخابرات خود استفاده کنند .

جهت اطلاع از قیمت تجهیزات ویپ مانند قیمت تلفن های آی پی (IP Phone) ، قیمت گیت وی های ویپ (VoIP Gateway)  قیمت سانترال VoIP ،قیمت کارت های تلفنی استریسک، با توجه به بودجه میتوان به راحتی محصول مورد نظر را با مشاوره رایگان یافت و در فروشگاه یا حضوری یا تلفنی خریداری کرد .

همچنین برندهای مختلفی همچون سنگوما ، نیوراک ، گرنداستریم و ..... قیمت های مختلفی دارند .

 

کارشناسان فروش ارتباط نماگستر


شرکت ارتباط نماگستر با تمام کارشنان برتر در حوزه خدمات مخابراتی و فروش محصولات مخابراتی در خدمت مشتریان گرامی میباشد تا از قیمت سانترال پاناسونیک و دیگر محصولات و همچنین کمک به خرید سانترال پاناسونیک شما را یاری کند.