خرید آنلاین اقلام مصرفی با ارسال فوری در آلین لند

گزارش بازرگانی،   4000512077

 

فروشگاه اینترنتی

در مترو یا اتوبوس نشسته‌اید و با خستگی تمام، رفتارهای مدیر و همکارانتان را مرور می‌کنید که ناگهان یادتان می‌افتد آخرین بسته مرغ را هفته پیش استفاده کردید و باید برای شام شب فکر تازه‌ای کنید!

حالا فکر کنید که مهمان هم داشته باشید و تازه بفهمید که به اندازه کافی برنج ندارید یا مرغ‌هایتان تمام شده‌اند! این شرایط ممکن است شما را به یاد فیلم «مهمان مامان» بیاندازد و اینکه شاید بتوانید روی همسایه‌ها حساب کنید. البته که دنیای واقعی شبیه فیلم‌ها نیست و شما فقط چند ساعت تا آمدن مهمان‌ها فرصت دارید و یخچالتان هم از مواد خوراکی خالی است! چه گزینه‌هایی برای شما روی میز باقی مانده؟

سفارش اکسپرس از آلین لند!

دراین شرایط فروشگاه اینترنتی آلین لند نقش همسایه‌های فیلم «مهمان مامان» را بازی می‌کند! کافی است هر چیز که می‌خواهید را انتخاب کنید و در کسری از ساعت آنها را درب منزل تحویل بگیرید. با و‌ خرید اینترنتی برنج ایرانی درجه یک از آلین لند، خیلی زودتر از رفتن به سراغ همسایه‌ها و قرض گرفتن مواد مصرفی، برنج و بقیه خریدهای شما به دستتان خواهد رسید!

گزینه ارسال اکسپرس آلین لند امکان فوق‌العاده‌ای است که برای صرفه جویی در زمان باارزش شما پدید آمده است. در این فروشگاه اینترنتی ارسال همه محصولات و سبدهای خرید کاملا رایگان است و حتی برای ارسال سریع هم نیازی نیست که پول پرداخت کنید!

آلین لند کجاست؟

آلین لند یک فروشگاه اینترنتی است که شبیه هیچ کدام از سایت‌هایی که تا به حال دیده‌اید نیست! این فروشگاه اینترنتی بیشتر از اینکه یک سایت برای فروش محصولات متنوع باشد؛ یک سرزمین اسرارآمیز است که استفاده از آن یکی از بهترین تجربیات خرید شما را رقم خواهد زد.

این فرشگاه اینترنتی سال ۹۹ با فروش محصولات سوپر مارکتی کار خود را شروع کرد،‌ سپس با توسعه و گسترش کار آلین لند در مدت کوتاهی تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و جامع‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی شد. در این سایت نه تنها مواد سوپرمارکتی و اقلام مصرفی؛ بلکه همه وسایل مورد نیازتان از جمله کالای دیجیتال، لوازم منزل و... را می‌توانید تهیه کنید.

چرا آلین لند؟

چون آلین لند اصالت کالا را تضمین می‌کند؛ امکان مرجوعی کالا دارد و ارسال آن هم کاملا رایگان و فوری است. البته وجود تخفیف‌ها و کمپین‌های همیشگی هم باعث می‌شود خرید کردن از آلین لند برایتان به صرفه‌تر باشد.

معمولا وقتی به یک محصول مصرفی و سوپرمارکتی نیاز داریم، ترجیح می‌دهیم خیلی زود و سریع به دستمان برسد وگرنه خرید اینترنتی هیچ فایده‌ای برای ما نخواهد داشت. اگر از جایی غیر از آلین لند خرید کنید؛ احتمالا مرغ بعد از رسیدن مهمان‌ها به دستتان می‌رسد یا مجبورید برنج را دم نکشیده جلوی مهمانان بگذارید!

علاوه بر این،‌ موقع خرید آنلاین مرغ تازه ممکن است در زمان حمل و نقل مرغ در شرایط نامناسبی حمل شود؛ اما با خرید از آلین لند مطمئن خواهید بود که سفارش شما فورا به دستتان خواهد رسید و دچار خرابی و... نخواهد شد.